|
|
Трапеция
ШҚО, Абай ауданы,М.Әуезов атындағы орта мектебінің
математика пәнінің мұғалімі Мажиева Динар.
Сабақ |
Пәні : Геометрия Сынып:8 Күні : 22.10.2014 жыл |
Барлық оқушы саны: Қатысқан оқушы: |
||||
Сілтеме: |
Күнтізбелік жоспар, оқулық.Геометрия - 8. Дидактикалық материалдар |
|||||
Түрі: Аралас сабақ |
Типі: Білімді меңгерту. |
|||||
Тақырып: |
Трапеция |
|||||
Жалпы мақсаты |
1.Трапеция және оның қасиеттеріне есептерді шығарып үйрету. 2.Есептер шығару барысында қолдануға дағдыландыру. 3.Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйрету. 4.Тақырып бойынша алған білімдерін практикада пайдалана білу дағдысын қалыптастыру,деңгейлік есептерді шығарта отырып есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту. |
|||||
Ресурстары: |
Оқулық. 8-сынып. Дидактикалық материалдар.Суреттер. |
|||||
Әдіс-тәсілдері: |
Тәсілі: жекелей,жұптық, |
Әдістер:сұрақ-жауап,жаттығу жұмысы, бекіту сұрақтары, ауызша, ойлау |
||||
Оқыту нәтижелері: |
|
|||||
Түйінді идеялар: |
Оқушылардың трапеция туралы ұғымдарын кеңейту. Деңгейлік есептерді шығаруда қолдану. |
|||||
Дереккөздер: Керекті жабдықтар: |
Кестелер, А4 форматтар,фломастерлер,стикер, суреттер,хаттар,бағдаршам |
|||||
Сабақтың барысы: |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Модульдар |
||
І.Ұйымдастыру кезеңі |
1.Сәлемдесу,түгендеу. 2.Оқушы көңілін сабаққа аудару. 3.Топқа бөлу.Түстер арқылы |
1.Сабаққа назарын аударады «Аудиториядағы заттар» тілек айту.. 4 оқушы |
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер |
||
ІІ. Үй тапсырмасы: |
№ 77 А-тобы «10 сұрақ» өткен тақырыптар бойынша |
Ауызша «иә», «жоқ» деп жауап беру. |
Өзін-өзі бағалау |
|||
ІІІ.Білімді өзектендіру: |
1.Трапеция а)мәтінмен танысу б)топта таныстыру. в) кластер құру. |
Білгендерін ортаға салады. Жұптық жұмыс, сұраққа жауап іздейді. Басқалардың пікірін тыңдайды. |
Бірін–бірі бағалау |
|||
|
«Почта келді» Оқулықпен жұмыс : №79,80,81(1) А-тобы.3 топқа бөлу. Миға шабуыл.(Сурет) Суреттермен жұмыс. |
Жұптық жұмыс. Жұптан 1 оқушы қорғайды. |
Мұғалім бағасы |
|
||
Сергіту сәті |
«Қанша адам сонша ой» |
Оқушылар көзді жұмып қағазды жырту |
|
|||
ІV. Сабақты қорытындылау. |
Бекіту сұрақтарын беру. |
Оқушылар бірін-бірі тексереді. |
Бекіту сұрақтар |
|
||
Бағалау |
Оқушылардың жұмыстарына қарай бағалау «Бағдаршам арқылы» |
|||||
Рефлекция |
Бүгінгі сабақтағы көңіл – күйің қандай?Рефлексия «Бағдаршам арқылы» |
|||||
Үйге тапсырма |
№ 81(2,3), 84 А-тобы |
«10 СҰРАҚ» (иә,жоқ деп жауап беру.)
- Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 1800-қа тең.(жоқ 360)
- Қарама –қарсы қабырғалары қос-қостан параллель болатын төртбұрыш параллелограмм деп аталады. (иә)
- Параллелограмның қарама –қарсы қабырғалары тең. (иә)
- Параллелограмның бір қабырғасына іргелес жатқан бұрышы 3600-қа тең (жоқ 180)
- Барлық бұрыштары тік болатын параллелограмм ромб деп аталады.(жоқ тіктөртбұрыш)
- Тіктөртбұрыштың диагональдары тең болады. (иә)
- Барлық қабырғалары тең параллелограмм ромб деп аталады(иә)
- Барлық бұрыштары тең тіктөртбұрыш ромб деп аталады(жоқ квадрат)
- Егер параллелограмның диагональдары перпендикуляр болса, онда ол ромб болады.(иә)
- Егер бұрыштың қабырғаларын қиятын параллель түзулер оның бір қабырғасында тең кесінділер қиса, онда олар екінші қабырғасын да тең кесінділер қияды. (иә)
«Миға шабуыл»
Осы фигураны 3 бөлікке бөлу арқылы
жаңа фигура шығару.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |