Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Химиялық байланыстардың түрлері


Химиялық байланыстардың түрлері
Тақырыбы: Химиялық байланыстардың түрлері
Сілтеме Н. Нұрахметов
Слайдтар  
Жалпы мақсаты: Химиялық байланыстың түрлері туралы білімді қалыптастыру
Міндеттері: 1. Оқушылардың қызығушылығын ояту
2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру
3. Оқушылардың өздері – өздері  оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау 
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері 1. Оқушылардың бірін –бірі оқытуы арқылы     аталған тақырыпты меңгеріп шығу
2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру
3. Оқушылардың өз тобындағы оқушыларды бағалауға мүмкіндік жасау
 
Күтілетін нәтиже 1. Химиялық байланыстың негізгі түрлері туралы білімнің негізін қалау;
2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы химиялық байланыстардың маңызы бар екенін сезіндіру;
3. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру;
         Сабақтың барысы 
 
Мұғалімнің іс - әрекеті уақыты Оқушының іс - әрекеті
Амандасу 
Сабаққа деген көңіл- күйлерін сұрау
Сабақтың ережелерін қайталау
Бағалау парақтарын тарату 2 мин Амандасады 
Көңіл –күйлерін айтады
Ережелерін қайталайды
Бағалау парақтарын алады.
Жаңа топ құрып алу
Атомдар мен молекулалар» ойынын ойнату 3 топ құру
Үйге не берілгендігін сұрау
Химиялық диктант (ауызша)
Жауаптары соңында интербелсенді тақтада көрсетіледі, оқушылар парақтары ауыстырып, бір – бірінің жұмыстарын бағалайды.
«Айқыштар мен нөлдер» ойыны 1  мин Интербелсенді тақтада бейорганикалық қосылыстар көрінеді, әр жолдағы артық қосылысты айтулары қажет.
Музыкалық сергіту сәті 0,5 мин Музыка әуенімен, интерактивті тақтадағы жаттығуды барлық оқушылар бірге орындауы қажет
Қызығушылықтарын ояту 2 мин Электрондық оқулық
бейнефильм 1 мин Оқушылар ойларын ортаға салады
Бүгінгі күнмен жаңа тақырыпты жазу 0,5 мин Оқушылар дәптерлерімен қаламдарын алып, бүгінгі күнмен жаңа тақырыпты жазу
Жаңа ақпарат өзара оқыту (жұппен) әдісі
Мәтінді барлық сынып оқиды
(жеке – жеке оқиды, жұбына түсіндіреді, ортаға салады)
Жеке жұмыс 3 мин
Жұппен жұмыс 3 мин
Топпен жұмыс 5 мин Топта талқылайды.
Ортада қорғау (топтағы оқушылар алған білімдерін ортаға шығып қысқаша айтады) 6 мин Ортаға шығып қорғайды.
Ой толғаныс кезеңі
(алған білімді тексеру) 0,5 мин Мұғалімнің сөзі
Оқулықпен жұмыс №4 есеп
Тест жұмысын орындау 15 мин Оқулықтағы тапсырманы  орындайды. Тест жұмысын орындап тақтамен дұрыс жауабымен тексеріп, өздерін –өзі бағалайды.
Бағалау. Әр оқушы сабақ басында таратылған бағалау парақтарына, тобында отырған барлық оқушыларды бағалайды, қысқаша ойларын айтады. 1 мин Топтар бір – бірінің жұмысын және өз жұмысын бағалайды, қысқаша ойларын айтып өтеді.
Үйге тапсырма 0,5 мин Үйге тапсырма алады.

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Сандық және әріпті өрнектер. Қайталау. 2сынып
"Мен соғысты жек көрем"
Химиялық реакция теңдеулері
Химиялық реакция типтері. Қосылу, айырылу, орынбасу, алмасу реакциялары
Көпжасушалылардың көбеюі және жеке дамуы
Сөйлеу мәдениеті
Жастар және мәдениет
Балықтар
Біліміңді пайдаға асыр
Рационал сандарды бөлу
Бөлім: Уроки / Химия | Көрсетілім: 2889 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык