|
|
Параллелограмның ауданы.
Сабақтың тақырыбы: Параллелограмның ауданы.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Параллелограмм ауданының формуласын қорытып шығару және оны есеп шығаруда қолдана білу.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту,танымдық қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік:Мұқияттылыққа,есептер шығаруда еңбексүйгіштікке,өз бетімен ізденуге тәрбиелеу.
- Нәтижесі: Параллелограмның ауданының формуласын қорытады,талдайды.
Сабақтың көрнекілігі:слайдтар,фигуралар,семантикалық карта,бағалау парағы,таратпа материалдар.
Сабақтың әдісі:сұрақ-жауап,топпен,жұппен,жекелей жұмыс,венн диаграммасы.
Дескриптор:
№ |
Оқушылар-дың аты - жөні |
Үй тапсыр-масы, қайта-лаужәне ауызша есептер.(Толық қатесіз болған жағдай-да -2 ұ-пай,есептеулерде қате кетсе -1ұпай) 0-3 ұпай
|
«Формула әле-мі». Се-манти-калық карта. (Толық, дұрыс орындалған жағ-дайда -1 ұпай) 0-1 ұпай |
Кітаппен жұ-мыс.№217, №218, №220(1), №229. 2004 тест. 34нұсқа.№25. (Барлық есебі толық ,қатесіз шығарылса – 3ұпай,формуланы түсініп, қолдана алса, тек есептеулер-ден қателер шықса -2 ұпай, есепті дұрыс тү-сініп,қате жібе-рсе -1 ұпай) 5 есепке – 0-3 ұпай |
Шығармашы-лық жұмыс-тар.1-2 тап-сырма. (1-тапсырма толық,дұрыс орындалса -1ұпай,2-тапсырма толық,дұрыс орындалса -1 ұпай) 2 тапсырма – 2 ұпай |
Венн диаграммасы. (Ұқсас-тығы мен айырмашылы-ғын дұрыс ажыра-та біл-се -1ұпай) 1 ұпай |
Бағалау. 3-тапсырма (Қолмен жұ-мыс жасау) (3-тапсырма толық,дұрыс орындалып дәлелденсе – 2 ұпай,егер фигураны дұрыс қи-ып,формула-ны қолдана алмаса – 1 ұпай) 0-2 ұпай |
Қорытын-ды. |
1 |
Абдіқұл Д. |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Аман А. |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Бақберген С |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Джамебаева Н |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Жунісәлі Ж. |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Майко Н. |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Мәмбетяр Т |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Ордабек С. |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Оспаналы Д |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Ошанова С. |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Сандыбай А |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Сейіт Е. |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Серік Д. |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Сүгірбай Ә. |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Сүйімбаев А |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Темірбек Қ. |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Тоқсанбай А |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Төлеген А. |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
Умбетбаев Ә |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
Шәмілхан А |
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау критерийі:
- «5» - 10-12 ұпай
- «4» - 7-9 ұпай
- «3» - 4-6 ұпай
- «2» - 0- 3ұпай
Сабақтың типі:Жаңа материалды меңгерту.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ.Қайталау және ауызша есептер.
ІV.Жаңа тақырып. «Формула әлемі».Семантикалық карта.
V. Кітаппен жұмыс.
VІ.Бекіту.Шығармашылық жұмыстар.
VІІ.Үйге тапсырма.
VІІІ.Бағалау.
«Адамның алдында ақылға апаратын үш жол бар:
Ұқсау жолы,бұл – ең жеңілі,
Ойлау жолы,бұл –ең жақсысы,
Жеке тәжірибе жолы,бұл- өте жауаптысы».Олай болса,біз сабақ барысында әрқайсымыз өзіміз таңдаған жолмен жұмыс жасайық.
І.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу.Мазайкалар бойынша сынып 4 топқа бөлінеді:І топ-Квадрат,ІІ топ- Тіктөртбұрыш,ІІІ топ-Ромб,ІV топ-Параллелограмм.Топ басшылары сабақтың әр кезеңінде бағалаупарағына өз тобының мүшелеріне ұпайларын қойып отырады.Сабақ соңында әр оқушыны бағалайды.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
Шешуі: a=48-b,
(48-b)*b=540
b2-48b+540=0
b1/2= a1=48-30=18; a2=48-18=30
Жауабы :(18;30), (30;18).
Өзара тексеру.Оқушылар өздері үй жұмысын интерактивті тақта арқылы тексереді.
(Видео ролик 1)
ІІІ.Қайталау және ауызша есептер.
Әр топ мүшелері өздері алған фигуралар бойынша тоқталып кетеді.Яғни (анықтамасын,қасиеттерін,формулаларын) айтып шығады.
І топ.Квадрат ІІ топ.Тіктөртбұрыш
- a=4 см , P-? Ж:16 см 1. a =5 см , b=4 см ,P-? Ж:18 см
- a= 3 дм , S-? Ж:9 дм2 2. а=3 дм ,b=2 дм ,S-? Ж:6дм2
- S=25 мм2 ,a-? Ж:5мм 3. S=24 мм2 ,a=2 мм,b-? Ж:12 мм
ІІІ топ.Ромб ІV топ.Параллелограмм
- a=6 см ,P-? Ж:24 см 1. a=8 см ,b=9 см .P-? Ж:34см
- a=2 дм , α=300, S-? Ж:2дм2 2. а=5,5 дм ,h=4,4 дм ,S-?Ж:24,2дм2
3. S=36 мм2 ,α=600,a2-? Ж:24 мм 3.S=18 мм2 ,a=9 ,h-? Ж:2 мм
Бүгінгі сабақтың тақырыбымен танысу үшін келесі сөз жұмбақты шешеміз:
Сөзжұмбақ.
1.Қарама – қарсы қабырғалары қос-қостан параллель болатын төртбұрыш?
2. Математикалық амал?
3.Төртбұрыштың қарама – қарсы төбелерін қосатын кесінді?
4.Барлық қабырғаларытең тік төртбұрыш?
5.Үшбұрыштың төбесі мен қарсы қабырғасының ортасын қосатын кесінді?
п |
а |
р |
а |
л |
л |
е |
л |
о |
г |
р |
а |
м |
м |
|
|||||||||||||||
|
к |
ө |
б |
е |
й |
Т |
у |
|
|||||||||||||||||||||
|
д |
и |
а |
г |
о |
н |
а |
л |
ь |
||||||||||||||||||||
|
к |
в |
а |
д |
р |
а |
т |
|
|||||||||||||||||||||
|
м |
е |
д |
и |
а |
н |
а |
|
|||||||||||||||||||||
ІV.Жаңа тақырып. «Формула әлемі».Семантикалық карта.
|
|
|
|
|
S=a2 |
+ |
|
|
|
S=ab |
|
+ |
|
|
P=2(a+b) |
|
+ |
|
|
P=4a |
+ |
|
|
|
d=a |
+ |
|
|
|
S=aha |
|
|
|
+ |
S=a2sinα |
|
|
+ |
|
S=absinα |
|
|
|
+ |
S=1/2d1d2 |
|
|
+ |
|
V . Кітаппен жұмыс. №217,№218,№220 (1),№229.
№217 Жауабы:11,7 дм2
№218 Жауабы: 7,5см немесе 4,8 см
№220 (1) Жауабы: 1,6 м
№229 Жауабы: 72 см2
2004 –тест. 34 нұсқа. №25.
Параллелограмның диагоналі оның қабырғасына тең.Параллелограмның ауданын табу керек,егер оның үлкен қабырғсы 8 см-ге тең,ал бұрыштарының бірі 450-тең болса.
Жауабы:32 см2.
VІ.Бекіту.
Шығармашылық жұмыстар.
1-тапсырма.
АҚШ-тағы «Вашингтон» мейрамханасының жоғарғы қабатында бассейн орналасқан.Сол бассейннің қоршаулары параллелограмм тәріздес 405 дана фигуралардан құралған.Ұзындығы 1,5 м,ені 1,2м.Фигураның толық бетінің ауданын табыңдар?
Фигураның ауданын тауып,оны гектармен және армен өрнектеңдер.
Нұсқау:1 ар(а)=100м2,1 га =10 000м2.
Жауабы: 729 м2=7,29 ар=0,0729 га.
2-тапсырма.
Сендер білетін «Оқы,оқы және оқы !»-деп айтып кеткен В.И.Лениннің бойының ұзындығы 164 см,ені 38 см.
Оның ауданын тауып, м2 –пен өрнектеңдер.
Жауабы:S=l*h=164*38=6232 см2=0,6232 м2
3-тапсырма .(Қолмен жұмыс жасау)
Қолдарына берілген қағаздан параллелограмм фигурасын шығарып,оның ауданын табыңдар.Өлшем бірлігін см2 –пен өрнектеңдер.
Жауабы : a=21см, b=29,7см. S=21*29,7=623,7 см2
Венн диаграммасы
Тіктөртбұрыш,квадрат Ромб,параллелограмм
(Видео ролик 2)
VІІ.Үйге тапсырма: №220(2) , №221.
Критерийге сәйкес әрбір оқушы өздерінің жинаған ұпайларына сәйкес өз бағаларын шығарады.
VІІІ . Бағалау.
Кері байланыс.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |