Тақырыбы: Қазақстанда мекендейтін сүтқоректілерСабақтың мақсаты: 1. Оқушыларды қазақстандағы сүтқоректілердің түрлерімен таныстыру. 2. Оқушыларды оқу материалдармен таныстыра отырып, өмірмен байланыстыру арқылы оқушылардың танымдық қабілетін белсенділігін арттыру, білім біліктілігін дамыту. 3. Қоршаған ортаның жануарлар әлемін қорғауға баулу Көрнекіліктер: сызбалар,суреттер, дидактикалық материалдар. Әдісі: проблемалық сұрақтарға өз бетімен жауап беру, тест сұрақтарын құру. Сабақтың түрі: жарыс сабақ |
Қанайналым жүйесі. Жүректің құрылысы.Сабақтың мақсаты: Білімділік: ағзаның ішкі орта мүшелерін еске түсіре отырып, қанайналым жүйесі мүшелерімен танысу, оның ішінде жүрек, қантамырлар, үлкен және кіші қанайналым шеңберлерімен және олардың қызметтерімен танысу. Тәрбиелік: өздігінен ізденімпаздық, білімділік, еңбексүйгіштік, адамгершілік дағдыларын тәрбиелей отырып, салауатты өмір салтын ұстану, өз ойын айта отырып, өзгені де тыңдай білуге, алған білімін өмірге қолдана білуге тәрбиелеу. Дамытушылық: жаңа материалды қабылдай оты |
Сабақтың тақырыбы: ГидросфераМақсаты:
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, Венн диограммасы, тест тапсырмалары. Көрнекілікте: слайдтар. |
Сүйек сынғанда және буын шыққанда көрсетілетін алғашқы жәрдемСабақтың мақсаты: 1.Оқушыларды сүйек сынғанда,буын шыққанда көрсетілетін жәрдем түрлерімен таныстыру. 2.Оқушының сабаққа белсенділігін арттыру мақсатында ойлау, сөйлеу және шығармашылық қабілеттерін дамыту. 3.Оқушыларды адамгершілікке, бас гигиенасын таза ұстауға тәрбиелеу Сабақтың типі:Жаңа сабақ |
Дәрумендер (Витаминдер)Ұйымдастыру: Сабақтың шарты: сынып топқа бөлінеді. Оларға бағалау парағы мен тапсырмалар беріледі. Олар өздерінің орындаған тапсырмаларын бағалап отырады. Әр тапсырма ұпаймен есептелінеді, белсенді қатысқан, жауаптары дұрыс болған жағдайда оқушы өте жақсы, жақсы деген бағалармен бағаланады. |
Ми бөліктері және үлкен ми сыңарлары қыртысының аймақтарыОқушыларды үлкен ми сыңарларының құрылысымен, атқаратын қызметімен және жүйке жүйесінің гигиенасы мен таныстыру. Оқушылардың танымдылық қабілетін арттыра отырып, адамның ми құрылысын ғылыми түрде сипаттай білу. |
Путешествие в страну «БИОГЕОГРАФИЯ»Цель: В игровой форме формирвать представление о формах взаимодействия природы и общества, систематизировать знания о разных географических аспектах (природе, хозяйстве, населении, флоре и фауне), способствовать развитию экологического мышления школьников, воспитывать ответственное отношение к окружающей среде. |
Тыныс алудың маңызы. Құрылысы мен қызметі.Мақсаты: Тыныс алудың маңызы, тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі туралы білім беру. |
Астық тұқымдастар-бағалы азықтық өсімдіктерСабақтың мақсаты: астық тұқымдастардың түрлерімен, маңызымен, адам өміріндегі алатын орнымен таныстыру.
Білімділік: астық тұқымдастар - бағалы азықтық өсімдіктер өкілдерімен, құрылысымен, тіршілігімен таныстыру, олардың маңызы мен ерекшеліктері.
Дамытушылық: оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту, сөйлеуге, ойлау, ой- өрісін дамыту
Тәрбиелік: оқушыларды табиғатты сүюге, қорғауға баулу, адам |
Негізгі генетикалық ұғымдар. Мендель заңы және оның тәжірибелеріМақсаты:
Сабақ типі: аралас сабақ Сабақ түрі: дәстүрлі сабақ |