Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Сабақтың тақырыбы Органикалық дүниенің даму тарихы

Сабақтың мақсаты: 
Білімділік: макроэволюция және оның бағыттарына байланысы ұғымдарды пысықтау жжәне тіршілік дамуындағы бес заман туралы жалпы түсінік қалыптастыру;
Дамытушылық: сабақта әр түрлі жұмыс түрлерін ұйымдастыру арқылы оқушылардың интеллектуалды қабілеттерін дамытып, салыстыру, талдау өзіндік ой қорытындысын жасауға жаттықтыру; 
Тәрбиелік: оқушыларды геохронологиялық кестені пайдалана отырып, органикалық дүниенің бірлігі мен даму тарихы, ағзалық әлем эволюциясының дәлелдерімен байланыстар мысалдары арқылы дүниеге ғылыми көзқарастарын қалыптастыру;
Уроки / Биология | Көрсетілім: 10060 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 15-06-2014, 08:13 |


Тақырыбы Омыртқалылар типінің кластары

Мақсаты: Омыртқалы жануарлардың құстар, қосмекенділер, жорғалаушылар, сүтқоректілер кластары туралы білімдерін қайталау, қорытындылау.
Міндеттері:  
1.Сайыс сабағы арқылы оқушылардың білімдерін қайталау, жинақтау, іздену және пәнге қызығуын арттырып, білім сапасын көтеру
2.Оқушыларды шығармашылық тұрғыда ойлануы мен ақыл-ой, ұжымдық ойлау, интелектуалдық  қабілеттерін дамыту, таным біліктіліктерін арттыру. 3.Топтасып жұмыс істеуге, ұйымшылдыққа, белсенділікке, жауапкершілікке, шығармашылыққа тәрбиелеу.  
Көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі материалдар, слайд, оқушылардың кла
Уроки / Биология | Көрсетілім: 4647 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 15-06-2014, 08:11 |


Жасуша ядросы

Мұғалім үшін сабақ жоғарғы шеберлікті керек ететін, даму үстінде оқуды іздес тіретін үрдіс.Сондықтан әрбір мұғалім сабағын тартымды әрі қызықты етіп өткізуге тырысады. Ол оқушының пәнге деген қызығушылығын оятып пәннің ғылымилығына мән беруге көмектеседі.
Осы орайда түрлендіру технологиясын пайдалана өткізген сабағымды ұсынып отырмын. Сабақты “Сөйлей  білмеген  бала,ойлай да білмейді” эпиграфын қолдана, оқу шыларға ой тастап тренинг түрінде өткіздім.
     Сабақтың мақсаты:
Білімділік: жасуша ядросы және оның маңызды бөлігі болып саналатын хромосоманың құрылысы мен қызметтері туралы алған білімдерін жинақтау;
Уроки / Биология | Көрсетілім: 2808 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 15-06-2014, 08:10 |


Сабақтың тақырыбы Тіршілік үшін күрес және оның түрлері

Сабақтың мақсаты:білімділік: оқушылардың  сұрыптау түрлерін  және  тіршілік  үшін  күрес  туралы  алған  білімдерін  жетілдіру; күрестің  рөлі  мен оның  себептерін анықтау  арқылы  талдап  түсіндіру; 
дамытушылық: шығармашылық ізденістерін арттыру,бірлесіп жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру;өзінің және жолдастарының білімін бағалай алу.
тәрбиелік:  түсініктер бойынша жергілікті  жануарларды  мысалға  ала  отырып,қазақ халқының салт-дәстүрін,ұлттық өнерін насихаттау,Отанын сүюге,табиғатты қорғауға тәрбиелеу;
Көрнекілігі: сызба-кестелер,суреттер,Флипчарт,сұрақтар жазылған парақтар, бейнефильм «Тіршілік үшін күрес»
Түрі:аралас сабақӘдіс-тәсілі: топтық жұмыс
Уроки / Биология | Көрсетілім: 16581 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 15-06-2014, 08:08 |


Қызықты саяхат зияткерлік ойыны

   Ұраны: «Жас күнің-білім іздеу,нақты дер шағың,халқыңның
                  ойлай  берші  оңар жағын»
мақсаты: сегізінші сынып оқушыларының пәнге қызығушылығын   арттыру,ізденуін,таным деңгейін көтеру; оқушылар өзіне-өзі баға беруге,әлсіз жақтарын сын көзбен қарауға,жетістігін сезе білуге,
өз бетімен іздене білуге дағдыландыру.
 
барысы: І. Ұйымдастыру сәті.
Оқушыларға ойынның мақсаты мен шарты түсіндіріледі.Оларды
топтарға бөледі.
Уроки / Биология | Көрсетілім: 2614 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 15-06-2014, 08:07 |


Зияткерлік ойын Білім додасы

Мақсаты: оқушыларды өз елінің табиғатын аялауға шақыра отырып,адалдылыққа және білімділікке баулу;Білімдерін пайдалана білуге үйрету.
Көрнекілігі: слайдтар тізбегі
Барысы: І.Ұйымдастыру кезеңінде ойыншылармен таныстыру.
--Аты-жөні.
--Алдына қойған мақсаты.
--Ұнататын пәндері.
--Бос уақытын қалай өткізеді?
ІІ.Ойын барысымен таныстыру:
1-Кезең “Бәйге”       2- Кезең “Тіл өнері”     3- Кезең “Жеті жұмбақ”
Уроки / Биология | Көрсетілім: 2077 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 15-06-2014, 08:06 |


Ас қорыту жүйесі бойынша қорытындылау

Сабақтың мақсаты: оқушыларға терең де,тиянақты білім
 беру мақсатында «Ас қорыту» тарауы бойынша пысықтау
 жүргізу; топтарға бөлініп,шығарма-шылық жұмыс жасауға 
және белсене қатысуға үйрену; мәселелерді  бірігіп талдап,
шешу жолын іздестіру және өмірде пайдалана білу қабілеттілік
терін дамыту.
Сабақтың түрі: тренинг
Сабақтың көрнекілігі: электронды оқулық,кесте-сызбалар,үлестірме қағаздар.
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңінде сабақтың мақсатын қойып,оның жүру жоспарымен таныстырылады.Тренинг сабағының ұстанымдары түсіндіріледі.
1.Адамдық:тренингке қатысқан оқушы шыншыл,ойын нақты айтып көрсету керек.
2.Белсенділік:оқушылардың сабаққа толығымен қатысуы керек.
Уроки / Биология | Көрсетілім: 5728 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 15-06-2014, 08:05 |


Сабақтың тақырыбы Онтогенездің негізгі кезеңдері

2 Білім (Жоспарланған нәтижелер) Көбею, оның түрлері, биологиялық маңызы, көбеюдің сатылары. Өмірде осы үрдіске қажетті жағдайларды түсініп біле жүру.Оқушылардың "Көбею" тақырыбы бойынша білімділігін көрсету.Өз бетінше тұжырым, қорытынды жасауға үйрету.
3 Түсіну (Оқу процесін ұйымдастыру) Үй тапсырмасын тексеру.Жаңа сабақты түсіндіру."Ағзаның даму кезеңдері" таблицасын пайдаланып, әр кезеңнің ережелерін биологиялық және халықтық педагогика тұрғысынан ұғыну
4 Қолдану (Оқушылар білігін арттыру) Тригерлі суреттермен жұмыс, рольдік ойын. Деңгейлік тапсырмалар. 
5 Анализ. (Білік пен дағдыны жетілдіру) Танымдық тапсырмалар "Венн диаграммасы" ситуациялық сұрақ. "Мен қандаймын?" Ой толғау
6 Синтез.(Оқушылар жұмысын ұйымдастыру) "Тез, шапшаң" Ой шақыру
7 Бағалау Мұғалімнің бағалауы, оқушының бағалауы
Уроки / Биология | Көрсетілім: 4264 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 15-06-2014, 08:03 |


ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚЫТУДЫ БАҒАЛАУ

Өзін-өзі бағалау – бұл адамның  өз  бетімен,  мақсатты жүйелі  жүргізетін  жұмысы.  Соның  нәтижесінде әлеуметтік  бағалы  қасиеттері  дамып қалыптасады, кемшіліктері жойылады. Өзін-өзі бағалау үдерісі, бұл – қозғалыс, құрылым.  Өзін-өзі бағалау дегеніміз өзіне-өзі  сену. Өзіне баға  беруде үлкен  мән жатыр, жеке  адамның мүмкіндіктеріне сәйкес баға беру  дамуға  алғашқы  қадам. Өзіне–өзі баға  берудің  келесі  қадамы  алдына  мақсат  қоюы. Бірақ оқушы өзін-өзі  бағалауды өз  бетімен қалыптастыра  алмайды. Өзін бағалау  үшін  басқалардың оны  бағалауы керек, сондықтан  оған  басқа  адамдармен  қарым–қатынаста  болу  қажет. Өз  күшіне  деген  сенімділікті  оқушы  басқа  оқушылармен  бірлескен  іс-әрекетте  жетеді. 
Бағалауды мынадай 6 параметрлер арқылы айқындадым: білімділік, түсіну, пайдалану, талдау, жинақтау және бағалау. Мысалы, ойлау деңгейінің талдау параметрінде топтық жұмыста пікір алмасуда, өз ойын жеткізе алу қабілетінің артқанын, өз-өзіне сенімділігі қалыптасқаны, өзгені тыңдай білу арқылы салыстырмалы түрде үйрену критерийлерін көрсете алды. Осы критерийлерді анықтауда төмендегідей индикаторларды қолдана білдім: уақытты тиімді пайдалану, ситуацияны шешу, кес
Уроки / Биология | Көрсетілім: 2358 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 15-06-2014, 08:02 |


Сабақтың тақырыбы Өкпенің құрылысы мен қызметі

Сабақтың мақсаты
Білімділік 
Оқушыларға  өкпенің құрылысы мен қызметі туралы  толық  түсінік беру, олардың маңызына қызметі тоқталып өту.
Дамытушылық 
Оқушыларға  өкпенің құрылысы мен қызметі туралы білімдерін жетілдіру, шыгармашылық қабілеттерін дамыту, білімдерін шыңдау.
Тәрбиелік 
Оқушыларға  тыныс алу мүшелеріне  зиян тигізер заттарды айта отырып, тыныс алу жолдарында   туындайтын  аурулардың алдын алуға, өздерінің денсаулығын күтуге тәрбиелеу.
 
 
Сабақтың типі:  Дәстүрлі 
Уроки / Биология | Көрсетілім: 3975 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 15-06-2014, 08:01 |