|
|
Батық ЖОББМ оқу –әдістемелік жұмысы
Мектептегі оқу үрдісі төмендегі оқу-әдістемелік құжаттар негізінде ұйымдастырылады: мемлекеттік жалпы білім беру стандарты (2012 ж), жұмыс оқу жоспары (әдістемелік кабинет меңгерушісімен 27.08.2014 ж тексерілді, Шет ауданының білім бөлімінің басшысымен 28.08.2012 ж күні келісілген, 02.09.2014 ж күні мектеп директорының қолымен бекітілген.) және Мемлекеттік білім стандартына сәйкес оқу бағдарламалары. Оқушылардың жоғарғы оқу жүктемесі мемлекеттік жалпы білім беру стандартына және СанПИН нормасына сәйкес келеді.
Оқу жүктемелерін жоспарлау
Педагогтардың оқу жүктемелерін жоспарлау барысында біліктілік санаттары мен еңбек өтілдері, педагогикалық еңбек нәтижелері, ата-аналар мен оқушы сұранысы үнемі ескеріледі.
Сабақ кестесінің құру
1-4-сыныптарға, 5-11-сыныптарға арналған сабақ кестесі мектептің оқу жоспарына,сыныптық-оқу жүйесіне, санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау негізінде құрылады.
Оқушыларды қорытынды аттестаттау мен ұйымдастыру
1-4-сынып оқушыларын қорытынды аттестаттау оқушының жылдық қорытынды бағасымен шығарылады. 5-8-сынып оқушыларын қорытынды аттестаттау мектептің педагогикалық кеңесінің шешімі бойынша сыныптан-сыныпқа көшіру емтиханы қорытындысы негізінде шығарылады.
9-сынып оқушылары мемлекеттік емтихан тапсыру қорытындысымен, 11-сынып оқушылары ҰБТ қорытындысымен аттестатталады.
Оқу сағаттарының орындалу мөлшері
Әр оқу жылы сайын ҚР БҒМ 2012 жылғы мемлекеттік стандартқа сай оқу бағдарламалары барлық пәннен жыл соңындағы қайталауға арналған сағат саны және қосымша сабақтар есебінен 100% жүзеге асырылады.
5. Оқу-тәрбие үрдісіндегі жетістіктердің 3 жылдық салыстырмалы көрсеткіші
2011-2012 |
2012-2013 |
2013-2014 |
2014-2015 |
Оқушылар – 171 (оқу жылы аяғы 169) Білім сапасы % –47 үлгерім% –100 Оқу озаты – 17 |
Оқушылар – 173 (оқу жылы аяғы- 168) Білім сапасы % –43 үлгерім% –100 Оқу озаты – 18 |
Оқушылар – 171 (оқу жылы аяғы -152) Білім сапасы % –35 үлгерім% –100 Оқу озаты – 10 |
Оқушылар – 150 (оқу жылы аяғы - ) Білім сапасы 1 тоқсан % –28 үлгерім% –100 Оқу озаты – 10 |
1-4- сынып оқушыларының 3 оқу жылындағы білім сапасының салыстырмалы динамикасы
Оқу жылы |
Бала саны |
Оқу озаты |
екпінді |
сапа |
үлгерім |
2011-2012 |
60 |
13 |
21 |
57% |
100% |
2012-2013 |
70 |
11 |
22 |
47% |
100% |
2013-2014 |
57 |
8 |
23 |
54% |
100% |
Үш оқу жылын салыстырғанда 2012-2013 оқу жылында білім сапасы 47 пайыз болса, 2013-2014 оқу жылының аяғында 1-4 сыныптардағы оқушылардың білім сапасы 54 пайызды көрсетіп, 7 пайызға өскен.
5-9-сынып оқушыларының 3 жылдық білім сапасының салыстырмалы динамикасы
Оқу жылы |
Бала саны |
Оқу озаты |
екпінді |
сапа |
үлгерім |
2011-2012 |
82 |
4 |
33 |
45% |
100% |
2012-2013 |
73 |
4 |
19 |
32% |
100% |
2013-2014 |
73 |
2 |
15 |
23% |
100% |
2013-2014 о.ж. орта буындағы білім сапасының өткен жылмен салыстырғанда 10% төмендегені байқалады. Берілген көрсеткіштің жылдық қорытындысын параллельдер және сыныптар бойынша :
Мектеп бойынша қаз..бөлімі. орыс.бөлімі.
5 сыныптар 27% - -
6 сыныптар 41% -
7 сыныптар 31% -
8 сыныптар 28% -
9 сыныптар 23% -
Мектептің былтырғы 2012-2013 оқу жылдық көрсеткіштен жоғары көрсетіп отырғандар
6-сыныбы, ал қалған 5; 7; 8; 9-ші сыныптар бойынша математика, физика, химия, ағылшын тілі және орыс тілі пәндері бойынша сапаларының төмен болуы.
10-11-сынып оқушыларының 3 жылдық білім сапасының салыстырмалы динамикасы
Оқу жылы |
Бала саны |
Оқу озаты |
екпінді |
сапа |
үлгерім |
2011-2012 |
27 |
0 |
9 |
33% |
100% |
2012-2013 |
28 |
0 |
11 |
39% |
100% |
2013-2014 |
22 |
0 |
5 |
23% |
100% |
Кейінгі үш жылда 2012-2013 оқу жылы білім сапасы 6%-ға көтерілген, ал 2013-2014 оқу жылында білім сапасы 13% төмендеген. Оның себебі деп төмендегідей кемшіліктерді көрсетуге болады:
Білім сапасына төмендегідей себептер әсерін тигізді:
- 5; 7; 8; 9 10 сыныптарда білім сапасының төмен болуы.
- 10, 7, 8 және 9 сынып оқушылары көрсеткен білім сапаларын растамады.
- Пән мұғалімдері мен сынып жетекшілерінің арасындағы коммуникативтік қатынастарының төмендігі.
- Жақсы оқитын білім алушылардың қалалық мектептеріне колледжге ауысып кетуіне байланысты.
1-11 сынып оқушыларының 3 жылдық білім сапасының
салыстырмалы динамикасы
Оқу жылы |
Бала саны |
Оқу озаты |
екпінді |
сапа |
үлгерім |
2011-2012 |
169 |
17 |
63 |
47% |
100% |
2012-2013 |
171 |
15 |
52 |
39% |
100% |
2013-2014 |
152 |
10 |
43 |
35% |
100% |
Кейінгі үш жылда 2013-2014 оқу жылы білім 4% төмендеген. Келер оқу жылында аталмыш сынып оқушыларының ата-аналарымен тығыз байланыс орнату, мектеп әкімшілігі,психологтардың тарапынан пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысу арқылы білім сапасын көрсету көзделіп отыр.
.Білім беру процесінде гумандық принциптерді іске асыру төмендегідей өзекті білім беру технологияларын пайдалану арқылы жүзеге асырылады:
- Дамыта оқыту технологиясы
- Сын тұрғысынан ойлау
- Ақпараттық коммуникативтік
- Деңгейлеп оқыту
Пән мұғалімдері күнтізбелік жоспарды құру барысында ҚР БҒМ оқу бағдарламаларында бекітілген жазба және бақылау жұмыстарының, сарамандық және зертханалық жұмыстардың нормаларын қатаң сақтайды. Күнтізбелік жоспарды құру барысында білім мазмұнын іріктеу принциптері сақталады.
ҰБТ қорытындысы бойынша 3 жылдық білім сапасы мен үлгерімінің
Оқу жылы |
Барлық оқушы саны |
Сапа |
Балл |
Үлгерім |
2011-2012 ж. |
13 |
40% |
64,47 |
84,6% |
2012-2013 ж. |
14 |
16% |
49,79 |
85,7% |
2013-2014 о.ж. |
8 |
60% |
69,6 |
87,5% |
ҰБТ-ға қатысқанбілім алушылардың саны
2010-2011 және 2012-2013 оқу жылы Ұлттық бірінғай тестілеуге білім алушылар барлығы қатысып, немесе барлық білім алушының ҰБТ-ға қатысқан саны 100% құраса, 2013-2014 оқу жылы барлық білім алушылардың (11-білім алушы) ҰБТ-ге қатысқаны 72,72% құрап қатысқан саны 8-і болды (ата-ана өтініші бойынша үш оқушы мектеп қабырғасында емтихан тапсырды).
ҰБТ-ға қатысқан білім алушылардын орташа балы
Кейінгі 3 жылда ҰБТ қорытындысы бойынша 2011-2012 оқу жылымен салыстырғанда 2012-2013 оқу жылы 5 баллға кемісе, 2013-2014оқу жылы ол көрсеткіш 70 балл болып, 20 баллға жоғарлаған.
ҰБТ-ға қатысқан білім алушылардың үлгерімі
2011-2012 оқу жылы Ұлттық бірінғай тестілеуге 13 білім алушы немесе барлық білім алушының
100 %-ы қатысып, үлгерімі 7,69% кемісе, ол көрсеткіш 2012-2013 оқу жылы 7,14 % -ға, ал 2013-2014 оқу жылы 12,5 % пайызға кеміген.
Мұндай көрсеткішке себеп болған 2011-2012 оқу жылында Ұлттық бірінғай тестілеуде (Армахан Станбек), (пән мұғалімі Сапарбай Г.Т., бірінші санатты, еңбек өтілі 17 жыл) және 2012-2013 оқу жылында математика пәнінен Жылқышы Жеңіс «2»-ге орындаған (пән мұғалімі Мамбет С.М., бірінші санатты, еңбек өтілі 21 жыл), 2013-2014 оқу жылы математика пәнінен Базарұлы Болатбек «2»-ге тапсырған, пән мұғалімі Мамбет С.М., бірінші санатты, еңбек өтілі 22 жыл.
ҰБТ бойынша пәндердің үш жылдық білім сапасының салыстырмалы динамикасы
Пәндер |
2011-2012 ж. |
2012-2013 ж. |
2013-2014 ж. |
|||
сапа |
үлгерім |
сапа |
үлгерім |
сапа |
үлгерім |
|
Казақ тілі |
61,54% |
100% |
35,72% |
100% |
100% |
100% |
Орыс тілі |
30,77% |
100% |
7,15% |
100% |
25% |
100% |
Қазақстан тарихы |
23,08% |
100% |
28,58% |
100% |
100% |
100% |
Математика |
23,08% |
92,31% |
0% |
92,86% |
12,5% |
87,5% |
География |
- |
- |
100% (2) |
100% |
100%(2) |
100%(2) |
Физика |
100% (4) |
100% |
0% (2) |
100% |
- |
- |
Биология |
85,72% (7) |
100% |
21,43% (9) |
100% |
66,6%(3) |
100%(3) |
Дүние тарихы |
- |
- |
- |
- |
0%(2) |
100%(3) |
Қазақ әдебиеті |
100% (2) |
100% |
100% (1) |
100% |
100%(1) |
100%(1) |
Барлық оқушы саны |
13 |
14 |
8 |
Кейінгі 3 жылда ҰБТ қорытындысы бойынша пәндердің үш жылдық білім сапасы бойынша
ең төмен көрсеткіш қатарында математика, орыс тілі пәндері, ал ен жоғары көрсеткіштерге ие болған ол: қазақ тілі, қазақстан тарихы, география және қазақ әдебиеті бірнеше жыл тұрақты. Үлгерімі бойынша кейінгі үш жыл қатар математика пәні бойынша 7,14 %; 7,69% ; 12,5 %-ға кеміген.
Өзекті мәселелер:
- Оқушылардың басым көпшілігі Өзбекстан, Монғолиядан көшіп келшен ағайындар санынан, ол мемлекеттерде Қазақстан тарихы өтпейді, көп пәндер бойынша бағдарламалар сәйкес келмегендіктен оқушылардың білімдерінің төмендігі.
- Математика, физика пәндері мұғалімдерінің тұрақсыздығы. Жоғарыда көрсетілген кемшіліктерді жою мақсатында алдағы уақытта мектеп түлектерін ҰБТ-ға сапалы дайындау үшін төмендегідей ұсыныстар беріледі:
- Оқушыларды ҰБТ-ға жүйелі түрде дайындауды жалғастыру (апта сайын тестілеу);
- Үлгерімі төмен оқушылармен түзету жұмыстарын жүргізу;
- Оқушылармен жіберген қателері бойынша жеке жұмыстар жүргізу;
- Мектеп әкімшілігі 11-сыныпта сабақ беретін пән мұғалімдерінің жұмысына жеке назар аударсын.
- Оқушылармен, олардың ата-аналарымен оқушының қорытынды аттестаттау ретінде ҰБТ-ны таңдауының мақсаттылығы туралы жұмыс жүргізу;
- Оқушылардың мамандық таңдауына көмектесу мақсатында мектепте кәсіби бағдар жұмысы бойынша шаралар өткізу.
Қорытынды:
- 2013-2014 оқу жылындағы ҰБТ көрсеткішінің төмен болуы тікелей Оқушылардың өз мамандықтарын дер кезінде нақты анықтамағандықтан, таңдау пәндерін де екі жыл бойы өзгертіп отыруы;
- Математика, физика пәндері мұғалімдерінің тұрақсыздығы, Оқушылардың математика, физика, орыс тілі, бойынша бойынша оқушылардың оқу жылынан бастап жүйелі даындалмауы, пән мұғалімдер мен сынып жетекшілердің білім алушылармен жеткіліксіз дайындық жүргізмеуі;
- Аталған пән мұғалімдердің нәтижеге бағытталған жұмыстардың жүйесіз болуы;
Сынып жетекшілер және ата-аналар тарапынан оқу жылынан бастап ҰБТ-ға дайындық қосымша сабақтарына білім алушылардың қамтамасыз етулуінің тұрақсыздығы;
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |