Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті


Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті

Сабақтың атауы Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті

Сілтеме 1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық  
2.Оқыту әдістемесі 
3.Оқулық, математика 6 сынып /Алдамұратова/.
 
Жалпы мақсаты
Пропорция  түсінігін қалыптастыру; 
Есеп шығаруда пропорцияны қолдана білуге үйрету.
Оқушыларға өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту,  есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту.    
 
Міндеттер
• Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту
• Жаңа тақырыпты оқушылардың бар білімдерін пайдалана отырып жеткізу
Мұғалім үшін оқу нәтижелері • Берілген тапсырмаларды топта орындауға үйрету.
• Оқушылардың өзін және достарын бағалауға дағдыландыру
• Есеп шығаруда ережелерді қолдана білу дағдысы  
 математикалық тілде сөйлеу қабілеттері.
Күтілетін нәтиже Пропорция ұғымын күнделікті өмірмен байланыстыра отырып, түсіну;
Пропорцияның ортаңғы және шеткі мүшелері туралы пікір қалыптастыру;
Пропорцияның  негізгі қасиетін мысалдар арқылы түсіну.
Алған теориялық білімдерін есеп қолдана білуге дағдыландыру;
– пікір  алмасуға   үйренеді . 
-топпен  жұмыс жасай  отырып, балалар  сыни  ойлауға  қалыптасады.
Туындайтын  идеялар Пропорцияға берілген есептерді топпен жұмыс жасау барысында талқылап, шығарып  оқушылардың білімдері толыға түседі
Тапсырмалар І:  Ұйымдастыру кезеңі 
1.  Қайталау сұрақтары (Білу).
ІІ.2. Тақырып бойынша класстер құрастыру.Топтық жұмыс (Түсіну)
ІІІ: 3.Ауызша есептер шығару(Қолдану)
4. Кітаппен жұмыс, топтарға есептер беру.
 5. Кесте толтыру. Жұптық жұмыс (Талдау)
6.Өздік жұмыс(Жинақтау)
7. Индия есебі.
8.Ауызша есептер
9.Үйге тапсырма
10.Бағалау. Рефлексия(Бағалау)
11.Сабақты қорытындылау. -Топқа бөлінеді.
-Пысықтау сұрақтары  бойынша   сұрақтарға жауап береді. 
-топпен жұмыс
-деңгейлік тапсырма
-өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау
- рефлексия. 
 
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері АКТ, топпен жұмыс, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,диалогтық оқыту, бірлескен оқу,Блум таксонономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, СТО, оқыту үшін бағалаужәне оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне байланысты тапсырмалар, талантты және дарынды балаларды оқыту.
Сабақтың көрнекілігі проектор, слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, стикерлер.
Сабақтың барысы:
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
Ұйымдастыру
кезеңі Бағалау критерийлері
• Өз бетімен білім алуы
• Дербес жұмыс жасауы
• Топта жұмыс жасауы
• Математикалық білімі
• Математикалық тілі
• Бағалауы
Әрбір балаға  нәтижелік карта  үлестіріледі.Оны бала толтырады.
 
р/с Оқушының тегі-аты Білу
(жаңа тақырып бойынша өздеріндегі білім базасы) Түсіну
(жаңа тақырып-ты түсінуі) Талдау
(жаңа тақырып бойынша ойларын айту ) Қолдану
(алған білімдерін есеп шығаруда қолдану) Жинақтау (жаңа тақырып-тан білгенде-рін жинақтау) Бағалау (алған білімдеріне бір-біріне баға беру) Қоры-
тынды баға
Сабақтың барысы
І.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу 
(3 мин) 8.30-8.33 2. Мұғалімнің іс-әрекеті       Оқушының іс-әрекеті  31,5  мин
14 мин
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Сергіту сәті: «Шырша»
Сыныпты топқа бөлу:  Санамақ арқылы.
 
Топ жетекшілерін өздері тағайындайды, бағалау парағы таратылады.
Үй тапсырмасын сұрау /қоңырау/
Білу
1 тапсырма .Қайталау  ашық сұрақтары. Тұсаукесер1
 
1. Екі санның қатынасы дегеніміз не?
Жауабы: Екі санның бөліндісі сол сандардың қатынасы деп аталады.
2. Берілген қатынасқа кері қатынас қалай табылады.?
Жауабы:Егер берілген қатынастың алдыңғы мүшесін соңғы мүше етіп, ал соңғы мүшесін алдыңғы мүше етіп, орындарын ауыстырып жазссақ, онда берілген қатынасқа кері қатынас шығады.
3. Берілген қатынасқа тең қатынас қалай табылады?
Жауабы: Қатынастың екі мүшесін де нөлден өзге бірдей санға көбейтсек немесе бөлсек, берілген қатынасқа тең қатынас шығады. 
«Екі» дегенде жұптасады, «үш», «төрт», «бес», «алты» дегенде топтасып, топтарға бөлінеді 
 
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Формативті бағалау
 
Түсіну
Жаңа тақырып: Пропорция.Пропорцияның негізгі қасиеті. 
 
Мақсаты: : Пропорция  түсінігін қалыптастыру; Пропорцияның негізгі қасиетін пайдалана білу;
Есеп шығаруда пропорцияны қолдана білу 
 
«Әдемілік пропорция бөліктерінен тұрады»
 Поликлет
Электрондық оқулық бойынша түсіндіру.
2- тапсырма.Тақырып бойынша класстер құрастыру.
Әр топ өз класстерлерін қорғайды.
Стикермен бағалау, Формативті бағалау.
 
Тұсаукесер 2,3 арқылы тақырыпты негіздеу
  
Тақырыпты дәптерлеріне жазады.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер(бірлес-кен оқу) Қолдану
3- тапсырма. Тұсаукесер4.Ауызша есептер шығару
4-тапсырма. Тұсаукесер 5. Кітаппен жұмыс, топтарға есептер беру. Аралап тексеремін.
Тақтада орындайды, түсіндіреді. Тақтаға келген оқушыларды бағалау
Ауызша есептер шығарады.
Топта есептер шығарады, бір-біріне түсіндіреді.
 
Тақтада орындайды, түсіндіреді. Тақтаға келген оқушыларды бағалау
Талдау.Жұптық жұмыс
5- тапсырма -Кесте толтыру.Тұсаукесер 6
 
Пропорция a : b = =c : d 18 : 6 =   =24 : 8 0,5 : 0,3 =   =5 : 3 1/50 : 0,04 =   =1 : 2
Шеткі мүшелері  
Ортаңғымүшелері  
Шеткі мүшелерінің көбейтіндісі  
Ортаңғымүшелерінің көбейтіндісі  
Кесте толтырады.
Жұптық бағалау
 
Талантты және дарынды балаларды оқыту
 
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
 
Жинақтау
6-тапсырма .Өздік жұмысы орындау.
Өздік жұмыс
Пропорцияның негізгі қасиеті
І нұсқа
1.Қатынастардан  пропорция құрындар.
18-дің 20-ға қатынасы 9-дың 10-ға қатынасына тең
2.Пропорция түрінде жазыңдар
12·6=9·8
3.Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар
а)  
ә) 
 
ІІ нұсқа
1. Қатынастардан  пропорция құрындар.
4,2-нің 7-га қатынасы 1,2-нің 2-ге қатынасына тең
2. Пропорция түрінде жазыңдар
8·4=16·2
3. Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар
а)  
ә) 
 
Дарынды оқушыға 16 амалды есеп.
 
 
Бағалау критерийлері берілген. Нұсқалар бойынша.
Жауабын айтамын, өздері тексеріп, өзін-өзі бағалайды.
Сұрақтарына жауапты тақтада түсіндіру, шығарып көрсету
7- тапсырма. Тұсаукесер 7.Индия есебі қонаққа келіп қалыпты соны шешу
 
8-тапсырма.. Пропоцияның негізгі қасиетін пайдалану
Иә, жоқ есебі тұсаукесерден, ойлануға байланысты ауызша есептеу
 
Бағалау
Үй жұмысы тұсаукесер10
 
Өздік жұмыс орындайды.
 
 
Өзін-өзі бағалау
 
Есептерді ауызша шығарады.
 
Бағалау.
Не білдім, не үйрендім, не білдік
Ауызша рефлексия
Топ жетекшілері класстерге тілек жазып, бағалайды, оқиды
Қорытынды
 
Оқушылар сабақ кезінде тапсырма орындайы. 
1-тапсырма: Қайталау сұрақтары. (Білу)
2-тапсырма: 
 
                          Бекіту                                                                             5 мин                
3.Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Стикерге пікірлерін жазу.
 
Оқушылар кестені толтырады.
 
                                                        Бағалау                                  3мин
4.Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Жұптардың бағаларын талдау, қорытынды бағаны шығару. Жұптағы оқушылар бірін-бірі бағалау критерийлері бойынша бағалайды.Өзін-өзі бағалайды
 
Үйге тапсырма                         30 секунд 
5.Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
   Үйге тапсырма:   № 51,№58, тақырыпты оқу 
Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу
Рефлексия                   30 секунд
Оқушыларға смайликтер таратамын. Оқушылар өздеріне сай смайликтерді таңдап дайын плакатқа жапсырады.

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
«Математика сабағында PISA тапсырмаларын орындау»
Сандық және әріпті өрнектер. Қайталау. 2сынып
Қатынас және пропорция
Сандық есептерді шығару
Қатынас және пропорция
Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеттері
Таңбалары әр түрлі екі санды қосу
Тригонометриялық тепе-теңдіктерге есептер шығару
Рационал сандарды бөлу.
Рационал сандарды бөлу
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 10775 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык