Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Математика |
Көрсетілім: 2306 |
|
|
|
Жай бөлшек» тарауына қайталау жаттығуларын орындау.
Сабақтың тақырыбы: «:Жай бөлшек» тарауына қайталау жаттығуларын орындау.
Сабақтаңы мақсаты:
1. Оқушылардың өтілген тақырып бойынша алған білімдерін тексеру, жай бөлшектердің қасиеттеріне берілген ережелерді толық меңгерту, өз бетімен есептер шығара білуге дағдыландыру.
2. Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, деңгейлік есептер шығару арқылы дамыту.
3. Оқушыларды алғырлыққа, саналылыққа, шапшаңдыққа, бауырмалдылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ
Сабақтың типі: Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру.
Сабақтың көрнекілігі: Деңгейлік тапсырмалар, кодоскоп, плакатқа жазылған есептер, деңгейлік парақшалар.
Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру. Үй тапсырмасын тексеру. №584, 585.
№584.
1) > 2) < 3) > 4) >
5) < 6) < 7) 3 >
Аралас сандарды салыстыр:
1) 2 > 2 2) 4 > 4 3) 2 < 3 4) 3 > 3
№585
1) > 2) < 3) < 4) > 5) < 6) >
Сыныпты екі топқа бөлемін:
«Білгірлер», «Тапқырлар»
Актуальдау:
1. Ой толғау сағаты:
1. Қандай бөлшектерді дұрыс бөлшек, қандай юөлшекті бұрыс бөлшек деп атаймыз?
2. Бөлімдері бірдей бөлшекті қалай салыстырады?
3. Бөлшек сызығы нені білдіреді?
4. Аралас сандар деген не?
5. Нүктенің координатасы деген не?
6. Бұрыс бөлшекті аралас санға қалай айналдырады?
7. Бөлшектің алымы деген не, бөлімі деген не?
Енді оқушылар сайысымызды әрі қарай жалғастырамыз.
2. Қайсысын қалайсың?
(Деңгейлік тапсырмалар)
І деңгей тапсырмалары:
Мына бөлшектің ішінен дұрыс бөлшектің астын бір сызықпен, бұрыс бөлшектің астын екі сызықпен сыз.
І топ: ІІ топ:
ІІ деңгей тапсырмалары:
Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыр:
І топ: ІІ топ:
2 ; 1 ; 8
ІІІ деңгей тапсырмалары:
Бөлшекті қысқартыңдар:
ІІ деңгейдің есебін орнында отырып, шығарып болған топтың оқушысы ІІІ деңгейдің есебін тақтаға шығарады, сол топ жеңіске жетеді.
3. Сергіту сәті. (Балаларды кішкене демалту үшін) жұмбақ шешеміз:
1. Дүкеннен мен сабын алдым,
Оның және қыбан алдым.
Екі дәптер, 1 қарындаш,
Тіс ысқышты тағы алдым.
Есептеуші сонда бәрі,
Қанша болды, қолда бәрі? (6)
2. Бір-бірімен жарысқан,
Төрт аю, бір арыстан.
Екі қой мен бір түлкі,
Бәрі нешеу кім білді? (8)
Кім жүйрік? (Тест тапсырмалары)
1. 6 – ға еселік болатын санды тап.
А) 46 В) 98 С) 12 Д) 107 С) 53
2. 2-ге де, 5-ке де бөлінетін сандар жұбын тап:
А) 18; 27 В) 23; 35 С) 40; 20 Д) 30; 17 С) 11; 55
3. 1 – ге және өзіне бөлінетін санды қалай атайды?
А) бөлшек сан В) аралас сан С) жай сан
Д) құрама сан Е) натурал сан
4. Шеңбердің екі нүктесін қосатын кесінді?
А) радиус В) диаметр С) центр Д) сектор Е) хорда
5. Берілген бөлшектің қайсысы 7-ге бөлінеді?
А) В) С) Д) Е)
6. Ең кіші дұрыс бөлшекті тап.
А) В) С) Д) Е)
Дұрыс жауап:
1 2 3 4 5 6
С С С В С Е
№606. Бөлшекті салыстырыңдар:
1) < 2) < 3) 2 < 3
Қорытынды:
Балалар, біз бүгін «Жай бөлшектер» тақырыбына қайталау жұмысын жүргіздік. Бәрің де жақсы меңгерген екенсіңдер, қолдарыңдағы жетонмен баллдарыңды есептеп, бағаларыңды қоямын.
Бағалау.
Үйге тапсырма: Бақылау жұмысына барлық ережелерді жаттап, дайындалып келіңдер
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |