|
|
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау әдістерін тәжірибеде қолдану.
Уақыты |
Коучинг сабағы |
Мұғалім Сарай С |
|
Сабақ тақырыбы |
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау әдістерін тәжірибеде қолдану. |
||
Жалпы мақсаты |
Формативті бағалау әдістерінің оқушылардың білім сапасының артуына ықпал ететіндігін және тиімділігін анықтау. |
||
Күтілетін нәтиже |
Формативті бағалаудың түрлерімен, оларды қолдану мақсатымен танысу, неліктен қолдану керектігін ұғыну. |
||
Негізгі идеялар |
. Формативті бағалау әдістерімен танысу. |
||
Тапсырмалар |
|
1.Бейнеролик бойынша әңгімелеу. 2.Ереже жасау. 3. Жеке гүлдің суретін салады. 4. Рефлексия арқылы бағалаудың әділдігін талқылау, критериалды бағалаудың қажеттілігін түсіну. 5. Жұппен жұмыстарды бағалау критерияларын дайындау. Жұмыстарды бағалау. 6. Сергіту сәтін жасау арқылы топқа бөлу. 7.Топтар бірлікте дескриптор жасайды.Топ болып үйдің макетін жасайды. |
|
Жүргізілетін жұмыс. |
|||
Уақыты |
Коучтің іс-әректі. |
Әріптестердің іс-әрекеті. |
|
2 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Әріптестермен амандасу. |
|
|
10 мин |
ІІ. Миға шабуыл. «Ақылды құмырсқалар» бейнеролигін көру. Бейнеролик бойынша әңгімелеу, ойларын айту. Бейнероликті талдау арқылы топтық жұмыстың тиімділігін анықтау, топ ережесін жасау, топ мүшелерінің рөлдерін талқылау |
Әңгімелеу, ойлану, талдау. Топ ережесін жасау. Топтардағы рөлдерді білу. |
|
5 мин |
ІІІ. Мұғалімдерге гүлдің суретін салдыру. Оны бағалау.Мұғалімдерге рефлексия жасату. Оқуды бағалау және оқытуды бағалау ұғымымен слайд арқылы таныстыру. |
Мұғалімдер гүлдің суретін салады. Алған бағаларына рефлексия жүргізеді.Оқуды бағалау және оқытуды бағалау ұғымының қажеттілігін түсінеді. |
|
2 мин |
ІV. Мұғалімдерді стикерлер арқылы жұптарға бөлу. |
Жұптарға бөлінеді |
|
10 мин |
V.Жұптық жұмыс. Берілген оқушылардың жұмысын критерийлер дайындау арқылы бағалау. Флипчартқа дескрипторды дайындау.
|
Жұппен тапсырма орындайды. |
|
3 мин |
VІ. Бағалау. Әр жұп 2 жұлдыз 1 тілек арқылы бірін-бірі бағалайды. |
Жұптармен бағалайды |
|
5 мин |
VІІ. Сергіту сәті. «Скелет биі» Топқа бөлу. |
Сергіту жасайды,, екі топқа бөлінеді. |
|
15 мин |
VІІІ. Топтық жұмыс Түсті қағаздардан топпен үйдің макетін жасау. Дескрипторды бірлікте жасақтау. |
Дескрипторды жасақтайды. Топпен үйдің макетін жасайды. |
|
5 мин |
ІХ. Критерий бойынша бағалау. |
Үй макеттерін дескриптор бойынша бағалайды. |
|
3 мин |
Х Қорытынды.
|
Қорытындылайды |
|
5 мин |
ХІ. Рефлексия. Мен не үйрендім? Мен не білдім? Мен нені білгім келеді?
Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар. |
Пікірлерін жазады. |
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |