|
|
Өнердің сайыпқыраны.
Тақырыбы |
Өнердің сайыпқыраны |
Сілтеме |
Жоспар,оқулық |
Жалпы мақсаты |
Қазақ киносыны негізін қалаған,қазақ сахна өнерінің асқан шебері Шәкен Айманов туралы білу. Мәтінді оқи отырып,кейіпкерлерге мінездеме бере алу. Топта ұйымшылдықпен жұмыс жасай алуға үйрету |
Күтілетін нәтижелер |
Қазақ киносыны негізін қалаған,қазақ сахна өнерінің асқан шебері Шәкен Айманов туралы біледі. Мәтінді оқи отырып,кейіпкерлерге мінездеме бере алады. Топта ұйымшылдықпен жұмыс жасай алуға үйренеді. |
Негізгі идеялар |
Шәкен Айманов –қазақ киносының негізін қалаған өнер адамы. |
Тапсырмалар |
Жигсо-2 |
Тапсырмалар |
Пилот-штурман |
Тапсырмалар |
Кеңейтілген тапсырмалар |
І.Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу. Мақал-мәтелдер бойынша топқа бөлінеді. Мақал-мәтелдерді құрастыру арқылы 2 топқа бөлінеді.
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау Сұрақ: Үйге қандай тапсырма бенрілді? Үйдегі дайындық бойынша әңгіменің мазмұнын кім айтады?
ІІІ.Ой қозғау Бейнероликтен кімдерді және нені көрдіңдер? Бұлар жайында не айта аласыңдар?
Түрткі сұрақ: -Өнер деген сөзді қалай түсінеміз? Өнердің қандай түрлері болады ?
Жетекші сұрақ: - Неліктен олай ойлайсың?
Анықтауыш сұрақ: -Қазақ киносының негізін қалаған кім?(Мадақтау арқылы бағаланады) . Слайд: К.Кенжетаев туралы не білеміз? К.Кенжетаев туралы ақпарат беру.
ІҮ.Топтық жұмыс . “Жигсо-2”. Оқушыларға 1,2,3 цифрларын тарату арқылы топқа жинақтау.Әр цифрға байланысты әртүрлі тапсырма беріледі. Цифрды алғаннан кейін орындарына отырып,орындайды. 1-топ.Мәтінді оқып, талдау,мәтіндегі кейіпкерлерге мінездеме беру. Мәтінді оқып,сөздіктің мағынасын түсіндіру. 2-топ. Мәтінді оқып,өнерге байланысты мақал-мәтелдер жинақтау. Уақыт аяқталғанда әр цифр бөлек-бөлек жиналады.Өз ойларын ортаға салып,іштерінен біреуін шығарады(Әр топ бір-бірін екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалайды).
Ү.Сергіту минуты. Дене қимылдарын жасату. Оқушылар сергіп қалады.
ҮІ.Жұптық жұмыс.Пилот-штурман К.Кенжетаевтың “Өнердің сайыпқыраны” мәтінін оқып, мазмұнын айту,талдау жасату. Ассосация әдісі:К.Кенжетаев туралы білетініміз. Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді өзін-өзі бағалау мақсатында сәйкестендіру.
ҮІІ.Жеке жұмыс.Кеңейтілген тапсырмалар Шығарманы жанр түрімен сәйкестендіріңіз:
Роман |
Өнердің сайыпқыраны |
Өлең |
Дарабоз |
Әңгіме |
Ана тілім |
Шығармадағы негізгі кейіпкерді анықтаңыз: Шәкен Айманов Қабанбай Шығанақ Берсиев
Шығармадағы негізгі кейіпкерге мінездеме беріңіз:
|
(Бағдаршам арқылы бағаланады)
ҮІІІ.Кері байланыс(3минут). “Бағдаршам” арқылы бағалау –Бүгінгі сабақ ұнады ма? Жасыл түс-түсіндім,жасай аламын. Сары түс-жартылай түсіндім. Қызыл түс-менде сұрақ өте көп. ІХ.Кейінгі тапсырмалар: Мәтінді оқып, мазмұнын айту.Өнерге байланысты мақал-мәтелдер жаттау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |