|
|
«Көңілді тапқыштар отауы»
Сабақ тақырыбы «Көңілді тапқыштар отауы» сыныпаралық сайыс
Мақсаты
Білімділік: Оқушыларға өткен сабақтарда алған білімдерін қайталау арқылы есте сақтау қабілетін арттыру
Дамытушылық: оқушылардың картамен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, тез жауап беру, т.б. қабілеттерін, көл туралы көзқарастарын және пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиеліктабиғатқа, Отанға сүйіспеншілігін арттыру, ұжымдық жұмыс істеуге тәрбиелеу
Сабақта қолданған жаңа технология: Тірек-сызба, интерактивтік сабақ
Сабақтың түрі: ойын, сыныпаралық сайыс
Сабақтың әдісі: проблемалық, көрнекілік, тірек-конспектілік, сын тұрғысынан ойлау,
Сабақтың тәсілі: ойын, тапсырма, интерактивтік тапсырмалар
Сабақтың көрнекілігі: Жарты шарлардың физикалық картасы, сызба-кестелер, үлестірмелі қағаздар, дидактикалық тапсырмалар, интерактивтік тақта, т.б.
Пәнаралық байланыс: тарих, математика, биология, әдебиет, информатика, қазақ тілі д/ш, т.б.
Қолданылған әдебиеттер: «Қазақстан географиясы» әдістемелік журналы, Тесттер жинағы, анықтама
Сайыстың барысы
- Таныстыру
топтар өздерінің аттарын, төс белгілерін, ұрандарын қорғап шығады.
- 2. Сәйкестендіру тесті
1-топ. Атмосфера қабаттарының биіктіктерін тап
- Тропосфера А. 80 шқ.
- Стротосфера Ә. 80 шм
- Мезосфера Б. 55 шм
- Термосфера В. 20 шм
2-топ. Атмосферада қандай газ қанша % құрайды
- Оттегі А. 78,1 %
- Азот Ә. 0,95 %
- Көмірқышқыл газы Б. 20,9 %
- Аргон және инертті газ В. 0,05 %
- Географиялық диктант
Дұрыс жауабын тауып жаз
1-топ.
Бүкіл ауа қабаты жер бетінің әр шаршы сантиметріне ______________ салмақ түсіреді.
2-топ
Ауаның жер бетіне түсірген салмағы _____________ _________ деп аталады.
- Географиялық есеп
1-топ
Егерде биіктігі 40 м төбенің басында барометр 758 мм с.б. көрсетіп тұрса, онда төбенің етегіндегі атмосфералық қысым _______________________ мм.с.б. тең болады.
2-топ.
Егерде барометр төбенің табанында 762 мм., ал басында 757 мм. Көрсетіп тұрса, онда төбенің биіктігі ____________________ м-ге тең.
- Топсеруен
Тақтада қағаға нәрселердің аттары жазылып ілініп тұрады. Екі топ мүшелері кезекпе шығып топсеруенге қажетті заттарды жинап алады. Соңында қорытынды жүргізіледі. Егер артық нәрсе алынған болса 1 ұпай шегеріледі.
Арқан, тамақ, компютер, тұсбағар, магнитофон, карта, аккулаға себетін ұнтақ, план, орындық, туфли, қапшық, шкаф, ұйықтайтын қапшық, шаңсорғыш, жіп, теледидар, ине, топырақ, шырпы, кілем, фонарик, шұжық (колбаса), шам, гүл, кружка, машина, қазан, киім ілгіш, шелек, глобус, қасық, әшекей бұйымдары, фотоаппарат, қазақ тілі кітабы, күнделік, палатка, су өткізбейтін киім, галустук, аптечка, қалам,
- Топбасшылар сайысы
Бір-біріне 1 сұрақтан беру
- Кім көп біледі?
1 Атмосферадағы үлесі көп газ (азот)
- Температураны өлшейтін құрал (термометр)
- Желдің бір түрі (муссон)
- Әсіре күлгін сәулесін өткізбейтін газ (озон)
- Атмосфераның екінші қабаты (стратосфера)
- Желдің бағытын өлшейтін құрал (флюгер)
- Ауаның қысымын өлшейтін құрал (барометр)
- Қыста түсетін жауын-шашынның түрі (қар)
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |