|
|
«_22_» __10___ 2014ж. «Бекітемін»
_______________
Оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру жолдары
«Оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру жолдары» тақырыбы бойынша Кадрешова Салтанат пен Мұхамбетова Айгүлдің қысқа мерзімді коучинг жоспары
22.10.2014 жыл |
4 апта |
4-күн |
|
Сабақ тақырыбы: |
Оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру жолдары |
||
Жалпы мақсат:
Міндеті: |
PISA бағдарламасы бойынша мұғалімдерге оқушының оқу сауаттылығын арттыруда коллабаративті орта, дағды қалыптастыруына бағыт беру.PISA бағдарламасын орындауда сын тұрғысынан ойлауды іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау; 1.Пайымдау, тұжырым жасау немесе проблеманы шешу, рефлексиялық тәсілмен қалай істеуге болатындығын анықтау. 2.Тренингтер мен ойын түрлерін, тапсырмаларды талқылау үшін тыңдаушылардың топтарда бірлесе жұмыс істеуі. 3. Әр тыңдаушының тапсырманы орындау негізінде ойларын, сезімдерін білдіруі. |
||
Сілтеме: |
|
||
Оқу нәтижесі |
Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы және оймен қабылдауын көздеуі; PISA тапсырмаларын сыни ойлау арқылы бірлескен топтық жұмыста шешімін анықтауға үйренеді.,бағдарлама негізінде мәтінді жаңа форматта талдауға үйренеді.,істі тәжірибесінде пайдалануға қадам жасайды. |
||
Түйінді идеялар: |
Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру; Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін өмірде қолдана алуына бағыттау. |
||
Сабақта қолданылатын материалдар: |
А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам, Сэндвич бағалау парақтары. |
||
Оқыту әдістері: |
АКТ Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,Көшбасшылық, |
1. Диалог 2. Жеке жұмыс 4. Топтық жұмыс |
|
Дерек көздері: |
PISA тапсырмалары , портал материалдары |
||
Тапсырмалар: |
Трениг, ой шақыру , постер қоғау, сэнвич бағалау парағы, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия |
||
Оқуға арналған тапсырма: |
Мұғалімге арналған нұсқаулық.41-49 беттер
|
||
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
(3 мин) |
«Бәріміз біргеміз» тренинг |
Мұғалімдер шеңбер болып тұрады, қолдарына катушка жіп беріледі. Сол жіпті бір – біріне лақтыру арқылы тілек айтады, сосын кері жинайды.
|
(3 мин)
|
|
Үш түрлі жеміс атауларын атап топта араласады Сол араласқан жемістерді тұру бағытымен 3 топқа бөлініп отырады. |
(20 мин) Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауын қадағалап үйренуіне жол ашу |
«Әлемнің 7 кереметі» шағын бейне жазбасын көру, белгілі жерінде үзіп, ой шақыру. Бала көзімен әлемде не ғажап? Жауаптарын тыңдау. Әңгіменің қалған жерін тыңдату. Әлем кереметтері мен олар орналасқан қалаларды сәйкестендіру. .
Слайдтан PISA бағдарламасы туралы түсінік беру |
Сыни тұрғыда ой қозғау
Бала үшін әлемді не істеу қажет? Деген сұраққа жауап айтады. Топ мүшесі қорғайды,
Сәйкестендіреді.
|
(10 мин) Сын тұрғысынан ойлауды үйрету арқылы оқуға ынтасын арттыру, нәтижеге жетуіне мүмкіншілік жасау, жауапкершілікті сезіндіру. әртүрлі ойлауды қажет ететін сұрақтар, проблемалар, ситуациялар төңірегінде ой қорыту, өздерінің “ойларын пісіру”
|
Проблемалық сұрақтар 1-ші топқа Біз ұжымдық топтарды қалай құра аламыз? Коллабаративті орта қалыптастыруда топтық жұмыстың түрлері
2-ші топқа Оқушыларға PISA бағдарламасының сауатты оқу тапсырмасына қатысу үшін қандай дағды қажет? Сіз оны қалай ұйымдастыра аласыз? 3-ші топқа PISA бағдарламасының емтиханымен танысу кезінде сыни ойлау дағдыларымызды қалай пайдалана аламыз?
|
Флипчарт, маркер, желім, қайшы қолдану
Проблемалық сұрақтарға ой қозғайды.
Мәтінді PISA форматында талдауды түсіндіреді |
(10 мин) PISA тапсырмаларын орындау нәтижеге жетуіне мүмкіншілік жасау, жауапкершілікті сезіндіру.
|
Постерге түсіру Телефон Споршы аяқ киімі Биік ғимараттар Печенье Жұмыс күші
|
Флипчарт, маркер, түрлі түсті қаламдар қолдану
|
Сергіту |
Антидепрессиант |
|
Бағалау (5 мин)
|
|
Топта бірлесе отырып, « Оқушылардың оқу сауаттылығын арттыру» тақырыбы бойынша не үйренгенін қорытындылайды |
Кері байланыс «Сэндвич» тәсілі |
Әріптестерімнің біліктілік деңгейін бақылау үшін «Сэндвич» тәсілі арқылы теориялық білімді меңгергенін бақылаймын. |
Қызыл түсі- түсінбедім Сары түс- әлі сұрақтарым бар Жасыл түсі- маған бәрі түсінікті Стиктің біреуін сэндвич парақшасына жапсырады.
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |