Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Төрт түлік.


Төрт түлік.

Төрт түлік.             

Таќырыбы: Төрт түлік.                    

Маќсаты: Төрт түлік туралы түсініктерін кеңейте отырып, малдың өрісімен, қадір-

                    қасиетімен таныстыру.

Міндеттері: 1. Танымдылыќ, іздемпаздыќ, ќызығушылыќтарын арттыра отырып, төрт түлік

                        малға байланысты жұмбақтар, мақал – мәтелдер әңгімелер, тақпақтар айтқызып

                       білімдерін толықтыра түсу.

                       2. Ата кәсібіміз мал шаруашылығын сүйе білуге тәрбиелеу.

Сабаќтың түрі: Пысыќтау сабағы.

Сабақтың әдісі: Топпен, жұппен, жалпылай жұмыс

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті таќта.

Барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

    Психологиялық дайындау

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.

– Сынаќ алу. Жұптық жұмыс

– Пысыќтау сабағымыздың таќырыбын сөзжұмбаќ арќылы шешу.

ІІІ. Сөзжұмбаќ шешу.

 

Сөзжұмбаќ

 

1

2

3

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Үш бидің бірі                                                            (Төле би)
  2. Ешкі малын ќалай шаќырады?                                (Шөре)
  3. Ќазаќ халќының атаќты күйшісі                             (Ќұрманғазы)
  4. Шабу ќұралы                                                             (Айбалта)
  5. Өркешті жануар. Үстінде екі тауы бар                   (Түйе)
  6. Узданың ќазаќшасы (Жылқы жабдығын қазақшаға аудар)      (Жүген)
  7. Ату ќұралы                                                                (Мылтыќ)
  8. Ерлердің бас киімі                                                    (Бөрік)
  9. Әйелдердің бас киімі                                                (Сәукеле)

 

Бүгінгі пысыќтау сабағымыздың таќырыбы «Төрт түлік мал»

– Балалар, ќазір біз топпен жұмыс жасаймыз.

– Топтыќ жұмыс жасағанда ең бірінші топ басшысын сайлау керек.

– Топ басшысы жауап беретін баланы белгілеп отырады.

– Төрт түлікке нелер жатады? (Түйе, жылќы, сиыр, ќой-ешкі)

– Олардың төлдерін атау. (Ботаќандар, Ќұлыншаќтар, Бұзауќандар, Ќошаќандар)

       І топ  Ботақандар

ІІ топ  Құлыншақтар

ІІІ топ  Бұзауқандар

ІV топ  Қошақандар

Әр топты бағалап отыру.

 

І. Терең түсінік.

Түйе, жылќы, сиыр, ќой, ешкі туралы өз білетіндерін ортаға салу.

Әр топтан 1 оқушы айту керек.  Топқа балл қою.

 

ІІ. Кластер ќұру.

ІІІ. Поэзия сәті. Төрт түлік мал туралы таќпаќ айту.

 

ІV. Маќал-мәтелдердің жалғасын табу.

1) Сиырды теппейді                                        3) Малды теппе

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _                                        _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Сүтті төкпейді.                                                Аќты төкпе.

 

2) Аттың көркі –                                              4) Таудың көркі –

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _                                        _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Ќұйрыќ–жалы,  ќұлағы                                   Тасы менен бұлағы

 

 

1) Сиырдың сүті _ _ _ _ тілінде.                   2) Жер ана, _ _ _ _ мал бала.

3) Мал бақсаң сиыр бақ,                               4) Аттың бәрі тұлпар болмас,

    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _                               _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

    Сүт кетпейді шарадан                                   Құстың бәрі сұңқар болмас.

5) Ер қанаты – ат,                                           6) Малдың басынан _ _ _ _ ұрма,

    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _                                       Малға теріс _ _ _ _ мінбе.

    Сөз қанаты – хат.

V. Сергіту сәті. Жұмбақ шешу.

 

1) Он екі түйе, он жылқы,                                   2) Туа сап жүріп кеткен,

    Тоғыз сиыр, бес ешкі, бес қой.                           Енесін қуып жеткен.

                                (Малдың төлін көтеру мезгілі)                                                                       (Құлын)

 

Жұмбақтың ұйқасын табу.

 

Жағасында құрақ,

Жайылып жүр ........ лақ.

 

VІ. Оқушылардың шығармашылық тапсырмасы

 

І топ  Ботақандар:          Эссе жазу.

ІІ топ Құлыншақтар:     Сурет салу. (қорғау)

ІІІ топ Бұзауқандар:     Егер мен мал өсірсем не істер едім?

ІV топ  Қошақандар:     Өлең құрастыру.

 

VІІ. Пікір талас. Адамға ең жақын кім?

Төрт түлік малдың ішінен адамға жақынын, пайдасын айту.

 

VІІІ. Ойын. «Екі тілді қатар үйренейік»

 

Узда – жүген.                            Подпруга – үзеңгі.    

Нагрудник – өмілдірік.           Хомут – қамыт.

Седло – ер.                                Подхвостник – құйысқан.

 

ІХ. Қорытындылау  «Кім жылдам?»

Әр түрлі фигуралардан жануар бейнесін құрастыру.

 

Барлығы:  Даланың көркі – мал,

Өзеннің көркі – тал.

Ұлттыќ дүниетаным сабағында,

Айтылды төрт түлік мал!

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Үй жануарларымен таныстыру. Мал атауларын және оған тіл қатуды үйрету.
Төрт түлік мал
Төрт түлік
Төрт түлік
Төрт түлік. Үй жануарлары
Төрт түлік Үй жануарлары
Төрт түлік. Жуан, жіңішке дауыстылар
Төрт - түлігім – қазағымның ырысы
Хайуанаттар дүниесі. Бейсебай Кірісбаев
Төрт түлік
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 3739 | Қосты: Мукашева Қорлан Мараловна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык