|
|
Жер беті қалай өзгереді? Адам әрекетінен жер бетінің өзгеруі.
Сынып: 4 «к» |
Пән: дүниетану |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Жер беті қалай өзгереді? Адам әрекетінен жер бетінің өзгеруі. |
||||
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспары, оқулық |
||||
Мақсаты |
Жер бетінің өзгеріске ұшырауының сырын ашады. Топтық жұмыстар арқылы ойын еркін жеткізуге, бір шешім қабылдауға үйренеді. |
||||
Түйінді идея |
Адам әрекетінен өзгеріске ұшыраған жерлерді тиімді пайдалану. |
||||
Күтілетін нәтиже |
Жер бетінің өзгеріске ұшырауы туралы біледі, жергілікті жерді зерттеп үйренеді. Топтық жұмыста бір шешімге келе алу. |
||||
Көрнекіліктер |
Белсенді тақта, сызба-кестелер, бағалау парағы |
||||
Дереккөздер |
К.Жүнісқызы, Ә. Бірмағамбетов, Қ.Аймағамбетов, И.Нұғыманов, Қ.Жүкешев Дүниетану, 4- сынып, - Алматы «Атамұра» 2011; бағдарлама |
||||
Сабақ барысы |
Жоспар мазмұны |
Әдіс-тәсілдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Сабақ кезеңдері
3мин |
Ұйымдастыру Оқушылардың дайындығын тексеру. Өзін-өзі реттеу |
Сергіту сәті |
Ынтымақтастық атмосферасын орнату. Оқушылармен амандасу. Бір-біріне жақсы тілектер айту мақсатында «Шаттық шеңберіне» шақырамын. Оқушыларды түрлі-түсті қағаз қиындылары арқылы топқа бөлемін. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, көңіл-күйлері көтеріледі.
Топтық ережені қайталайды. |
Жақсы тілектер арқылы қарым-қатынастары нығаяды. |
4мин |
Үй тапсырмасын тексеру |
Диалог негізінде білім беру
АКТ
|
Өтілген материалдар бойынша әр топқа интербелсенді тақтадан бірнеше сұрақтар қоямын. -Таудың төбе мен қыраттан айырмашылығы неде? -Тауды қандай шаруашылыққа пайдаланады? -Көктемде таулы жерлерде қандай табиғаттың қолайсыз жағдайлары болуы мүмкін? «Кім жылдам?» тақтадан Қазақстанның физикалық картасы көрсетіліп, оқушылар Сарыарқаны, Алтайды, Тянь-Шаньды табады |
Өтілген материал бойынша сұрақтарға жауап береді.
Шапшаң қимылдап, картадан табады . |
Әр топ бірін-бірі бағалайды.
Шапшаңдық танытқан топ бағаланады. |
Қызығушылық-ты ояту 2мин |
Ой тастау |
«Миға шабуыл» |
Жер бетінің өзгеруін қалай түсінесіңдер? Жұптасып ой бөлісіп, топта талқылаңдар |
Өз ойларын көршісімен бөлісіп, қорытындысын айтады |
«Дұрыс, өте жақсы» деген қолпаштау арқылы белсенділікте-рін арттыру |
Мағынаны ажырату 10мин |
Жаңа тақырыпты меңгеру |
ЖИГСО |
1-топ: Жер беті қалай өзгереді? 2-топ: Адам әрекетінен жер бетінің өзгеруі. 3-топ: Қосымша материал. 1.Мұқият оқы 2.Жұбыңа түсіндіруге дайындал. 3. Сұрақ дайындап қой. 4. «Үй» тобыңа кел. 5.Тақырыпты түсіндір. 6.Сұрақ қою арқылы тексер |
Оқушылар тапсырмамен мәтінмен танысып, жұбына түсіндіреді. Жұбының қойған сұрағына жауап береді, өзі де сұрақ қояды. «Үй» тобына қайтып келеді, тақырыпты түсіндіреді. Топтың түсінгендігін сұрақ қою арқылы тексереді. |
Топта бірін-бірі бағалайды. |
5мин |
Жаңа сабақты түсінгенін Блум жүйесі бойынша сұрақ қою арқылы байқау |
Диалогтық оқыту |
Ітоп. Жер бетінің өзгеруі дегеніміз не? ІІтоп. Жер бетінің өзгеруі немен байланысты? ІІІтоп. Бүгінгі тақырыптарда нені білу маңызды болды? |
Оқушылар топта ойланып, жауап береді. |
Топтар бірін-бірі бағалайды. |
3мин |
Салыстыр |
Венн диаграммасы |
Табиғи құбылыстар әсерінен және адам әрекетінен жер бетінің өзгеруін салыстыру. |
Тапсырмаларды жұпта талдап, интербелсенді тақтада орындайды. |
Топтар бірін-бірі бағалайды. |
4мин |
Қолдан |
Ашық карьерлердің орнын қалай пайдалануға болады? |
Өз ойларын ортаға салып топта талдайды, спикер шығып сыныпқа жеткізеді. |
Топ мүшелері бірін-бірі бағалайды. |
|
2мин |
Сергіту сәті |
Музыка қосылады. |
Оқушылар музыка әуенімен жаттығу жасайды. |
||
3мин |
«Орнын тап» ойыны |
Топтарға тапсырма Интербелсенді тақтада: кесте сызылып, құбылыстар әсерінен және адам әрекетінен болатын өзгерістер терминдерін өз тобына қою қажеттілігі ескеріледі. |
Жаңа тақырып бойынша алған білімдерін қорытындылайды. Жарыса жауап беруге тырысып, білімдерін кеңейтсе, екінші жағынан белсенділіктері артады. |
«Өте жақсы, жаңа тақырыпты жақсы меңгерген екенсіңдер» деген мадақтау сөздерін айта отырып, оқушыларды ынталандыру |
|
Ой толғаныс 5мин |
Сабақты қорытындылау |
«Аялдама» Диалогтік оқыту |
Әр топ өз тобында сұрақ дайындап, келесі топқа барып, сұрақтарына жауап береді |
Оқушылар жоғары деңгейлі сұрақтар қойып, ұтымды жауап береді. |
Топтар бірін-бірі бағалайды |
2мин |
Рефлексия |
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін, «Екі жұлдыз, бір тілек» бойынша қорытындылату |
Оқушылар өз пікірлерін, сезімдерін екі сөз, бір тілек жазып жабыстырады |
|
Үйге тапсырма |
Осы өлкеде адамның шаруашылық әрекетіне байланысты жер беті қандай өзгеріске ұшырағанын зерттеп, жазып келу. |
Жан-жақты ізденеді |
|||
2мин |
Бағалау |
Қорытынды баға шығару |
Топтың бағалауы, бірін-бірі бағалауы |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |