Сабақтың тақырыбы Көз - көру мүшесіСабақтың мақсаты: А) Оқушыларға біз көзбен заттарды көріп, түсін, пішінін, көлемін ажыратуға, көзбен заттың қозғалысын, бір орында тұрғанын анықтауды түсіндіру. Ә) Оқушылардың ойлау қабілеттерін, сабаққа деген қызығушылығын арттыру, сөздік қорларын байыту. Б) Адамзат үшін көздің маңызды екеніне, оны күтуге, қорғауға үйрету. |
Сабақтың тақырыбы Саңырауқұлақтардың көптүрлілігіСабақтың мақсаты:
Білімділік: 1.Табиғаттың сырларын аша отырып,
саңырауқұлақтардың түрлерi туралы бiлiмдерін
кеңейтiп, ұштастыру.
Дамытушылық:2. Оқушыларды топқа бөлiп, жеуге жарамды,
жарамсыз және улы саңырауқұлақтар мен
паразитсаңырауқұлақтар туралы ұғымдарын кеңейту,
дамыту, алған бiлiмдерiн шыңдау. |
ХХІ-ғасыр көшбасшысыМақсаты: Ойын арқылы XXI ғасырда бiлiм алып жатқан оқушылардың бiлiм дәрежесiн анықтау . Олардың ой-өрiсiн дамыту. 1 жүргізуші: Сәлематсыздарма, құрметті ұстаздар, әділ-қазылар, оқушылар. Сіздермен бірлесе отырып «ХХІ-ғасыр көшбасшысы» атты ойынымызды бастауға рұксат етіңіздер. Әсемпаз болма әрнеге, Өнерпаз болсаң арқалан. Сен де бір кірпіш дүниеге, |
Бұлшық еттер, бұлшық ет типтері, олардың құрылысы мен маңызыСабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға бұлшық еттің негізгі топтарын, бұлшық еттердің маңызын түсіндіру . 2. Бұлшық еттердің атқаратын қызметін салыстыра отырып, оқушылардың ойлау қабілеттерін қалыптастыру. 3. Адамгершіліке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Аралас сабақ. |
Тақырыбы: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қорыту жүйесі және қорытылуын пысықтау сабағыМақсаты: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың ас қорту жүйесіндегі ерекшеліктерді салыстыру.
Жоспары:
1 Ой қозғау стратегиясы
2 Ой түйу стратегиясы
3 Жұмбақ сурет
4 Салыстыру (Венн диаграмассы)
5 Ноутбуктан шыққан басқатырғылар
6 Полиглот
7 Біліміңді тексер |
Сабақтың тақырыбы Сүйекті балықтар класыМақсаты: 1. Оқушыларға балықтардың сыртқы және ішкі құрылысы,
көбеюі, түрлері және кәсіптік маңызы туралы жалпы
түсінік беру.
2. Шеміршекті және сүйекті балықтарды өзара салыстыра
отырып, оқушылардың ойлау қабілеттерін қалыптастыру.
3. Адамгершілікке, ұйымшылдыққа, табиғатты қорғауға
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілі: ойын, сұрақ-жауап, үлест |
Сабақтың тақырыбы: Дигибридті будандастыру және белгілердің тәуелсіз ажырау заңдылығыСабақтың мақсаты: Дигибридті будандастыру ұғымы, белгілердің тәуелсіз ажырау заңдылығы туралы түсінік беру.
Білімділік міндеті: Мендель тәжірибелерінің нәтижелерін пайдаланып, тәуелсіз тұқым қуалаудың дұрыстығын дәлелдеу арқылы білімдерін кеңейту.
Тәрбиелік міндеті: Тұқымқуалау заңдылықтарының мәнін түсіне отырып, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу.
Дамытушылық міндеті: Тәжірибелерге сүйене отырып, есептер шығару арқылы л |
Адам ағзасындағы жеке мүшелер жүйесі қызметінің үйлесімділігі мен реттелуі Ішкі және сыртқы секреция бездері тарауын пысықтау4) Пысықтауға арналған тапсырмалар 20 сұрақтан тұратын тест тапсырмасы Тест тапсырмасын орындап болған соң интерактив тақтада сұрақтардың жауабы және баға қою тәртібі беріледі. Оқушылар бірінікін- бірі алмастырып тексеріп бағасын қойып, кері беріліп қатемен жұмыс жасалады. Мұғалім партасының шетідегі «5», «4», «3», «2» деген бағалардың тұсына алған бағалары бойынша қояды. Сол жерден қанша бала неше алды, саналып, бірден білім сапасы шығарылады. |
Сабақтың тақырыбы Сабақтың түр өзгерістері Мақсаты: 1) оқушыларды сабақтың түр өзгерістерімен таныстырып, түрі өзгерген жер үсті (өркендер) сабақтар мен өзгерген жер асты өркендерді айыра білуге үйрету;
2)Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге үйрету, інжугүл, картоп, пияз өсімдіктерінің бөлімдерін көрсете алуларын қадағалау;
3) Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Көрнекілігі: кесте, суреттер, кеспе қағаздар, пияз, картоп, інжугүл, қазтабае, таңқурай ( кеспе шөптер,семантикалық карта)
Қолданылған технология: сын тұрғысынан ойлау. |
Тұқымқуалаушылықтың хромосомалық теориясыІІ.Үй тапсырмасын қайталау .«Кім жүйрік?» (сұрақ – жауап)
(флипчарт 1)
1.Г. Мендельдің 1865 жылы шыққан еңбегі қалай аталады?
2.Генетика ғылымы нені зерттейді?
3. Генетика ғылымының негізін қалаған ғалым?
4.Моногибридті будандастыруға анықтама
5. Генетика ғылымының жарыққа шыққан жылы?
6. Дигибридті будандастыру дегеніміз не?
7. Гомозигота ұғымын қалай түсінеміз? |