|
|
Информатика пәнінен ОМЖ 5 сынып ІІ тоқсан
ІІ тоқсан
Сабақтың тақырыбы Оқып-үйренудің Негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау оқыту үшін бағалау |
Барлығын қосқанда (инклюзивті) |
Өту уақыты |
Негізгі дереккөздері, құрал-жабдықтар |
10. Файлдар, бумалар және белгішелер. Бумалар мен белгішелерді құру. Атын өзгерту
Мақсаты: Файл, бумалармен жұмыс жасай білуге үйрену |
Жаңа тәсілдер: сұрақ-жауап, топтық әңгіме, ойлан-жұптас-талқыла, диалогтық оқыту, топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: Джигсо әдісі, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою, семантикалық кесте, АКТ-ны қолдану: таныстырылым, (сергіту сәтін ұйымдастыру) Оқыту формасы: Топтық, жеке |
1. Файл түрін біледі 2.Өздігінен бума құра алады 3.Деректер келтіре отырып өз бумасын құруды қолданады |
Бағдаршам Бармакпен өзін-өзі бағалау Рефлексия |
Слайд көрсету, сергіту сәті, постер қорғау Видеофильм |
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Е.А.Вьюшкова Н.В.Параскун Б.Қ.Әбенов Арман ПВ баспасы . Маркер, , үлестірмелі қағаздар. Флипчарт Интернет Оқулық бағалау парақтары SIN kaz |
|
11. Объектілерді іздеу. Объектілерді көшірмелеу, орнын ауыстыру және жою. Алмасу буфері. Практикалық жұмыс. Обьектілерді көшіру және орын алмастыру. Алмасу буфері.
Мақсаты: Обьектілерді көшіру, қиып алуғ кірістіру командаларымен таныстыра отырып, қоғамда алатын орнын үйрену. |
Жаңа тәсілдер: он сұрақ, түрткі сұрақ, сұрақ-жауап әдісі, топтық әңгіме, диалогтік оқыту, түртіп алу әдісі Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: джигсо әдісі, Рефлексия, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою, үш минуттық эссе, АКТ-ны қолдану: слайд, электронды оқулықпен жұмыс Оқыту формасы: Топтық, жұптық, жеке, жаппай. |
1.Обьектілерді іздеуді біледі
2.Қоғамда алатын орнын кезеңмен салыстыра талқылайды
3.Бір-бірінен ажыратып жіктейді |
Бармақпен бағалау, смайликтер арқылы көңіл күйлерін білдіреді, бағдаршам арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергенін білдіреді. |
Сергіту сәті, Топтық жұмыс АКТ Көшбасшылық Жуан, жіңішке сұрақ Деңгейлік тапсырма |
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Е.А.Вьюшкова Н.В.Параскун Б.Қ.Әбенов Арман ПВ баспасы Интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар, постер Компьютер бағалау парақтары SIN kaz |
|
12. Ақпаратты жазу және санау. Ақпаратты тасымалдаушылар.
Мақсаты: Ақпарат тасымалдаушы құрылғылардың маңызын үйрену. |
Жаңа тәсілдер: топтастыру, Он сұрақ, диалог, венн диаграммасы, сұрақтары бар қорап Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: джигсо әдісі, Рефлексия, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою, миға шабуыл АКТ-ны қолдану: электронды оқулықпен жұмыс, презентация, автоматтандырылған тест. Оқыту формасы: Топтық, үштік, жеке |
1.Ақпаратты жазу мен санауды біледі
2.Ақпарат тасымалдаушы флэшка, дискілерді өмірде қолдана алады.
3.Тасымалдаушы құрылғыларды ажырата алады. |
Бағдаршаммен бағалау, Рефлексия Бармақпен бағалау
|
Сергіту сәті, Топтық, дебат өткізу, Дарынды балалармен жұмыс Кері байланыс |
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Е.А.Вьюшкова Н.В.Параскун Б.Қ.Әбенов Арман ПВ баспасы компьютер Интернет Электронды оқулық you.tobe.com yandex.ru Бейнефильм SIN kaz
|
|
13..Практикалық жұмыс (алдынғы тақырыптарды игеруін тексеруге арналған тест.).
Мақсаты: Тарауды қорытындылап, білімдерін жинақтау |
Жаңа тәсілдер: ойлан-жұптас-талқыла, диалогтік оқыту сөзжұмбақ. Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: топтастыру әдісі, рефлексия , INSERT стратегиясы, миға шабуыл АКТ-ны қолдану: электронды оқулықпен жұмыс, презентация, автоматтандырылған тест. Оқыту формасы: Топтық, жұптық, жеке
|
1.Оқушы өз бетімен жұмыс істейді және өз білімін анықтайды. 2.Ақпараттарды қабылдайды, талқылайды 3.Деректер келтіре отырып гипотеза құрайды |
Рефлексия Блоб ағашы Суммативті бағалау (тест жұмысы).
|
Эссе, постер жасау, сергіту сәті, деңгейлік тапсырмалар. |
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Е.А.Вьюшкова Н.В.Параскун Б.Қ.Әбенов Арман ПВ баспасы Суреттер оқулық, компьютер Google.kz Randekc флипчарт Интернет SIN kaz
|
|
14. Қарапайым графикалық редакторы. Суретті ашу, сақтау.
Мақсаты: Қарапйым графикалық Paint бағдарламасымен таныстыра отырып, қоғамда алатын орнын үйрену. |
Жаңа тәсілдер: топтастыру, Он сұрақ, диалог, венн диаграммасы, сұрақтары бар қорап Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: джигсо әдісі, Рефлексия, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою, миға шабуыл АКТ-ны қолдану: электронды оқулықпен жұмыс, презентация, автоматтандырылған тест. Оқыту формасы: Топтық, үштік, жеке |
1.Компьютермен сурет салуды біледі
2.Графикалық редактордың 16 құралын қолдана алады.
3. Басқа да бағдарламалардан айырмашылығын ажырата алады. |
Бағдаршаммен бағалау, Рефлексия Бармақпен бағалау
|
Сергіту сәті, Тренинг Мәтінмен жұмыс
|
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Е.А.Вьюшкова Н.В.Параскун Б.Қ.Әбенов Арман ПВ баспасы компьютер Интернет Электронды оқулық you.tobe.com yandex.ru Бейнефильм SIN kaz
|
|
15. Графикалық редактордың сурет салу құралдары. Жартыжылдық тесттік жұмыс.
Мақсаты: Графикалық редкатордың құралдарымен таныстыра отырып, трау бойынша алған білімдерін анықтау |
Жаңа тәсілдер: сұрақ-жауап, топтық әңгіме, ойлан-жұптас-талқыла, диалогтық оқыту, топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: Джигсо әдісі, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою, АКТ-ны қолдану: таныстырылым, (сергіту сәтін ұйымдастыру) Оқыту формасы: Топтық, жұптық, жеке |
1. Графикалық редактордың құралдарын біледі
2.Жұмыс орнын ұйымдастыра алады
3.Деректер келтіре отырып өмірде жіктелуін қолданады |
Бағдаршам Бармакпен бағалау Рефлексия Суммативті бағалау (тест) |
Сергіту сәтін ұйымдастыру Тренинг Мәтінмен жұмыс, Топшамалар, Постер дайындау, Деңгейлік тапсырмалар
|
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Е.А.Вьюшкова Н.В.Параскун Б.Қ.Әбенов Арман ПВ баспасы үлестірмелі қағаздар. Флипчарт Интернет Оқулық бағалау парақтары SIN kaz |
|
16. Суреттің үзінділерін ерекшелеу. Суреттің үзінділерімен жұмыс.
Мақсаты: Суреттің үзінділерімен жұмыс жасауды үйрену. |
Жаңа тәсілдер: он сұрақ, түрткі сұрақ, диалогтік оқыту, түртіп алу әдісі Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: джигсо әдісі, Рефлексия, АКТ-ны қолдану: слайд, электронды оқулықпен жұмыс Оқыту формасы: Топтық, жұптық, |
1. Суреттің үзінділерімен жұмыс жасауды біледі
2.Сурет салуда қолдана алады.
3.Бір-бірінен ажыратып жіктейді |
Бармақпен бағалау, Өзін-өзі бағалау Рефлексия бағдаршам арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергенін білдіреді. |
Слайд көрсету, сергіту сәті, Тренинг Мәтінмен жұмыс Видеофильм
|
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Е.А.Вьюшкова Н.В.Параскун Б.Қ.Әбенов Арман ПВ баспасы Интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар, постер Компьютер бағалау парақтары SIN kaz |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |