Уроки / Математика |
Көрсетілім: 3925 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-10-2014, 14:38
|
Пікірлер (0)
|
Сабақтың тақырыбы: Қатынас Сабақтың мақсаты: а) білімділік: Оқушыларға қатынастың анықтамасын және қасиеттерін түсіндіру; ә) дамытушылық: оқушылардың сандар бөліндісі туралы білімдерін, есептеу әдістерін дамыту б) тәрбиелік: Оқушыларды инабаттылыққа тәрбиелеу. Көрнекі құрал-жабдықтар: сызғыш |
Сабақтың тақырыбы: Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеттері Какыбат Марқаба Сабақтың мақсаты: а) білімділік: Оқушыларға пропорцияның анықтамасын және қасиеттерін түсіндіру; ә) дамытушылық: оқушылардың сандар бөліндісі туралы білімдерін, есептеу әдістерін дамыту б) тәрбиелік: Оқушыларды инабаттылыққа тәрбиелеу. |
10-ға, 100-ге көбейту және бөлуМатематика. 3 сынып. Сабақ тақырыбы: 10-ға, 100-ге көбейту және бөлуСабақ мақсаты:а)Оқушыларды ауызша көбейту және бөлу, 10-ға, 100-ге көбейту және бөлу әдістерімен таныстыру. ә) дамытушылығы:оқушылардың ойлау, есте сақтау, логикалық есептер шығару дағдыларын дамыта түсу, таным белсенділіктерін арттыру. |
Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешуСабақтың мақсаты: Б. Құрылымы күрделі өрнекті жазып, мәнін таба білуге үйрету. Д.Ой-өрісін есте сақтау қабілетін дамыту. Т.Ұқыптылыққа , алғырлыққа тәрбиелеу. Сабақтың көрнекіліктері: оқулық, үлестірмелер бойынша,слайд |
9-ға және 3-ке бөлінгіштік белгілеріСабақтың тақырыбы: 9-ға және 3-ке бөлінгіштік белгілеріСабақтың мақсаты: Натурал сандардың 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілерінің ережелерімен таныстыру және ережелерді пайдалана отырып есептер шығару дағдыларын қалыптастыру Сабақтың міндеттері: а) білімділік: Оқушыларды: - натурал сандардың 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілерінің ережелерімен таныстыру ; |
Тақырыбы ФУНКЦИЯ ҰҒЫМЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ФОРМУЛАМЕН БЕРІЛУ ТӘСІЛДЕРІСабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Оқушыларды функцияның шығу тарихымен, практикада пайдалануымен таныстыру;
ә) Дамытушылық: Ойлау, есептеу ережені есте сақтау қабілеттерін дамыту. Оқулықтан тыс ақпаратты пайдалану;
б) Тәрбиелік: Оқушылардың шығарған есептерін сызу жұмыстары арқылы бағалауға, ұйымшылдық қасиеттерге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: зерттеулік жұмыстар, практикум сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап,түсіндірмелі. |
Сабақ тақырыбы ФигураларЖалпы мақсаты Балаларға тіктөртбұрыш,төртбұрыш,үшбұрыш,шаршы,доңгелек, сопақша секілді геометриялық пішіндерді ажыратуға,дұрыс айтуға заттардан өздеріне таныс фигураларды таба білуге үйрету.
Оқу нәтижелері Сабақ соңында оқушылар:
Балалар сабақ соңында геометриялық пішіндерді таныпжәне ажыратып, заттардың арасынан таба білуге үйренеді.
1.Сәлемдесу.
Сәлем саған Жер-ана!
Сәлем саған Нұрлы күн!
Аман-есен болайық, |
Тақырыбы: Арифметикалық өрнектерді жазуМақсаты Оқушыларға арифметикалық өрнектерді есепте пайдалануды үйрету. Өрнектің неден құралатының және оның құрылысын бір-бірінен ажыратуды үйрету. div және mod айнымалыларын қолдануды үйрету.
Тәсілі Оқушылардың сыни ойлауы арқылы логикалық қабілеттерін жетілдіру, жеке жұмыс қолдану
Нәтижесі Арифметикалық өрнектерді өз беттерімен қолданады, оларды бір-бінен ажырата алады және div, modайнымалыларының мүмкіндігін қолдана біледі.
І. Түгендеу Бағалау парағын тарату |
Математикалық логика негіздеріТҮСІНІК ХАТ
Мектептің бүгінгі реформасы, қоғамның информатизациялануымен қатар, білімді гуманизациялануына бағытталған, оның мектептің алдына қоятын негізгі мақсаты - ақпараттық қоғамда күнделікті өмірге оқушыны дайындау.
Оқушының бейімдік дайындалу кезеңінде маңызды роль интеграцияланған элективті деп аталатын курстар атқарады, олардың негізінде пән аралық және оқуға деген дара үйлестірімділік жатады. Тап осы мәселелерді шешу оқушының тағдырындағы ғылыми, техникалық, кәсіпшілік қызығушылығын іске асыруды орындауға жағдай жасайды. |