|
|
Ғабит Мүсірепов "Ананың анасы"
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мұғалім : Ноғайбаева Гүлфара Күні: 13.02.2015 жыл
Пәні: қазақ әдебиеті Сыныбы: 7
Сабақтың тақырыбы |
Ғабит Мүсірепов "Ананың анасы" 2- сағаты |
|||||||
Сабақтың танымдық мақсаты |
Оқушыларға әңгіменің сюжеттік желісін талдата отырып, негізгі идеясын түсіндіру. |
|||||||
Сілтеме
|
Мұғалімге арналған нұсқаулық; Үшінші деңгейге арналған ресурстар; |
|||||||
Дереккөздер мен жабдықтар |
интернет материалдары; интерактивті тақта, флипчарт, маркер, стикер, смайликтер |
|||||||
Күтілетін нәтиже |
1. Әңгіменің негізгі идеясын түсінеді. 2. Идеялық мазмұнына талдау жасай алады. 3. Әңгімеде айтылған ойды өмірде іске асыра алады. |
|||||||
Кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Тапсырмалар
|
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау |
|||
Мотивациялық кезең /10 мин/ |
1 мин |
Ұйымдастыру, амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, оқу құралдарының түгел болуын қадағалау, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау. |
||||||
4 мин |
Психологиялық ахуал. Оқушыларды шеңбер бойына тұрғызыппсихологиялық тренинг ұйымдастырамын және топқа бөлу үшін қиындылар таратамын. |
Сынып оқушылары шеңбер бойына тұрып, өз аналары туралы айтады . Туыстық атаулар (әже,ана,апа) арқылы топқа бөлінеді. Топ ережесін хормен еске түсіреді. |
Психологиялық тренинг. "Менің анам"
|
Қол шапалақтау |
||||
5 мин |
Алтын балыққа арналған аквариумга 3 оқушыны шақырып, тапсырмаға бағыт- бағдар беремін. |
3 топтан аквариумге 3 бала келіп, ортада сызылта, теңселе билеп жүреді , ал сынып оқушылары өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды.
|
"Алтын балыққа арналған аквариум" (үй тапсырмасына шолу) |
Мадақтау, ынталандыру, белсенді жауап берген оқушыларға смайликтер тарату.
|
||||
Операц иялық кезең 15 минут
|
5 мин |
Оқушыларға интерактивті тақтадан бейнеролик көрсетіп, сол туралы идеяларын білемін. |
Оқушылар бейнеролик арқылы өз ойларын топ болып ақылдасады. Топ ішінен кезбе тілші сайлап , өз ойларын кезбе тілшіге білдіреді. |
"Көргенімнен түйгенім" (бейнекөрсетіліммен жұмыс)
"Кезбе тілші" |
Мадақтау, ынталандыру, белсенді жауап берген оқушыларға топ басшысы смайликтер таратады
|
|||
5 минут |
Оқушыларға флипчарттар таратып, жұмысқа бағыт- бағдар беремін
|
Оқушылар әңгіме желісі бойынша ойларын жинақтап, постер дайындайды және топ ішінен 1 оқушы жұмысын басқа топтардың алдында қорғайды. |
"Бірге ойлаймыз" (Постер қорғау) |
Мадақтау, ынталандыру, белсенді жауап берген оқушыларға топ басшысы смайликтер таратады.
|
||||
4 минут |
Оқушылардың әңгіме бойынша білімдерін одан әрі нығайту үшін проблемалық сұрақтар беремін. |
Әр топ проблемалық сұрақтарға өз ойларын білдіріп, өмірмен байланыстыра жауап береді. |
Проблемалық ой тастау 1. 2 3 |
белсенді жауап берген оқушыларға топ басшысы смайликтер таратады. |
||||
|
1 минут |
Оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастырамын. |
Топ оқушылары 1 минуттың ішінде бүгігі тақырыпқа қатысты сөздерді табады. |
Сергіту сәті Мюнстернберг |
Белсенді жауап берген оқушыларға топ басшысы смайликтер таратады. |
|||
Рефлексиялық кезең 15 минут |
7 мин |
Әр топқа әр түрлі шығармашылық тапсырмалар беремін. |
Оқушылар шығармашылық тапсырманы топ болып орындайды. |
"Шығармашылық шыңына" 1 топ- әңгімені композициялық құрылысына талдау. 2 топ - ана туралы ойтолғау жазу. 3топ -ана туралы өлең шығару.
|
Мадақтау, ынталандыру, белсенді жауап берген оқушыларға смайликтер тарату.
|
|||
3 мин |
Оқушылардың смайликтерді қаншалықты жинағандарына қарай бағалау шкаласы арқылы бағалаймын. |
Оқушылар өздеріне берілген смайликтер санын есептейді. |
Бағалау
|
|||||
2 мин |
Оқушыларға стикер таратып, бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс қалдыруын айтамын.
|
Оқушылар сабақ бойынша пікірлері мен ұсыныстарын сұрақтары бар қорапқа салады. |
«Сұрақтары бар қорап» әдісімен кері байланыс |
|||||
Үй тапсырмасы |
5 мин |
Эссе "Ана- менің таусылмайтын жыр- әнім"
|
||||||
Сабақтан кейінгі рефлексия |
Не сәтті өтті? Неліктен? |
Не сәтсіз өтті? Неліктен? |
Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін не істеймін? |
|||||
|
||||||||
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |