Тұру, ауысу, секіру допсыз жаттығуларды үйрету. Жаттығу ойыны Шапшандық, икемділік және күш сапаларын дамыту
Уроки / Орта мерзімді жоспар |
Көрсетілім: 3100 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 16-02-2015, 19:54
|
Пікірлер (0)
|
|
Ғ.Қараш атындағы Қараоба мектеп-гимназиясы Орта мерзімді жоспар 5 сынып Информатика пәні мұғалімі: Бакитова И.Е 2014-2015 оқу жылы І тоқсан |
Топтық жұмыс, жеке жұмыс, СТО, диалог, АКТ, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі, «Бірге ойлаймыз», «Константинополь», «Ойлан, жұптас, бөліс» Топтық жұмыстарда белсенділігі жоғары оқушылардың артуы және олардың екпінді оқушыларға топта көмек көрсетуі. Шығармашылық жұмыстарды қорғауы, бір -біріне сұрақтар қоюы |
Сабақтың тақырыбы: Кіріспе. Әдебиет - өнердің бір саласы Сабақтың тақырыбы: Қазақ ауыз әдебиеті Сабақтың тақырыбы: Тұрмыс – салт жырлары Тақырыбы: Аңыз әңгімелер.«Асан Қайғының жерұйықты іздегені» |
СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды.Білімдерін дамыта отырып, өткенді қайталау арқылы, жаңа тақырыпты меңгеруге ықпал ету. |
1-топ: Алгебралық теңдеуге келтірілетін триг. теңдеулер 2-топ:Түрлендіру жолымен шешілетін теңдеулер 3-топ: Дәрежені төмендеру арқылы шешілетін тригонометриялық теңдеулер |
Сыни тұрғыдан ойлап, шешім қабылдауға дағдыланады. Бұрын білетін мәліметтеріне қосымша мәлімет қосады; постерге салып қорғауға, қорытынды айтуға үйренеді. Бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалауға және топты бағалауға үйренеді. |
Кері байланыс, білдім, қолдана аламын, түсінбедім, критерийлер арқылы өзін –өзі бағалау Жұпта алгоритмдерге мысал келтіреді Суреттер арқылы алгоритм түрін анықтайды, электрондық оқулықпен жұмыстар жүргізеді.
|
Мақсаты: Сабақ барысында оқушылардың классикалық механика бойынша алған білімдерін бір жүйеге келтіру; олардың осы тақырып бойынша алған білімдерін тереңдету, оқушы лардың өз білімдерін жүйеге келтіріп, қорытындылай білу қабілетін қалыптастыруды жалғастыру. Есептер шығару жолдарының түрлі тәсілдерін қолдануға машықтану. Оқушылардың тарау бойынша білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілеттері мен жағдаяттан шығу дағдыларын дамыту, танымдық белсенділіктері мен пәнге қызығушылықтарын арттыру |