Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Қожанасыр мен Алдаркөсе. Үш сом.


Қожанасыр мен Алдаркөсе. Үш сом.

 Қожанасыр мен Алдаркөсе. Үш сом.

Күні

24.10.2013 жыл            Әдебиеттік  оқу            2сынып

Сабақтың тақырыбы:

 Қожанасыр мен Алдаркөсе. Үш сом.

Сілтемелер:

Әдебиеттік оқу оқулығы  Атамұра-2013,АКТ,суреттер, кестелер.  Мультимедиалық электрондық   оқулық. «Атамұра» корпорациясы»

Жалпы мақсаты:

Аңыз бен ертегінің айырмашылығын ажырата білуге, аңыздың мазмұнын тыңдау арқылы түсінуге,мәтінді  түсініп оқи білуге  үйрету.

Міндеттері:

Аңыз бен  ертегінің айырмашылығын   ажырата  білу

 Мәтінді  тыңдау арқылы  түсінуге  үйрету

 Мәтіндегі негізгі ойды аша білу

Оқыту нәтижесі:

  Аңыз бен  ертегінің айырмашылығын   ажырата  алады.

  Мәтінді  тыңдау арқылы  түсіне алады.

  Мәтіндегі негізгі ойды ажырата алады

Тапсырмалар:

1. Миға  шабуыл  «Қарша борату» әдісі

2. Шығармашылық  жұмыс

3. Ойлан- Бірік-Талқыла. Осы аңызда олжалы болған кім? Ол қалай  олжалы болды деп ойлайсың?

4. Жұптық  жұмыс «Көршіме айтамын» әдісі

Алдаркөсенің  олжалы болу себебі неде? Ол қандай айла тапты деп ойлайсың?

5. Суретпен жұмыс   Ойланып көр. Осы сурет бірінші аңызға қатысты ма, әлде екінші аңызға қатысты ма?

 

 

                   Сабақтың барысы

Уақыты

             Мұғалімнің іс -әрекеті

   Оқушының іс- әрекеті

 

 

2минут

 

 

 

2минут

 

 

 

 

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1минут

 

 

 

 

 

  Ұйымдастыру  бөлімі.              

 Сәлемдесу.

 Психологиялық дайындық. 

 Әр түрлі стикерлер арқылы 4топқа бөліп аламын.

Миға  шабуыл

«Қарша борату» әдісі

Әр топқа қағазға  жазылған  аңыз, ертегіні  лақтырамын.

Формативті  бағалау.

Бағдаршам түстес белгілер арқылы бағалату

Жаңа сабақты меңгерту.

Әр топтан  1оқушыдан сыныптан шығарып, топқа 2аңызды  тыңдатамын.

 

Әр  топта отырған  бір  оқушыға фигура беремін, сол  оқушы түсіндіреді.

 

Формативті  бағалау.

Бағдаршам түстес белгілер арқылы бағалату

 

1-тапсырма.    Шығармашылық жұмыс

1-топ Алдаркөсе қойшыны қалай алдағаны туралы не дер едің?

2-топ Сен  байдың орнында болсаң алданбау үшін не істер едің?

3-топ Аңыз кейіпкерлерін ата,суретін сал

4-топ Екі аңыздың ұқсастығы неде? Екі

кейіпкерге  де қандай қасиет тән деп ойлайсың?

 

Формативті  бағалау.

Тапсырманы дұрыс әрі тез орындаған топты мадақтау.

 

2-тапсырма. Ойлан –Бірік- Талқыла

Осы аңызда олжалы болған кім? Ол қалай  олжалы болды деп ойлайсың?

      -   Қожанасыр

       - Алдаркөсе

       -  Қойшы

 

Формативті  бағалау.

Тапсырманы дұрыс әрі тез орындаған топты мадақтау.

Сергіту  сәті

 

3-тапсырма.  Жұптық  жұмыс

«Көршіме айтамын» әдісі

Алдаркөсенің  олжалы болу себебі неде? Ол қандай айла тапты деп ойлайсың?

 

  • Сараңдық  көрсетті
  • Ақшасын алмады
  • Тапқырлық танытты
  • Өзі де  шығынға  батты

 

Формативті  бағалау.

Тапсырманы дұрыс әрі тез орындаған топты мадақтау.

 

4-тапсырма. Суретпен жұмыс

Ойланып көр. Осы сурет бірінші аңызға қатысты ма, әлде екінші аңызға қатысты ма?

 

    

 

 

 

 - Қожанасыр мен Алдаркөсе

      - Үш сом

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау. Бағалау  критериі арқылы өзін- өзі бағалайды.

                Өзін- өзі бағалау бетшесі

Оқушының аты-жөні: -------------------   сыныбы  -----

Тапсырмалар     реті

Тапсырма  мазмұны

   Бағалау шегі

1-тапсырма

Үй тапсырмасын орындауы

 

2-тапсырма

Аңызды рөлге бөліп оқи аламын

 

3-тапсырма

 

Топпен жұмыс жасай   алуы

 

4-тапсырма

Топ  басшысын бағалау

 

 

Бағалау  критерийі:

 «5» деген  баға: 1-4 тапсырмалар толық қамтылса

 «4» деген баға: 1-3 тапсырмалар толық қамтылса

 «3» деген баға : 1-2 тапсырмалар толық қамтылса

 

 

 

Рефлексия

Бағдаршамның түстеріне байланысты  өз ойларын  жазады

 

 

  

 

Үй тапсырмасы

Мәтінің  мазмұнын өз сөзімен баяндау,мәнерлеп оқу ,Аңыздың мазмұнына сурет салу.

 

Сәлемдесу, Орындықтың артына жапсырылған стикерлер арқылы 4топқа  бөлінеді.

 

 

Оқушылар оның ертегі немесе аңыз екенін ажыратып, дәлелдейді.

 

 

Оқушылар сыныпқа қайта  кіреді,өз тобына отырады,ал әр   топтағы  бір оқушы   жаңағы     оқушыға түсіндіреді, Ол оқушы сыныпқа не түсінгенін айтып береді.

 

 

 

 

Оқушылар өздеріне берілген

тапсырманы топ  болып ақылдасып ,сыни тұрғыдан ойлап постер  қорғайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Берілген сұраққа барлық топ оқушылары ойланып жауап іздейді және оны дәлелдейді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар берілген тапсырманы  жұп-жұп болып ақылдасады және оны  талқылайды , ойын ортаға салады.              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суретте берілген  аңызды ажыратып,сол аңыздың тақырыбын тауып суретке жапсырады және мазмұнын әңгімелеп береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар  бағалау бетшесі арқылы  өздерін бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар өз ойларын стикерге  жазып  бағдаршам көздеріне  жапсырады.

Қызыл - түсіндім

Сары   - толық түсінбедім

Жасыл  - сұрағым бар

 

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Сөз дәлдігі. 10 сынып гуманитарлық бағыт
Алдардың алдауы. (Үш сом, Алдардың Шығайбайды тағы бір алдауы).
Қожанасыр мен ашқарақ
Өтірік өлең.
Жылу. Ф Оңғарсынова.
Зат есім
Жазба
Құстардың королі (литван халық ертегісі)
Ақпаратты сығу. Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар.
Заттың атын білдіретін сөздер. "Сауысқан мен көкек"
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 9511 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык