|
|
Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы
Мұғалім : Қыстаубаева Н Күні: 10.12. 2014 жыл
Пәні: қазақ әдебиеті Сыныбы: 10
Сабақтың тақырыбы |
Абай Құнанбаев өмірі мен шығармашылығы |
|||||||
Сабақтың танымдық мақсаты |
Абайдың өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет беру. |
|||||||
Сілтеме
|
Қ.Алпысбаев, Б.Әбдіғазиұлы, Б.Сманов, Ж.Сәметова "Қазақ әдебиеті" 10-сынып "Мектеп" баспасы 2004; Мұғалімге арналған нұсқаулық; Үшінші деңгейге арналған ресурстар; |
|||||||
Дереккөздер мен жабдықтар |
интернет материалдары; интербелсенді тақта, стикер, флипчарт, маркер |
|||||||
Күтілетін нәтиже |
1. Абайдың кім екенін біледі 2.Ақын өмірі мен шығармашылығымен таныс. 3. Абай шығармашылығына талдау жасай алады. |
|||||||
Кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Тапсырмалар
|
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау |
|||
Мотивациялық кезең /10 мин/ |
2 мин |
Ұйымдастыру, амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, оқу құралдарының түгел болуын қадағалау, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау. |
|
|
|
|||
2 мин |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Психологиялық ахуал. "Шаттық шеңбері". Олай болса біз бүгінгі сабағымызда да көп нәрсені ұғып, үйренеміз. |
Оқушылар шеңберге тұрып, бір- біріне тілектерін арнайды. |
|
Қол шапалақтау |
||||
3 мин |
Сынып оқушыларын конверттегі сұрақтар арқылы топқа бөлу. Бүгінгі сабақ барысында орындалатын тапсырмаларға сәйкес бағалау бетшесін дайындап, топ басшыларына беру.Оқушылардың қатысуымен топтың ережесін қабылдау. Көрнекі қылып сынып бөлмесіне іліп қою. |
Сынып оқушылары конверттегі сұрақтың жауабын іздеп тауып, топтасады. Топтар бірігіп топтың ережесін шығарып, қабылдайды. |
Топтың ережесін шығару.
|
Мадақтау, марапаттау |
||||
3 мин |
Үй тапсырмасын "Өрмекші торы" әдісі арқылы сұраймын.
|
Берілген сұрақтарға әрбір оқушы жеке-жеке жауап береді. Топ басшылары үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға дұрыс жауап берген өз тобының оқушыларын берілген бағалау бетшесіне бағалайды. (Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай) |
"Өрмекші торы" /үй жұмысын тексеру/ |
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
|
||||
Операциялық кезең |
7 мин |
Оқушыларға жаңа тақырып бойынша көршілерімен ақылдасып, түсіндіруді тапсырамын |
Оқушылар көршілерімен тақырыпты талқылайды. |
"Көршіңе әңгімелеп бер" әдісі |
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
|
|||
8 мин |
Оқушыларға тақырыпты оқуға беріп, алдарыңа сол тақырып бойынша тапсырмалар жазылған үлестірмелі ресурстар таратамын.
|
Оқушылар жұмыстарын постер арқылы қорғайды |
«Ротация » әдісі.
1 топ - ақын өмірі мен шығармашылығы 2 топ- ақын өлеңдері
|
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
|
||||
Рефлексиялық кезең 15 мин |
3 мин |
Сергіту сәті |
Оқушылар сергітуге қатысады |
"Сағат арқылы достар" |
|
|||
5 мин |
Шығармашылық тапсырманың орындалу бағытын түсіндіріп, соған сәйкес флипчарттар таратамын.
|
Оқушылар берілген сөзден бүгінгі тақырыпқа қатысты мейлінше қысқа сөздер құрастырады. |
"Константинополь"
|
Мадақтау, қол шапалақтау |
||||
3 мин |
Бағалау парағы арқылы оқушылардың критерийлер бойынша бағалауынан қорытынды бағаны шығарамын.
|
Топ басшысы дискрипторлардағы ұпай санын қосып, топ мүшелерін бағалайды. |
|
|
||||
4 мин |
Кері байланыс "2 жұлдыз , бір тілек" |
Оқушылар сабақ бойынша бір- біріне ұсыныстары мен пікірлерін айтады.
|
Кері байланыс жасау. 1.«2 жұлдыз, бір тілек»
|
|
||||
Үй тапсырмасы |
5 мин |
"Адамзаттың Абайы" реферат жазу.
|
||||||
Сабақтан кейінгі рефлексия |
Не сәтті өтті? Неліктен? |
Не сәтсіз өтті? Неліктен? |
Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін не істеймін? |
|||||
|
|
|
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |