|
|
Үй жануарлары
Сабақтың тақырыбы: Үй жануарлары
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Үй жануарларының тіршілігі туралы баяндап, балалардың үй жануарлары туралы білімдерін толықтыру.
Тәрбиелік: Үй жануарларына қамқор болуға, оларды күте білуге және қорғауға тәрбиелеу.
Дамытушылық: Үй жануарларының әрқайсысының өзіне тән қасиеттері туралы пікірлерін айтқызу арқылы кез келген тақырып бойынша ойларын еркін жеткізе білуге баулу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: Әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік, сұрақ-жауап.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, үлестірмелі материалдар
Пәнаралық байланыс: Көркем әдебиет
Іс -әрекет кезеңдері |
Мұғалімнің іс әрекеті |
Балалардың іс әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық |
І.Ұйымдастыру кезеңі: 1) Оқушылардың оку-құралдарын түгендеу. 2) Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. -Қайырлы күн балалар! -Қазір бізде «Тіл дамыту» сабағы. - «Тіл дамыту» сабағынан суретке қарап әңгіме құрастырамыз, жануарлармен, құстармен танысамыз, ертегілерді тыңдаймыз т.б. -Балалар, мына өлең шумақтары жылдың қай мезгіліне арналған тыңдайықшы: Күзім-ау, күзім-ау, Мінезің қызық-ау Жаңбырың сіркіреп, Келгенің қызық-ау -Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? -Күз мезгілінде қандай ерекшеліктер бар?
-Күздің қай айы? - Дұрыс айтасыңдар, қараша айы екен. ІІ. Өтілген сабақты қайталап, еске түсіру. - Ендеше өткен сабағымызды еске түсірейік . Өткен сабақта «Жемістер» тақырыбын өткен болатынбыз. Қазір «Ойлан тап!» ойынын ойнаймыз. Мақсаты: жемістер мен көкністерді сипаттау арқылы атын тапқыздыру, ажырата білуге үйрету ойлау қабілетін дамыту, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Шарты: Балалар суретке қарап жемістерді бақта, көкністердің бақшада өсетінін ажыратып табады.
|
-Сәлеметсіз бе апай!
-Күз айы -Күн суытады, жаңбыр жауады, жапырақтар сарғаяды, құстар жылы жаққа ұшып кетеді. -Қараша айы
-Жемістер
-Балалар белседілік танытады.
|
Ұйымдастыру -ізденушілік |
ІІІ. Жаңа сабақты меңгерту. -Балалар, мына суреттерден нелерді көріп тұрсыңдар? -Ия, дұрыс айтасыңдар бұлар жануарлар мен құстар, яғни бұларды үй жануарлары және үй құстары деп атайды. Олай болса, біз бүгінгі сабағымызда «Үй жануарларымен» танысамыз. -Үй жануарларына қандай жануарлар жатады? Білесіңдер ме?
-Дұрыс айтасыңдар, бұл жануарларды төрт-түліктер деп те атайды? -Олай болса. қазір үнтаспадан шыққан дыбыстың қай үй жануарының даусына ұқсайтынын табайықшы. Барлығымыз тыңдайық. -Қай жануардың дауысы? -Сиыр. Сиырдың төлі, баласы қалай аталады? -Сиыр төрт түліктің бірі.Сүті, еті, терісі бағалы. Сүтінен май, айран, құрт,қаймақ , етінен тағам түрлері, терісінен түрлі бұйымдар жасалады. Жайылымда жайылады. Төлін-бұзау деп атайды. -Мына дауыс қай жануардікі? -Жылқы. Жылқының баласын қалай атайды? -Жылқы салт міну, жүк тасуға, ет пен қымыз өндіру мақсатында өсірілетін төрт түліктің бірі. Өте бағалы. Ата-бабамыз аса құрметпен баптап өсірген. Таза су ішеді, жайылымды талғай біледі. Төлін-құлын, құлыншақ дейді. Жылқының етінен қазы-қарта жасайды. -Қай жануардың дауысы деп ойлайсың? -Қой. Қойдың төлін қалай атаймыз? -Қозы. Қой төрт түлік малдың бір түрі. Еті, жүні терісі бағалы. Салмағы 20 кг шамасында. Жүні 3-7 кг-ға дейін болады. Төлі-қозы. 500-600 қойды отар деп атайды. -Мына дауыс қай жануардікі? -Ешкі. Ешкіні де қоймен бірге бағады. Ешкінің төлін лақ деп атайды. Ешкінің жүнінен түрлі киімдер тігеді. -Мынау қай жануардың дауысы? -Түйе. Түйе шөл керуені. 10 күнге дейін су ішпейді. Сүтінен шұбат алынады.Оның емдік қасиеті ерекше. Жүнінің жылуы өте ерекші. Төлі – бота. -Мынау ненің дауысы? -Дұрыс айтасыңдар, иттің. Итті де үйде тіршілік ететін жануарға жатқызуға болады. Ит-адамға дос. Осы үй жануарларын өсіруге, қорғауға иттің көп көмегі бар. -Енді бұларды қалай күтіп-баптаймыз? -Дұрыс, таза су береміз, жем, шөпті уақытылы беріп тұру керек. Қорасы таза, жылы болуы керек. Түрлі ауруларға қарсы тиісті екпелерін жасатып тұру керек. Сергіту сәті -«Маша және аю» физминутка -Әліппе-дәптермен жұмыс -Суреттерді сәкестендір
|
-Жылқы, бұзау, тауық, үйрек, қой.
-Ия, қой, ешкі, сиыр, жылқы, түйе.
-Сиыр
-Бұзау деп аталды.
-Жылқы -Құлын
-Қой Қозы Ешкі Түйе -Ит
Жем, шөп береміз. Су береміз.
-Балалар қимылмен орындайды.
-Балалар өз беттерімен жұмыс жасайды.
|
Кері байланыстылық- түзетушілік
|
Сабақты қорытындылау: «Үй жануарлары» дидактикалық ойыны. Мақсаты: балаларды үй жануарлары мен төлдерін ажыратуға, олардың қимылын көрсетіп, қалай дыбыстайтынын дыбыстауға үйрету. Шарты: Балаларға үй жануарларының суреттері таратылып беріледі. Әр бала сурет бойынша үй жануары туралы білетінін немесе өз ойын, пікірін баяндайды дыбысын салып береді.
|
Балалар белсенділік танытады. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
|
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |