|
|
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
5-сынып І тарау
Тараудың тақырыбы, мақсаты |
Сабақтың тақырыбы |
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданы-латын әдіс-тәсілдер |
Оқып-үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлығын қосқанда немеcе 7 модульдің қолданылуы |
Негізгі дерек көздер |
Сағат саны |
Мерзімі |
Тақырыбы: ақпарат және ақпараттық үдерістер
Мақсаты: ақпарат ұғымымен, оның түрлерімен, қасиеттерімен танысу, өңдеу тәсілдерін үйрену, ақпарат санын анықтауды тәжірибеде көрсету |
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдас тыру |
Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздігінің ережелерімен танысып, онда жұмыс жасау, ереженің маңыздылығын түсіну |
Терминдер арқылы болжау, Жигсо |
Техника қауіпсіздігі ережелерімен танысып, дербес компьютерде жұмыс жасайды |
өзін-өзі бағалау, формативті және суммативті бағалау, кері байланыс
өзін-өзі бағалау, формативті және суммативті бағалау, кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық |
Мұғалімге арналған нұсқаулық, С.Мирсеитова «Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс оқыту ретінде» Қарағанды-2011, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов Информатика 5-сынып
Мұғалімге арналған нұсқаулық, С.Мирсеитова «Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс оқыту ретінде» Қарағанды-2011, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов Информатика 5-сынып
|
1 |
|
ИнформатикаАқпарат. |
Ақпарат ұғымымен, түрлерімен және қасиеттерімен танысу, мысал келтіру, оның информатика ғылымындағы маңыздылығын түсіну |
ББҮ, ЖИГСО |
Ақпарат ұғымымен, түрлерімен және қасиеттерімен танысады, өз бетінше мысал келтіреді, оның информатика ғылымындағы маңыздылығын түсінеді |
1 |
|
||||
Ақпараттар дың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері. Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі |
Ақпараттың адамға қалай берілу жолдарымен, ақпараттың өлшем бірліктерімен танысу |
Болжау әдісі Жигсо 2 |
Ақпаратты өңдеу тәсілдерімен танысады, мысал келтіре алады және ақпаратты өз бетінше өңдей алады |
1 |
|
||||
Ақпаратты өңдеу. Практикалық жұмыс. |
Ақпаратты өңдеу тәсілдерімен танысу, тәжірибеде іске асыру |
|
Ақпаратты қалай өңдеуді үйренеді |
1 |
|
5-сынып ІІ тарау
Тараудың тақырыбы, мақсаты |
Сабақтың тақырыбы |
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданы-латын әдіс-тәсілдер |
Оқып-үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлығын қосқанда немеcе 7 модульдің қолданылуы |
Негізгі дерек көздер |
Сағат саны |
Мерзімі |
Тақырыбы: Компьютер-ақпаратты өңдеу құралы
Мақсаты: Компьютер құралымен, оның негізгі құрылғылары мен олардың міндеттері және мүмкіндіктерін танысу. Операциялық жүйе сипаттамасы мен, олардың негізгі обьектілерімен танысу. Файл, бума және белгішелерді білу, оларды көшіру, қырқу және жою жолдарын білу
|
Компьютер. Компьютер дің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері |
Компьютер деген не? Компьютердің негізгі құрылғыларын білу |
Терминдер арқылы болжау, INSERT түртіп алу әдісі |
Компьютер және оның құрылғыларымен жұмыс жасауды үйренеді |
өзін-өзі бағалау, формативті және суммативті бағалау, кері байланыс
өзін-өзі бағалау, формативті және суммативті бағалау, кері байланыс
өзін-өзі бағалау, формативті және суммативті бағалау, кері байланыс
өзін-өзі бағалау, формативті және суммативті бағалау, кері байланыс
өзін-өзі бағалау, формативті және суммативті бағалау, кері байланыс
өзін-өзі бағалау, формативті және суммативті бағалау, кері байланыс
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық
|
Мұғалімге арналған нұсқаулық, С.Мирсеитова «Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс оқыту ретінде» Қарағанды-2011, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов Информатика 5-сынып
Мұғалімге арналған нұсқаулық, С.Мирсеитова «Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс оқыту ретінде» Қарағанды-2011, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов Информатика 5-сынып
|
1 |
|
Пернетақта. Пернелер тобы. |
Пернетақтаның құрылысымен танысу, пернетақтаның неше бөліктен тұратынын көрсету |
ББҮ, ЖИГСО 2 |
Пернетақтамен жұмыс істеуді үйренеді |
1 |
|
||||
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі |
Компьютердің прог-қ жабдықтама сымен танысу |
Сұрақ-жауап, ЖИГСО 2 |
Компьютердің прог-қ жабдықтамасымен танысады, компьютермен жұмыс істеуді үйренеді |
1 |
|
||||
Операция лық жүйе ұғымы
|
Операциялық жүйе ұғымымен танысу
|
миға шабуыл, INSERT түртіп алу әдісі
|
Операциялық жүйені біледі, драйвер, утилиталармен жұмыс істеуді үйренеді
|
1 |
|
||||
Операциялық жүйені басқарудың негізгі тәсілдері және объектілері. |
Операциялық жүйенің обьектілерімен танысу |
Сұрақ-жауап, ЖИГСО 1 |
Операц.жүйенің обьектілері жұмыс үстелі, есептер тақтасымен жұмыс істеуді үйренеді |
1 |
|
||||
Файлдар, бумалар және белгішелер. |
Файл, бума, белгіше ұғымдарымен танысу |
Сұрақ-жауап, ЖИГСО 2, Венн диаграммасы |
Файлдармен, бумалармен (папка) жұмыс істеуді үйренеді |
Мұғалімге арналған нұсқаулық, С.Мирсеитова «Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс оқыту ретінде» Қарағанды-2011, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов Информатика 5-сынып
Мұғалімге арналған нұсқаулық, С.Мирсеитова «Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс оқыту ретінде» Қарағанды-2011, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов Информатика 5-сынып
|
1 |
|
|||
Бумалар мен белгішелер ді құру. Атын згерту |
Файл, бумалармен жұмыс істеуді үйрену |
Сұрақ-жауап, ЖИГСО2, Венн диаграммасы |
Файл, бума, белгішелерді құруды біледі, атын өзгертуді үйренеді |
1 |
|
||||
Объекті лерді іздеу. Объекті лерді көшірмелеу, орнын ауыстыру және жою. |
Обьектілермен жұмыс істеуді үйрену |
Сұрақ-жауап, ЖИГСО 2 |
Обьектілерді іздеуді, олардың атын өзгертуді және де жоюды біледі. |
1 |
|
||||
Алмасу буфері. Практикалық жұмыс |
Обьектілерді алмасу буферіне салуды көрсету |
Сұрақ-жауап, ЖИГСО 2 |
Алмасу буферімен жұмыс істеуді үйренеді |
1 |
|
||||
Ақпаратты жазу және санау. Ақпаратты тасымалдаушылар. |
Ақпаратты жазу, санау және тасымалдауды көрсету |
Сұрақ-жауап, ЖИГСО2, Венн диаграммасы |
Ақпараттармен жұмыс істеуді үйренеді |
1 |
|
||||
Жарты жылдық бақылау жұмысы |
Тарау бойынша оқығандарын тәжірибеде іске асыру |
|
Тарау бойынша оқығандарын жарты жылдық бақылау жұмысында тәжірибе жасау арқылы түсенеді |
1 |
|
5-сынып ІІІ тарау
Тараудың тақырыбы, мақсаты |
Сабақтың тақырыбы |
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданы-латын әдіс-тәсілдер |
Оқып-үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлығын қосқанда немеcе 7 модульдің қолданылуы |
Негізгі дерек көздер |
Сағат саны |
Мерзімі |
Тақырыбы: Ақпараттық-коммуника циялық технология лар
Мақсаты: Қарапайым графикалық редактормен жұмыс істеуді үйрену. Терезе құрылысымен танысу, құрала-саймандармен танысу, салынған суреттерді өңдеуді, масштабын өзгертуді, трансформа циялауды үйрену. Дайын суретті баспадан шығаруды білу.
|
лық редакторы. Суретті ашу, сақтау. |
Paint графикалық редакторымен танысу, суреттерді,ашу сақтауды үйрену |
Терминдер арқылы болжау, ЖИГСО |
Paint графикалық редакторымен жұмыс істеуді үйренеді, суреттерді ашу және сақтауды біледі. |
өзін-өзі бағалау, формативті және суммативті бағалау, кері байланыс
өзін-өзі бағалау, формативті және суммативті бағалау, кері байланыс
өзін-өзі бағалау, формативті және суммативті бағалау, кері байланыс
өзін-өзі бағалау, формативті және суммативті бағалау, кері байланыс
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық
|
Мұғалімге арналған нұсқаулық, С.Мирсеитова «Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс оқыту ретінде» Қарағанды-2011, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов Информатика 5-сынып
|
1 |
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |