|
|
Гидросфера және дүниежүзілік су ресурстары. Су айналымы
Сабақтың оқыту мақсаты: Оқушыларға гидросфера және оның құрамдас бөліктерін, табиғаттағы су айналымы мен оның маңызы туралы әңгімелеу арқылы олардың танымдық қабілеттерін, ізденуі мен шығармашылығын, өздік жұмысын, картамен сандық көрсеткіштермен жұмыс істеуін, логикалық ойлауын, іскерлігімен іздемпаздығын, сөздік қорын дамытуға жағдай туғызу.
Міндеттері: - Өз бетімен тақырыпты меңгеруге үйрету;
Күтілетін нәтиже: - Оқушылар тақырыпты өз беттерімен меңгереді;
- Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасып, пікірін дәлелдей алады, қызығушылығы артады
- Топтық жұмыста іс-әрекет жасай алады.
Сабақтың оқу жабдығы: Атлас. Дүние жүзінің физикалық картасы, плакат, интерактивті тақта, электронды оқулық
Қолданылатын модулдер: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудаАКТ – ны пайдалану, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Сабақтың әдіс тәсілдері: сұрақ –жауап, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, талдау.
Стратегиялар: «Топтастыру», «Еркін жауап стратегиясы», «Инсерт әдісі» «Ментальды карта», «Ыстық орындық»
«Рефлексия»
Бөлімдері |
Уақыт |
Мұғалімніңіс -әрекеті |
Оқушыныңіс -әрекеті |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
І кезең өткен тақырыптар бойыншажаңа сабақты меңгеру ге негіз болатын қайталау тапсырмалар |
7
|
Амандасу Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау Үй тапсырмасын бекіту.
|
Үй тапсырмасын бекіту. Сәйкестік тесті.
Литосфера А. Ауа қабаты Гидросера Ә. Тас қабаты Атмосфера Б. Тіршілік қабаты Биосфера В. Су қабығы
Стратосфера А.80 шқ жоғары Тропосфера Ә. 80 шқ Мезосфера Б. 55шқ Термосфера В. 20 шқ
Оттегі А. 78% Азот Ә. 0,95% Көмірқышқыл газы Б. 20,9% Аргон және инертті газдар В. 0,05%
|
Таратпа тест интерактивті тақта |
|||||||||||||||||||||||||
ІІ кезең (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз беті-мен мең геруіне жағдай жасау |
10 |
Мағынаны тану. Түртіп алу әдісі (инсерт әдісі) Оқушылар мәтінді оқып шығады. Әркім өзі жеке – жеке оқиды. Оқып болған соң топ болып кестені толтырады. Өзара топ ішінде талқылайды. Бірінің білмегенін бір – біріне айтады. |
|
(инсерт әдісі) кестесі |
|||||||||||||||||||||||||
8 |
Толғаныс Дәптерге судың қасиеттерін тірек сызба арқылы жазу |
|
интерактивті тақта |
||||||||||||||||||||||||||
10 |
Ментальды карта |
Табиғаттағы су айналымының сызбасын құрастыру |
Атлас, оқулық ватман, маркер |
||||||||||||||||||||||||||
3 |
Сергіту сәті |
Презентация көру |
таныстырылым |
||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды |
7 |
Сабақты бекіту: «Ыстық орындық» Үйге тапсырма
БағалауӘр оқушы өзіне өзі баға қойып бағалау парағына белгілейді Журналға сол бағалары бойынша ортақ баға қойылады. Өзін әділ бағалаған оқушыларды атап өтіп мақтаймын. Рефлексия. Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдыңыздар?
Қоштасамын. Сабақ осымен аяқталады.
|
Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді
§11 Гидросфера және дүниежүзілік су ресурстары. Су айналымын оқу.
Бағалау парағы
|
Бағалау парағы
стикерлер |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |