Сыныбы:___8_____
Пәні:___Қазақстан тарихы_
Сабақтың тақырыбы: §28 ХІХ ғасырдың 60-шы жылдарындағы әкімшілік реформалар.
Сабақтың мақсаты : Патша үкіметінің 1867/68ж.ж Қазақстан аумағында әкімшілік реформа жүргізуін, оның негізгі көздеген мақсатын ашып көрсету, өлкеде жалпыимпериялық басқару тәртібін енгізуін ұғындыру, біздің өлкемізді ауылшаруашылық жағынан отарлауға ықпал еткенін, Ресейдің еуропалық бөлігінен қоныс аударатын шаруаларды қаптатуды қамтамасыз етуге тиіс болғанын ашып көрсету.
Сабақтың нәтижесі: Оқушылар ХІХғасырдың 60-шы жылдарындағы әкімшілік реформалар туралы толық мәлімет алады. Сын тұрғысынан ойлау дағдылары мен біліктіліктерін шыңдайды.Тарихи оқиғаларды,фактілерді салыстырып - талдауға және өз көзқарасын дәлелдеуге үйренеді.
Сабақтың әдісі: Жеке, топтық жұмыс. СТО технологиясының әдістері
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Ресурстар
Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу.
Сыныпты жылдар арқылы топқа бөлу.
Топ жетекшісін тағайындау.
Бағалау парағын тарату. Оқушылар жылдармен топқа бөлінеді.Әр топ өз топ басшысын тағайындайды.
Әр топ топ ережесін ұстанады.
Тұсаукесер Мұғалім оқушылармен бірге сабақтың мақсатын айқындайды.
«Ой түрткі салу» сәті
1. «Реформа» терминін қалай түсінесіңдер?
2.Әкімшілік реформаның басты мақсаты қандай?
3. Қазақстанда реформаны әзірлеу барысы туралы мәліметтер.
Қазақстанда жүргізілген әкімшілік реформаның ең көлемдісі 60-шы жылдардағы реформа.
Сабақ төмендегідей жоспар негізінде жүргізілетінін айтып өту.
1.Қазақстанда реформа жүргізудің себептері
2.Реформаны әзірлеу барысы.
3.Реформаның басталуы.
4. Реформа бойынша әкімшілік-аумақтық бөлініс.
Сабақтың мақсатын анықтайды.
Оқушылар сұрақтарға ойлана жауап беріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын анықтайды.
Оқулық, карта,сызбалар
Негізгі бөлім Сұрақ: Реформа сөзіне сипаттама беру «Топтастыру» әдісін пайдаланады.
Топтық жұмыс:
1-топ:Қазақстанда реформа жүргізудің себептері.
2-топ: Реформаны әзірлеу барысы.
3-топ:Реформаның басталуы.
Семантикалық картаны пайдалану арқылы реформа барысына тоқталу.
Картамен жұмыс.
Топтастыру әдісі бойынша реформа ұғымына сипаттама береді.
Берілген тапсырмаға топ оқушылары ойлана отырып жауап береді.
Жұптық және топтық жұмыс
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана отырып, семантикалық карта арқылы негізгі оқиғаларды жылдам белгілеп, айтады.
Картадан реформа қамтыған аумағын көрсетеді.
.
Оқулық, карта, постер, маркер, интерактивті тақта
Қорытынды
Венн диаграммасы бойынша 1822/24 жылдармен 60-шы жылдардағы реформаны салыстыру, ортақ белгілерін табу.
Сабақ соңында тақырып бойынша тест тапсырмасын беру.
Бағалау кезеңі.
Сабақ барысында өзінің білімін жақсы көрсете білген оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма беру.
1.1867/68 ж.ж реформа бойынша бөлінген әкімшілік аумағын кескін картаға түсіріп келу.
2.Реформа бойынша әкімшілік бөліністі кесте түрінде сызып келу. Венн диаграммасы бойынша:
1-топ: 1822/24ж.ж реформаның ерекшелігін жазу.
2-топ:1867/68ж.ж реформаның ерекшелігін жазу
3-топ:Екі реформаның ортақ белгілерін табу.
Тапсырманы постерге түсіріп, сыныпта қорғайды.
Жеке жұмыс
Тест тапсырмаларына жауап береді.
Топ жетекшілері дескрипторлар арқылы қорытынды ұпайды шығарып, топ жұмысына баға береді.
Оқушылар кері байланыс жасайды.
ПәП
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Тарих |
Көрсетілім: 3218 |
|
|
|
28 ХІХ ғасырдың 60-шы жылдарындағы әкімшілік реформалар.
Пәні:___Қазақстан тарихы_
Сабақтың тақырыбы: §28 ХІХ ғасырдың 60-шы жылдарындағы әкімшілік реформалар.
Сабақтың мақсаты : Патша үкіметінің 1867/68ж.ж Қазақстан аумағында әкімшілік реформа жүргізуін, оның негізгі көздеген мақсатын ашып көрсету, өлкеде жалпыимпериялық басқару тәртібін енгізуін ұғындыру, біздің өлкемізді ауылшаруашылық жағынан отарлауға ықпал еткенін, Ресейдің еуропалық бөлігінен қоныс аударатын шаруаларды қаптатуды қамтамасыз етуге тиіс болғанын ашып көрсету.
Сабақтың нәтижесі: Оқушылар ХІХғасырдың 60-шы жылдарындағы әкімшілік реформалар туралы толық мәлімет алады. Сын тұрғысынан ойлау дағдылары мен біліктіліктерін шыңдайды.Тарихи оқиғаларды,фактілерді салыстырып - талдауға және өз көзқарасын дәлелдеуге үйренеді.
Сабақтың әдісі: Жеке, топтық жұмыс. СТО технологиясының әдістері
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Ресурстар
Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу.
Сыныпты жылдар арқылы топқа бөлу.
Топ жетекшісін тағайындау.
Бағалау парағын тарату. Оқушылар жылдармен топқа бөлінеді.Әр топ өз топ басшысын тағайындайды.
Әр топ топ ережесін ұстанады.
Тұсаукесер Мұғалім оқушылармен бірге сабақтың мақсатын айқындайды.
«Ой түрткі салу» сәті
1. «Реформа» терминін қалай түсінесіңдер?
2.Әкімшілік реформаның басты мақсаты қандай?
3. Қазақстанда реформаны әзірлеу барысы туралы мәліметтер.
Қазақстанда жүргізілген әкімшілік реформаның ең көлемдісі 60-шы жылдардағы реформа.
Сабақ төмендегідей жоспар негізінде жүргізілетінін айтып өту.
1.Қазақстанда реформа жүргізудің себептері
2.Реформаны әзірлеу барысы.
3.Реформаның басталуы.
4. Реформа бойынша әкімшілік-аумақтық бөлініс.
Сабақтың мақсатын анықтайды.
Оқушылар сұрақтарға ойлана жауап беріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын анықтайды.
Оқулық, карта,сызбалар
Негізгі бөлім Сұрақ: Реформа сөзіне сипаттама беру «Топтастыру» әдісін пайдаланады.
Топтық жұмыс:
1-топ:Қазақстанда реформа жүргізудің себептері.
2-топ: Реформаны әзірлеу барысы.
3-топ:Реформаның басталуы.
Семантикалық картаны пайдалану арқылы реформа барысына тоқталу.
Картамен жұмыс.
Топтастыру әдісі бойынша реформа ұғымына сипаттама береді.
Берілген тапсырмаға топ оқушылары ойлана отырып жауап береді.
Жұптық және топтық жұмыс
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана отырып, семантикалық карта арқылы негізгі оқиғаларды жылдам белгілеп, айтады.
Картадан реформа қамтыған аумағын көрсетеді.
.
Оқулық, карта, постер, маркер, интерактивті тақта
Қорытынды
Венн диаграммасы бойынша 1822/24 жылдармен 60-шы жылдардағы реформаны салыстыру, ортақ белгілерін табу.
Сабақ соңында тақырып бойынша тест тапсырмасын беру.
Бағалау кезеңі.
Сабақ барысында өзінің білімін жақсы көрсете білген оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма беру.
1.1867/68 ж.ж реформа бойынша бөлінген әкімшілік аумағын кескін картаға түсіріп келу.
2.Реформа бойынша әкімшілік бөліністі кесте түрінде сызып келу. Венн диаграммасы бойынша:
1-топ: 1822/24ж.ж реформаның ерекшелігін жазу.
2-топ:1867/68ж.ж реформаның ерекшелігін жазу
3-топ:Екі реформаның ортақ белгілерін табу.
Тапсырманы постерге түсіріп, сыныпта қорғайды.
Жеке жұмыс
Тест тапсырмаларына жауап береді.
Топ жетекшілері дескрипторлар арқылы қорытынды ұпайды шығарып, топ жұмысына баға береді.
Оқушылар кері байланыс жасайды.
ПәП
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |