Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданы


Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданы

Тік  төртбұрыштың (шаршының) ауданы

Күні

21.11 2014 жыл

Сабақтың тақырыбы

Тік  төртбұрыштың (шаршының) ауданы

Сілтемелер

Математика  оқулығы  Атамұра-2014жыл,  АКТ,  суреттер, кестелер

Авторлары: Т.Қ. Оспанов, Ш.Х. Құрманалина, Ж.Т. Қайыңбаев,

Б.М. Қосанов, К.Ә. Ерешова, М.В. Маркина

Жалпы  мақсаты

Оқушыны тік төртбұрыштың (шаршының) ауданын табу жолдарымен таныстыру; талдау, салыстыру және қорытынды жасай білуге дағдыландыру; ұжымшылдыққа  тәрбиелеу.

Міндеті

Оқушылардың  логикалық  ойы  мен  математикалық  тілін  дамыту.

Оқыту  нәтижелері

Ережеге сүйене отырып, талдады, салыстырды,қорытынды жасады

Тапсырма

 

                                            Сабақтың  жүру барысы

Уақыты

                     Мұғалімнің  іс әрекеті

Оқушының  іс әрекеті

2минут

 

 

2минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3миунт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5минут

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

 

 

 

 

 

 

2минут

 

 

 

 

 

 

2минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1минут

 

І. Ұйымдастыру кезеңі:     Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады.Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.

Барлығы:   Күн жарығын алақанға саламын,

                   Жүрегіме басып ұстай қаламын.

                   Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,

                   Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

-Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз. Бүгін «Білгенімізді қайталаймыз!» деген мақсатпен жұмыс істейміз.

 Үй  тапсырмасын  тексеру  №7

І. Тірек  білімді  белсендіру

Математикалық ойын     

«Үлгер - ашық  ауызданба!» ойын

  • 60-ты 15-ке арттыр (75)
  • Қандай бір таңбалы сандарды қосқанда 16

шығады.(9бен7,  8бен8)

  • 0,1,2  цифрларын  пайдаланып,ең үлкен 

және  ең кіші үш таңбалы санды тап.(120,102)

  • 4 бетте 36 жапсырма  бар. 6 бетте осындай

неше жапсырма болады? (36:4)*6=54

  • Мыналардың қайсысы  уақыт  бірлігі  емес

секунд, апта,  килограмм, ай?

  • Шаршының  ауданы 36 cм2 .Оның 

периметрін тап.

 

Практикалық  жұмыс

Фигураның  ауданы, периметрі ұғымдарын, тік төртбұрыш пен шаршының  қасиеттерін қайталау.

а) Фигураның  периметрін  қалай табамыз?

ә) Фигураның  ауданын  қалай  табамыз?

б)Ауданын табу үшін қандай  тәсілдер қолданылады?

в)Аудан  қандай бірліктермен өлшенеді?

Ауданды квадрат  сантиметрмен  немесе  квадрат  дициметримен   өлшеу  қолайсыз болғанда  біршама  ірі  аудан  бірлігі  квадрат  метрді  пайдаланады.

Жаңа білімді  меңгерту

Тік төртбұрыштың  ауданы бірдей бірлікпен алынған,  оның ұзындығының  еніне көбейтіндісіне тең.

 

Тік  төртбұрыштың  ауданы

 

 

 

 

 

ұзындығы

                           

 

 

ені

                                    * 

 

 

Егер  шаршының  қабырғасының  ұзындығы  а-ға  тең болса, онда  оның ауданы  а -  қа  тең болады.

 

Шаршының  ауданы

 

 

 

 

 

 

ұзындығы

ұзындығы

                              *

 

 

Оқулықпен жұмыс

 

1

2

№1.Геометриялық мазмұнды тапсырма

 

 

1

См2

 

 

 

 

 

 

 

 

Неше  қатар  бар?

Неше  баған бар?

Қалай тез  есептеуге  болады?

№2.Геометриялық мазмұнды тапсырма

 

 

 

 

 

  1cм                                         1см

 

 

   

 

 

 

 

 

 

№3.Әр фигураның  қабырғалары неше сантиметр?

 

 

 

 

 

 

S=3cм*2см

S=6cм2

 

                                     S=3cм*3см     S=9cм2

№4

а)  S=2cм*3см         ә)  S=3cм*3см

S=6см2                                 S=9см

Жеке жұмыс  
А/ Қызыл тік төртбұрышты,шаршыны таңда, өлше, ауданын тап.
Ә/ Көк түсті тік төртбұрышты,шаршыны таңда, өлше, ауданын тап.
Б/ Жасыл түсті тік төртбұрышты,шаршыны таңда, өлше, ауданын тап.
В/ Сары түсті тік төртбұрышты,шаршыны таңда, өлше, ауданын тап

 

№5 Есепті шығару

Шу каналы -82км

Көксу каналы-? 21км ұзын

Басқара каналы-? Көксу каналынан 55см қысқа

Ш: 81+21=103 (Көксу каналы)

103-55=48 (Басқара каналы)

Ж; Басқара  каналының  ұзындығы 48км

 

№6  Есеп шығару

Ш: 20*4=80

Ж: Бекіре балығы 80 кг                                                   №7 Теңдеулерді  шешу  Өз бетімен жұмыс

12;х=6    9*х=45     х*10=30   50*х=400

Х=12:6   х=45:9      х=30:10    х=400:50

Х=2        х=5           х=3           х=8

12:2=6    9*5=45     3*10=30   50*8=400

Жинақтау. Толықтыру тестісі.
1)Егер тік төртбұрыштың ұзындығы 4см, ал ені 2см болса, оның ауданы_______см2 –ге тең болады.
2)Егер шаршының қабырғасының ұзындығы 3см болса, оның ауданы_______см2 –ге тең болады.
3) Егер тік төртбұрыштың ауданы 15см2, ал ұзындығы 5см болса, оның ені_______см –ге тең болады.
4) Егер тік төртбұрыштың ауданы 12 см2, ені 3 см болса, оның ұзындығы _______см –ге тең болады.
5) ) Егер тік төртбұрыштың ені 2 см және ұзындығы жартысына тең болса, онда оның ауданы_______см –ге тең болады.
6) Егер тік төртбұрыштың ұзындығы 6см, ал ені ұзындығының үштен бір бөлігіне тең болса, онда оның ауданы_______см –ге тең болады.
7) Егер шаршының периметрі 24 см болса, оның ауданы_______ см2 –ге тең болады.
Сабақты  қорытындылау
• Не үйрендік? Ол не үшін керек?
• Ауданды қалай есептеп табамыз?
• Ауданның бірліктерін атаңдар?
Сабақ ұнады ма? Несімен ұнады?

Амандасу. Сыныпты  санау арқылы бес топқа  бөлу.

 

 

Сыныптың  сабаққа  дайындығын тексеріп  психологиялық  ахуал тудыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фигураның  ауданын  есептеп

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр фигураның  ауданы неше  квадрат сантиметр  екенін есептеп табады.

 

S=a*b

S-аудан

a-ұзындық

b-ені

 

 

S=a*a

S=a2

 

 

 

 

 

 

 

Балалар  тік төртбұрыштың қабырғалары 1cм  неше тең бөлікке  бөлінгенін және тік төртбұрыштың ауданының  қанша смекенін айтады.

 

 

 

 

 

Фигураларды неше қатарға , неше  бағанға бөлуге болатыны сұралып анықталады.

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықтағы тапсырманы оқу арқылы талдайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар  өздеріне ұнаған тік төртбұрыш немесе шаршыны  таңдап ауданын табады.

 

 

 

 

Мазмұнды есепті оқып не белгілі, не белгісіз екенін анықтап, есептің шешуін табады. Жазады.

 

 

 

 

 

 

Үлес ұғымын қайталап еске түсіреді.

 

 

 

 

Өтілген  материалдарды қайталап  еске түсіреді.

 

 

 

 

Теңдеуді оқушылар өз бетімен орындап  бір бірін бағалайды.

 

 

 

 

 

Толықтыру тестісін орындап оқушылар бүгінгі сабақты жинақтайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парақшасы арқылы бағалау.

 

 

Кері байланыс

       

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Өткенді қайталау
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табудың әр түрлі тәсілдері. Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табудың әр түрлі тәсілдері.
Ауданды өлшеу
Тік төртбұрыштың ауданы - тақырыбы бойынша есептер шығару
Үшбұрыштарды шешу
Тік төртбұрыштың ауданын табу
Тіктөртбұрыштың ауданы
Шаршы. Есепті әртүрлі тәсілмен шығару
Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есепте
Алғашқы функция және анықталмаған интеграл тақырыптарына тест
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 3966 | Қосты: Қойшибаева Хадиша Оңғарқызы | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык