Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Топтық жұмыс оқу сапасын арттырудағы тиімділігі


Топтық жұмыс оқу сапасын арттырудағы тиімділігі

Топтық жұмыс  оқу сапасын арттырудағы тиімділігі 

     Коуч:  Қожабай Айсұлу Молдабайқызы

Сабақ тақырыбы:

Топтық жұмыс оқу сапасын арттырудағы тиімділігі

 

Жалпы мақсат:

Топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы ынтымақтаса жұмыс істеу ережесін құру. Мәселелерді бірлесіп шешуге, идеялармен алмасуға және қорғауға үйрету.  Шағын топтағы жұмыс моделін құру.

 

Сілтеме:

1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық  83-85

 

 

Оқу нәтижесі

Тапсырмаларды орындау барысында шағын топтарда бірлескен жұмысты ұйымдастыру әдістемесін игеруі. Тиімді топтық қарым-қатынасқа түсуі. Сабақ соңында әр мұғалім топтық жұмыстың маңызын түсініп, топтық жұмыстың оңтайлы жақтарын тәжірибесінде пайдалануға ұмтылуы

 

Түйінді идеялар:

Топтық жұмыс арқылы табысты оқытуға қол жеткізу.

 

Сабақта қолданылатын материалдар:

А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта, маркер, қалам.

 

Оқыту әдістері:

АКТ Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс,

АКТ, СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

4. Топтық жұмыс

5. Рөлдік ойындар

Дерек көздері:

 

 

Тапсырмалар:

Сұрақ- жауап, салыстыру, ассоциация, рөлдік ойын

 

Оқуға арналған тапсырма:

Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық

Мұғалімге арналған нұсқаулық.

 

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

 уақыты

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

1 мин

2 мин

2 мин

«Суретпен байланысты тілек» тренингін ұйымдастыру.

1.Шеңбер жасату, амандасу.

2.Стикерлерге салынған әр түрлі суреттерді ұсыну.

3.Суретті не үшін таңдағанын білу.

4.Суретпен байланысты айтқан тілектерін тыңдау.

Сессияға қатысушы мұғалімдер шеңбер жасап тұрады да бір-бірімен қол алысып амандасады. Үстел үстіндегі стикерлерге салынған әр түрлі суретті таңдайды, ол суретті не үшін таңдағанын айтып береді. Сол суреттерге байланысты бір-біріне тілек айтады.

І тапсырма

(8 мин)

1 мин

1.Шағын топқа бөлу.

Жеміс таңдату арқылы шағын екі топқа бөлу. (Құрма және алмұрт жемісі әкелінеді)

1.Жемісті таңдау арқылы

екі топқа бөлінеді.

2 мин

 

1.Шағын топтарға стикер таратылады. Стикерге өздерінің көңіл-күйлерін смайлик арқылы бейнелеу тапсырылады.

2.Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіру.

Топтың әрбір мүшесі өз көңіл-күйін смайлик арқылы бенелейді.

Бірлесе отырып, топ ережесін құрады және ережемен таныстырады.

ІІ тапсырма

(8 минут)

2 мин

2 мин

Таныстыруға әр топқа

2 мин

Топттық жұмыс туралы   ассоциация жасау

1.Жеке орындау.

2.Шағын топта орындау

3.Жұмысымен таныстыру.

Белгіленген уақыт ішінде А-4 парағына топтық жұмыс туралы әрбір топ мүшесі жеке, кейін топта талқылап, бірлесе жазып шығады.

Бірлесе орындаған жұмыстарымен таныстырады.

ІІІ тапсырма

(16 мин)

5 мин

Қорғауға әр топқа 2мин

2 мин

2 мин

3 мин

Топтық жұмыс:

1. Талқылау

2.

Топтағы жұмысты әр топ сырттай бақылап, жеке, жұппен, топпен талқылап,

« Қандай кедергіге тап болдық?»  сұрағына жауап береді. Топта қандай сәтсіздіктер орын алды талқыланады.

3.Жұмыстарын өзара бағалау.

Сергіту сәтін өткізу. Проигрыватель Windows Media «Макарено» биі

І тапсырманы талқылау .

Кедергіні жлю үшін пікірлер білдіру

.

 

 

 

Интерактивті тақтадан көрсетілген «Макарено» биіне  билейді.

ІV тапсырма

( 15мин)

 5 мин

5 мин

Рөлдік ойын.

«Көпір жасау» және рөлге түсу.

Қатысушыларға берілетін н ұсқаулық.Сіздер қағаздан көпір жасайсыздар. Көпірдің

ұзындығы 30 см-ден артық емес, көпірдің ені 3 сантиметр. Жұмыс жеңіл, дегенмен

басты ереже бар: қыздар сызғыш пен клейді ұстауға құқысы жоқ, ал ұлдар қарындаш пен қайшыны қолдарына алмауы тиіс. Жұмыс ұзақтығы – 30 минут. Аяқталуына қарай жоспар бойынша өз жобаларыңыздың таныстырылымын жасайсыздар. Сіздің жұмысыңыз бағалаудың келесі критерийлермен сәйкес бағаланады.

1. Көпірдің ұзындығы  30 см, ені 3 сантиметр болуы.

2. Көпірдің екі жағы эстетикалық талғамдарға сай келуі.

3. Регламенттің сақталуы.

4. Келесі нұсқаудың орындалуы:

Қыздар сызғыш пен клейді ұстауға құқысы жоқ.

Таныстырылымда көпірді өмірлік ұғыммен, ұстаныммен немесе құндылықпен байланыстыру.

Жүргізушіге € арналған ақпарат. Жұмыстың алдында барлығы мұқият критерийлермен танысуы қажет. Ойынға қатысушылардың барлығы бірдей критерийлерді толық түсіну маңызды. Ол үшін 5-7 минут бойы бағалау критерийлерін талқылау керек. Осы талқылаудың нәтижесінде тыңдаушылар жақсы жұмыс болып ұзындығы 30 см, ені  3 сантиметр көпір, оны жасау кезінде бірде бір рет «басты

ережені» бұзылмауы тиіс, ал таныстырылым жоспарына сәйкес берілуі керек. Бұл барлық параметрлер дескрипторлар арқылы сипатталған.

Бағалаушыларға нұсқаулық: Сіздер осы топтың жұмысына мұқият қарап, қатысушылардың басты ережені бұзбауын және белсенді қатысуын қадағалайсыздар.

(C критериясына және сәйкесінше бонус балына назар аударыңыз). Барлық критерийлерді бұзғандары белгіленуі қажет

Ынтымақтастықта жұмыс істеу.

Жауапкершілікті сезіну.

Берілген тақырып бойынша жауапкершілікті сезінеді. Топтар бір-бірін бағалайды. Жұмыстарын  «екі жұлдыз бір тілек» арқылы өзара бағалайды

V. Қорытындылау

(5 мин)

«Бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру» дегеніміз не? Флипчартқа 1 сурет және 5 сөз жазып беру және қорғау.

Берілген тақырып бойынша флипчартқа 1 сурет, 5 сөз  жазып, идеяларын қорғайды.

VІ. Ақпарлама.

(5 мин)

Топтық жұмыс туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беру.

Топтық жұмысты ұйымдастыру туралы нұсқаулықтағы мәліметпен танысады.

VІІ. Рефлексия

(3 мин )

Бастапқыда өз көңіл күйлерін  бейнелеген стикер артына сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу не бейнелеу тапсырылады.

2.Саусақ арқылы білдіру

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын  смайлик арқылы бейнелейді не жазады.

«жоғары» «орта» «төмен» белгісімен  түсінген,түсінбеген, белгілерін көрсету.

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Топтық жұмыстың оқу сапасын арттырудағы тиімділігі.
Оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру жолдары
Топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру оқушы белсенділігін арттырудың негізі.
Топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру
Топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру
Сабақтағы кері байланыс
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Сыни тұрғысынан ойлау арқылы топтық жұмысты қалыптастыру
Білім берудегі Кембридж тәсілінің теориялық негіздері
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша коуч сессия
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 4500 | Қосты: Қожабай Айсұлу Молдабайқызы | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык