Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Күз, С. Торайғыров


Күз, С. Торайғыров

Күз, С. Торайғыров

Батыс Қазақстан облысы

Теректі ауданы, Подстепный ауылы

Подстепный қазақ жалпы орта білім беретін мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі

Халиуллина Нұргүл Хабақызы

Санаты: І

Еңбек өтілі: 29 жыл 

Әдебиеттік оқу

02.12.2014

45 минут

 

3 «ә» сыныбы

 

Сабақ тақырыбы:

Күз, С. Торайғыров

  Жалпы мақсат:

 Өлеңді мәнерлеп оқуға жаттықтыру әрі ойын жүйелі жинақтап сөйлеуге үйрету.Оқушыларға артына өлшеусіз

мұра қалдырған С.Торайғыровты таныта отырып, оның өмірін халқына жасаған қызметін үлгі ету .Оқушылардың

патриоттық сезімдерін оятып,адамгершілікке тәрбиелеу.

.

Сілтеме:

  1. Оқулық. Әдебиеттік оқу  3  сынып.
  2. Мұғалімге арналған әдістемелік құрал.
  3. Мұғалімге арналған нұсқаулық .
  4. Ғаламтордан алынған мәліметтер.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:

  1. Тақырып бойынша терең білім алуы.
  2.  Топпен жұмыс істегендегі белсенділігі.
  3. Сын тұрғысынан ойлауы.
  4. Оқулықтағы  тапсырмаларды орындау.
  5. Постерлер жасай білу.

Негізгі идеялар

     Оқушыны  өз бетімен ізденуге бағыттау.Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін арттыру.

Сабақта қолданылатын материалдар:

  1. Интербелсенді тақта.
  2. Постерлер,маркерлер,стикерлер.

3.      Суреттер,слайд.

Қолданылған модульдер

  1. Оқыту мен оқудағы диалогтік оқыту
  2. Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану
  3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
  4. Оқыту үшін  бағалау және оқуды бағалау
  5. Оқытуды басқару және көшбасшылық
  6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
  7. Талантты және дарынды балаларды оқыту

Оқыту әдістері:

СТО

Блум таксономиясы

 

1.      Топтық жұмыс

2.      Жұптық жұмыс

3.      Жеке жұмыс

 

       

 

Ойлау деңг.

Мақсат

Күтілетін нәтиже

Түрткі

(сұрақ, тапсырма, жағдаят)

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 

Білу

 

Үй тапсырмасын

тексеруде оқушының бұған

дейінгі білетінін

анықтау.

«Өткен  өмір» тарихта

болған кезеңдерді

білу жолында түсініктері

қалыптасады.

Топпен жұмыс істеу

барысында қарым-қатынастары дамиды.

Ұйымдастыру бөлімі

3 түрлі жапырақтар арқылы 3 топқа  бөліну

« Қыркүйек »тобы

  « Қазан » тобы

  « Қараша » тобы

   Әр топқа сөзжұмбақ

үлестіріледі.

  Сыныпқа кіріп сабаққа

дайындалады  

Тренинг«Қандай жан?»

 

 

 

 

Сөзжұмбақ үлестіреді.

Оқушылар қойылғансұрақтарға жауап

береді

 

 

 

 

 

Сөзжұмбақты шешеді

 
 
 
 

Түсіну

 

 

 

 

 

 

Мәтінді

  игерту

 

 

 

 

 

 

 

Тақырып бойынша

мазмұнын ашып оқулықтан оқытады.

Сұраққа жауап алу

арқылы оқушылардың

ойы тыңдалады.

Оқушылар пікірлерін

анық айтады.

 

 

Сөзжұмбақтан шыққан

сөздер нені білдіреді?

С.Торайғыров кім?

Оқулықтағы  «Кедей»

поэмасынан үзінді оқу.

«Поэма» сөзіне түсінік беру.

 

Бүгінгі сабақтың тақырыбын меңгертеді

 

Ойларын тыңдайды.

 

Оқытады.

Әр топтан 1 оқушыдан мәнерлеп оқуын

қадағалау.

 

 

Ойларын айтады

 

Оқиды.

 
 
 

Қолдану

Шығармашылық

қабілетін

арттыру

 

 

 

 

 

Шығармашылық

тапсырмаларды

орындау арқылы

алған білімдерін

өмірде қолдана

алатынын ұғады

 

 

3 топ 1 шумақтан «Кедей»

өлеңін түсіндіреді.

Күз мезгілінің  3 айына 3 топ

постер ұрады.

Сергіту сәті

 «Кірпі»биі

Қадағалайды,бағыттайды,қолдайды

 

 

Тыңдайды

Оқушылартапсырмалардыорындап,

ойларын айтады жеткізеді,ізденеді.

Постерді қызығушылықпен орындайды.

Бір-бірін бағалайды.

Өз ойларынан  айтады.

Сергіту сәтін орындайды

 

 
 
 

Талдау

Дәлел табуға

нұсқау

Дәлелдеуге

дағдыланады

машықтанады

3 топқа Венн диаграммасы

беріледі

1 Күз бен қыс

2.Ақын, жазушы

3.Бай мен кедей.

 

Бақылайды

 

Тыңдайды,риза болады

 

Венн диаграммасын толтырады,айтып өтеді

 

Дәлелдепайта алады

 
 
 

Синтез

 

Өзін-өзі тану

тану еліне өз

үлесін қосу

Өткен тарихты біліп жазу

керектігі  туралы  түсініктері қалыптасады.

 Дәптермен жұмыс

1 топқа «Бес жолды өлең»

2 топқа «Дөңгелек үстел»стратегиясы

3 топқа  «Кедей»топтастыру

Дәптерлерін көрсетеді

Оқушылар өз бетімен жұмыстанады

Бес жолды өлең құрады.

Сөйлемдерді байланыстырып мәтін

құрайды

Дәптермен жұмыс жасайды

 

 
 
 

Бағалау

Ойын

жинақтау

ізденімпаздыққа бағыттау

Ойланып шешім

қабылдайды,ізденуге

жол табады.

НЕ БІЛДІМ?

МЕН ҮШІН ЖАҢАЛЫҚ?

 Сабақты қорытындылау.

Үйге тапсырма.

 

Оқушылар сабаққа жақсы қатысқандары

үшін мадақталады.

Әр топтан бір-бір оқушы тұрып,

топтарға баға береді 

Рефлексия. Бағалау

 
 
 

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Сандық және әріпті өрнектер. Қайталау. 2сынып
Дарынды және талантты балаларды оқыту
"Мен соғысты жек көрем"
Негізгі және туынды зат есім
«Күз» Абай
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Көктем сәні. Заттың сынын білдіретін сөздер
Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті
"Математикалық кокпар" ойыны
Абай Құнанбайұлы
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 1776 | Қосты: Халиуллина Нұргүл Хабақызы | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык