Сабақ Ана тілі 4 сынып
Саб. тақырыбы: Апамның астауы
Сілтеме: Блум таксономиясы
М. Бронсон өзін өзі реттеу (2002ж)
Мерсер зерттеушілік әңгіме Диалог (2008ж)
Жалпы
мақсаттары Оқушыларға О.Бөкейдің «Апамның астауы» атты әңгімесінің түйінді ойын ашуға жағдай жасау
Шығармашылық ойлауын дамыту
Оқушылардың апаға деген сүйіспеншілігін, мейірімін сезінуге тәрбиелеу
Табыс критерийлері: 1. Мәтінді дұрыс түсініп оқып, әңгіменің негізгі ойын әңгімелейді
2. Мәтіндегі берілген сұрақтарға жауап беріп талқылайды
3. Автордың апасына мінездеме бере отырып суреттейді
4. Осы мәтінді оқи отырып не түйгендерін талдайды
5. Мәтіндегі апа мен астаудың маңыздылығын бағалайды
Тапсырмалар: Психологиялық дайындық!
Жаңа ғана ояндық, керілдік те созылдық
Есінедік ақырын, тұру бізге тым қиын
Оң жақтағы көршіге,
Сол жақтағы көршіге,
Сәлем бердік ал енді,
Бастау керек сабақты
Алақанды соққылап,
Табанменен тепкілеп,
Иықты да қозғаймыз
Содан кейін бәріне:
«Қайырлы күн» дейміз біз
Топқа бөліну: «Алғырлар»,
«Зейінділер», «Тапқырлар», «Ойшылдар» болып төрт топқа бөлініп отырады.
Сабақтың тақырыбын ашу:Балалар біздің
бүгінгі сабағымыз ерекше өтпек. Яғни, сендер өздеріңнің апаларың жайлы айтасыңдар. Әр оқушының асылы «апасы» жайлы әңгімелесу
Енді балалар «Астау» дегеніміз не? Оны не үшін пайдаланады? Ол неден жасалады?
Бүгін біз Оралхан Бөкеевтің «Апамның астауы» әңгімесімен танысамыз
Оралхан Бөкеев кім? Қысқаша өмір жолымен Бақтыбай Нұржан таныстырып өтеді. “ДЖИГСО” әдісі бойынша мәтіннің мазмұнымен жұмыс. Әр топ берілген тапсырманың бір бөлігін сарапқа салады. Талқылап болған соң, өз топтарына қайтып, өзгелерге өз білгенін баяндайды. Соңынан әр топтан бір адам жұрт алдында мәліметтердің барлығын жинақтап айтады. Әр топқа ортақ бір баға қойылады. “Жұлдызшалармен бағалау” Сөздік жұмыс:
Келі – тары, бидай, т.б. дәнді дақылдарды түйетін, ұнтақтайтын ағаштан жасалған құрал. Астау – ағаштан ойылып жасалған ас салатын ыдыс. Сергіту сәті
2. Сұрақ – жауап: Автордың балалық шағы қай өзеннің бойында өтіпті? Сол тұсты мәтіннен тауып оқып бер. Автор неліктен апасының қолында өсті? Апасының бүкіл ауыл балаларына қамқор болған тұсты тауып оқып бер. Автордың балалық шақта ойнаған ойындары қандай екен? Әңгімедегі автордың апасын көз алдыңа қалай елесттетің? Әңгіме неліктен «Апмның астауы» деп атлған? Мәтіннен астау туралы жазылған тұсты тауып оқып бер. Жұлдызшалар тарату
3. Жұптық жұмыс: Оқушылардың бірнеше тобы бір тапсырманы орындайды да, кезекпен тендерлік комиссия алдында жұмысты таныстырады. Комиссия қай топтың жұмысын «үздік» деп тапса, сол топ «жеңімпаз» деп танылады. Әңгімешінің Апасына берген мінездемесіне және мына үлгілік сызбаға сүйеніп, Қандай? Сұрағына жауаптар жаз.
Қандай?
Арық ашаң кемпір
Тарамысты мықты саусақтар
Тыртықтанған әдемі ажар
Қара бұйра шаш
Бірін - бірі бағалауы
4. Топтық жұмыс: Осы мәтінді оқи отырып қандай ой түйдік соны постерге түсірейік. Жұлдызшалар тарату
5. Анаға, апаға байланысты мақал – мәтелдер және астаудың пайдасы жайында айтады
Өзін – өзі бағалауы Рефлексия
Бағалау критерилері: Өз ойларын дәлелдей білуін. Топпен, жұппен жұмыс жасаудағы белсенділігін бағалау
Тапсырмалардың қатесіз, жүйелі орындалуын. Сұрақтарға толық жауап беруін
Үйге тапсырма Үйден алыста болсаң, анаңды немесе әжеңді сағынған кезде не деп хат жазар едің? Хат жаз.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2502 |
|
|
|
Апамның астауы. Баубек Бұлқышев
Саб. тақырыбы: Апамның астауы
Сілтеме: Блум таксономиясы
М. Бронсон өзін өзі реттеу (2002ж)
Мерсер зерттеушілік әңгіме Диалог (2008ж)
Жалпы
мақсаттары Оқушыларға О.Бөкейдің «Апамның астауы» атты әңгімесінің түйінді ойын ашуға жағдай жасау
Шығармашылық ойлауын дамыту
Оқушылардың апаға деген сүйіспеншілігін, мейірімін сезінуге тәрбиелеу
Табыс критерийлері: 1. Мәтінді дұрыс түсініп оқып, әңгіменің негізгі ойын әңгімелейді
2. Мәтіндегі берілген сұрақтарға жауап беріп талқылайды
3. Автордың апасына мінездеме бере отырып суреттейді
4. Осы мәтінді оқи отырып не түйгендерін талдайды
5. Мәтіндегі апа мен астаудың маңыздылығын бағалайды
Тапсырмалар: Психологиялық дайындық!
Жаңа ғана ояндық, керілдік те созылдық
Есінедік ақырын, тұру бізге тым қиын
Оң жақтағы көршіге,
Сол жақтағы көршіге,
Сәлем бердік ал енді,
Бастау керек сабақты
Алақанды соққылап,
Табанменен тепкілеп,
Иықты да қозғаймыз
Содан кейін бәріне:
«Қайырлы күн» дейміз біз
Топқа бөліну: «Алғырлар»,
«Зейінділер», «Тапқырлар», «Ойшылдар» болып төрт топқа бөлініп отырады.
Сабақтың тақырыбын ашу:Балалар біздің
бүгінгі сабағымыз ерекше өтпек. Яғни, сендер өздеріңнің апаларың жайлы айтасыңдар. Әр оқушының асылы «апасы» жайлы әңгімелесу
Енді балалар «Астау» дегеніміз не? Оны не үшін пайдаланады? Ол неден жасалады?
Бүгін біз Оралхан Бөкеевтің «Апамның астауы» әңгімесімен танысамыз
Оралхан Бөкеев кім? Қысқаша өмір жолымен Бақтыбай Нұржан таныстырып өтеді. “ДЖИГСО” әдісі бойынша мәтіннің мазмұнымен жұмыс. Әр топ берілген тапсырманың бір бөлігін сарапқа салады. Талқылап болған соң, өз топтарына қайтып, өзгелерге өз білгенін баяндайды. Соңынан әр топтан бір адам жұрт алдында мәліметтердің барлығын жинақтап айтады. Әр топқа ортақ бір баға қойылады. “Жұлдызшалармен бағалау” Сөздік жұмыс:
Келі – тары, бидай, т.б. дәнді дақылдарды түйетін, ұнтақтайтын ағаштан жасалған құрал. Астау – ағаштан ойылып жасалған ас салатын ыдыс. Сергіту сәті
2. Сұрақ – жауап: Автордың балалық шағы қай өзеннің бойында өтіпті? Сол тұсты мәтіннен тауып оқып бер. Автор неліктен апасының қолында өсті? Апасының бүкіл ауыл балаларына қамқор болған тұсты тауып оқып бер. Автордың балалық шақта ойнаған ойындары қандай екен? Әңгімедегі автордың апасын көз алдыңа қалай елесттетің? Әңгіме неліктен «Апмның астауы» деп атлған? Мәтіннен астау туралы жазылған тұсты тауып оқып бер. Жұлдызшалар тарату
3. Жұптық жұмыс: Оқушылардың бірнеше тобы бір тапсырманы орындайды да, кезекпен тендерлік комиссия алдында жұмысты таныстырады. Комиссия қай топтың жұмысын «үздік» деп тапса, сол топ «жеңімпаз» деп танылады. Әңгімешінің Апасына берген мінездемесіне және мына үлгілік сызбаға сүйеніп, Қандай? Сұрағына жауаптар жаз.
Қандай?
Арық ашаң кемпір
Тарамысты мықты саусақтар
Тыртықтанған әдемі ажар
Қара бұйра шаш
Бірін - бірі бағалауы
4. Топтық жұмыс: Осы мәтінді оқи отырып қандай ой түйдік соны постерге түсірейік. Жұлдызшалар тарату
5. Анаға, апаға байланысты мақал – мәтелдер және астаудың пайдасы жайында айтады
Өзін – өзі бағалауы Рефлексия
Бағалау критерилері: Өз ойларын дәлелдей білуін. Топпен, жұппен жұмыс жасаудағы белсенділігін бағалау
Тапсырмалардың қатесіз, жүйелі орындалуын. Сұрақтарға толық жауап беруін
Үйге тапсырма Үйден алыста болсаң, анаңды немесе әжеңді сағынған кезде не деп хат жазар едің? Хат жаз.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
|
Автор Смагулова Самига
Алматы облысы Сарқан ауданы Алмалы ауылы Новопокровка орта мектебі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер