Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Ғабит Мүсірепов "Ананың анасы"


Ғабит Мүсірепов "Ананың анасы"

Ғабит Мүсірепов "Ананың анасы"

Қысқа  мерзімді сабақ жоспары

Мұғалім :­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­        Ноғайбаева Гүлфара                                                                                     Күні:   13.02.2015 жыл

Пәні:         қазақ әдебиеті                                                                                                         Сыныбы:  7

Сабақтың тақырыбы

 Ғабит Мүсірепов "Ананың анасы" 2- сағаты

Сабақтың

танымдық мақсаты

Оқушыларға әңгіменің сюжеттік желісін талдата отырып, негізгі идеясын түсіндіру.

Сілтеме

 

Мұғалімге арналған нұсқаулық;  Үшінші деңгейге арналған ресурстар; 

Дереккөздер мен жабдықтар

интернет материалдары; интерактивті тақта, флипчарт, маркер, стикер, смайликтер

Күтілетін нәтиже

1. Әңгіменің негізгі идеясын түсінеді.

2.  Идеялық мазмұнына талдау жасай алады.

3. Әңгімеде айтылған ойды  өмірде  іске асыра алады. 

Кезеңдері

Уақыты

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

 

Оқушының іс-әрекеті

 

                   Тапсырмалар

 

 

 

Оқу үшін бағалау және

      оқуды бағалау

Мотивациялық кезең   /10  мин/

1 мин

         Ұйымдастыру, амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, оқу құралдарының түгел болуын қадағалау, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау.

     

4 мин

       Психологиялық ахуал.

Оқушыларды шеңбер бойына тұрғызыппсихологиялық тренинг ұйымдастырамын  және топқа бөлу үшін қиындылар таратамын.

Сынып оқушылары  шеңбер бойына тұрып, өз аналары туралы айтады . Туыстық атаулар (әже,ана,апа) арқылы топқа бөлінеді. Топ ережесін хормен еске түсіреді.

Психологиялық тренинг.

"Менің анам"

 

 

Қол шапалақтау

5 мин

Алтын балыққа арналған аквариумга 3 оқушыны шақырып,  тапсырмаға бағыт- бағдар беремін. 

3 топтан аквариумге 3 бала келіп, ортада сызылта, теңселе билеп жүреді  , ал сынып оқушылары өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды.

 

"Алтын балыққа арналған аквариум"

(үй тапсырмасына шолу)

Мадақтау, ынталандыру, белсенді жауап берген оқушыларға смайликтер тарату.

 

Операц иялық кезең

15 минут

 

 

5 мин

Оқушыларға интерактивті тақтадан бейнеролик көрсетіп, сол туралы идеяларын  білемін. 

Оқушылар бейнеролик арқылы өз ойларын топ болып ақылдасады. Топ ішінен кезбе тілші сайлап ,  өз ойларын  кезбе тілшіге білдіреді.

"Көргенімнен түйгенім"

(бейнекөрсетіліммен

жұмыс)

 

"Кезбе  тілші"

Мадақтау, ынталандыру, белсенді жауап берген оқушыларға  топ басшысы смайликтер таратады

 

5 минут                       

Оқушыларға флипчарттар таратып, жұмысқа бағыт- бағдар беремін

 

 

Оқушылар   әңгіме желісі бойынша ойларын жинақтап, постер дайындайды және топ ішінен 1 оқушы жұмысын басқа топтардың алдында қорғайды.

"Бірге ойлаймыз"

(Постер қорғау)

Мадақтау, ынталандыру, белсенді жауап берген оқушыларға  топ басшысы смайликтер таратады.

 

4  минут

Оқушылардың әңгіме бойынша білімдерін одан әрі нығайту үшін  проблемалық сұрақтар беремін.

Әр топ проблемалық сұрақтарға өз ойларын білдіріп, өмірмен байланыстыра жауап береді.

Проблемалық ой тастау

1.

2

3

белсенді жауап берген оқушыларға  топ басшысы смайликтер таратады.

 

1 минут

Оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастырамын.

Топ оқушылары 1 минуттың ішінде бүгігі тақырыпқа қатысты сөздерді табады.

Сергіту сәті

Мюнстернберг

Белсенді жауап берген оқушыларға  топ басшысы смайликтер таратады.

Рефлексиялық кезең

15 минут

7 мин

Әр топқа  әр түрлі шығармашылық тапсырмалар беремін.

Оқушылар шығармашылық тапсырманы топ болып орындайды.

"Шығармашылық шыңына"

1 топ- әңгімені композициялық құрылысына талдау.

2 топ - ана туралы ойтолғау жазу.

3топ -ана туралы  өлең шығару.

 

 

Мадақтау, ынталандыру, белсенді жауап берген оқушыларға смайликтер тарату.

 

3 мин

Оқушылардың  смайликтерді қаншалықты жинағандарына  қарай бағалау шкаласы арқылы бағалаймын.

Оқушылар өздеріне берілген смайликтер санын есептейді.

Бағалау

 

 

2 мин

Оқушыларға стикер таратып, бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс қалдыруын  айтамын.

 

Оқушылар сабақ бойынша  пікірлері мен ұсыныстарын  сұрақтары бар қорапқа салады.

 

«Сұрақтары бар қорап»  әдісімен  кері байланыс

 

    Үй тапсырмасы

5 мин

Эссе "Ана- менің таусылмайтын жыр- әнім"

 

 

Сабақтан кейінгі рефлексия

 

Не сәтті өтті?

Неліктен?

 

Не сәтсіз өтті?

Неліктен?

 

Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін

не істеймін?

 

     
                 

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Дауыссыз дыбыстар
Сайын Мұратбеков " Қылау "
Абайдың қара сөздері
Абайдың қазақ поэзиясына енгізген жаңалықтары
Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы
Шешендік сөздердің жанрлық түрлері.
Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би.
Жыраулар поэзиясы
Етістен өткенді қайталау
Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға - мұғалім
Бөлім: Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 2887 | Қосты: Ногайбаева Гулфара Шаныкуловна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык