Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Суретті жалғастыр және біреуге беру жаттығуы


Суретті жалғастыр және біреуге беру жаттығуы

Тақырыбы: «Суретті жалғастыр және біреуге беру» жаттығуы

Мақсаты: Психофизикалық шиеленісті түсіру,топпен бірігу.
Уақыты: 10 минут
Құрылымы: Ақ қағаз алып,ең жағымды,өзіңізге ұнайтын түсті қарандаш таңдаңыз.Мен алақанымды ұрғанда,сіз сурет сала бастайсыз.Тағы белгі бергенде салып жатқан суретіңізді келесі адамға бересіз.Содан соң белгі берілген уақытта салып жатқан суретіңізді сол жақтағы көршіңізге бересіз.Сіздің бастаған суретіңіз өзіңізге айналып келгенше жалғастырасыз.Біреулеріңіз бастаған суретіңізді аяқтағыңыз келетін шығар,мүмкін қайта салғыңыз келетін шығар?
Анализ:
1.Өзіңіз бастаған сурет өзіңізге ұнады ма?
2.Өзіңіздің сезіміңізбен,көңіл-күйіңізбен бөліскіңіз келмейді ме?
3.Басқа адамның салған суретін жалғастыру сізге қиындық тудырды ?
№ Мінездің ерекшелігтері «+» «-» «?» Мінезіңіздің қандай ерекшеліктерін өзгерткіңіз келеді.

Өзіме ұнаймын
Басқа адамдарға өкпелімін
Адамдар маған сене алады.
Бет- әлпетімнің жақсы жақтары ғана сақталады.
Қарапайым уақытта дұрыс көзқарас айтамын.
Жиі дұрыс жасамаймын
Адамдар менің айналамда болуды қалайды.
Өз- өзіме ие бола аламын.
Өмір маған ұнайды.
Өз- өзімді ұстай алмаймын.
Өз-өзіме ұнаймын.
Өзім туралы ойланамын.
Босқа уақыт өткізіп жүрмін.
Өз мамандығыма құзіреттімін (Компетентен)
Қарапайым уақытта қате көзқарас беремін.
Адамдар маған ұнайды.
Адамдар арасында болу ұнамайды.
Өз-өзіме риза емеспін.
Өз мүмкіндігімді қолдана аламын.
Өз сезімімді білемін.
Өзімді түсінбеймін.
Адамдар менен қашады.
Уақытты жақсы өткіземін.

Анализ: айтыңызшы, мінезіңіздің қандай ерекшеліктерін өзгерткіңіз келеді.

«Сәлем және сыйлыққа комплимент айту » жаттығуы.
Мақсаты: Коммуникативті ақылды дамыту, қиял, топпен бірігу, ынтымақтастықты үйрену.
Уақыты: 15 минут.
Құрылымы: Мен әнді қосқан уақытта қатысушылар аудиторияның ішінде қозғаласыздар, бір- біріңізге жақындап, көзбен түйісу орнатып, сәлемдесу, комплимент  айтып, комплимент иесін жазып, ақ параққа жазыңыз. Жаттығудан соң, сыйланған комплимент саны саналады.
Анализ:
1. Біреуге комплимент айту қиындық туғыздыма?
2. Қайсысы жақсы- біреуге жазған, әлде біреуден алған?
3. Сіздің жаттығудан кейінгі жағдайыңыз?  
Нәтижесінде оқушылардың көңілдерінің көтерілгені анықталды.Осы жаттығуды бірнеше рет қайталап жасады. Емтихан уақытындағы мінез-құлыққа және өзін-өзі  ұстауға  айтылған ұсыныстарды емтихан күні жасайтындарын айтты.Стресс жағдайында өзін-өзі ұстауды үйренді.Бір-бірімізге сыйлық беру арқылы жақсы,жылы сөздерімізді аямай,топпен бірігіп,ынтымақтасу арқылы,қандай  болмасын қиын жағдайдан шыға білетіндіктерін көрсетті. 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
«Қабілет және дарындылық»
Өз ашуыңды қалай тежеуге болады?
Адамның жоғары жүйке қызметінің ерекшеліктері. Жоғары жүйке қызметінің топтары
Баланың ашуын қалай жеңуге болады?
ҰБТ-ге психологиялық тұрғыда дайындау сабағы
Эксперимент жаттығуы
Он бөлме ойыны (10 мин)
Ұстаз болу тренингі
Ойын «Мұнара»
Стресспен қалай күресуге болады?
Бөлім: Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 4310 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык