Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып |
Көрсетілім: 7490 |
|
|
|
Қастек Баянбаев. "Араша"
Сабақтың тақырыбы: Қастек Баянбаев. "Араша"
Сілтеме Ана тілі оқулығы : : С Рахметова Т. Әбдікәрімова
Р.Базарбекова. Орта мерзімді жоспарлау
Жалпы мақсаттар Өлеңнің неліктен " Араша " деп аталғанын ұғындыру.
Мысалдың мағынасын жете түсіндіру
Оқыту нәтижесі Ақын шығармасымен танысып, мәтіндегі кейіпкерлерді іс- әрекетіне қарай сипаттай алады.
Тапсырмалар 1.Үй тапсырмасы
3.Ой шақыру
4. Мағынаны ашу
5."Ойлан, Бірік , Бөліс" әдісі
6.Құндылықтар спектрі
7. Тақырыптық түйінді сөздер
Сабақ барысы
Уақыты Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушы іс әрекеті
І.Ұйымдастыру кезеңі:
1.Балалармен сәлемдесу.
2.Психологиялық дайындық.
3.Топқа бөлу
ІІ.Үй тапсырмасы:
Сұлтанмахмұт Торайғыров
"Арыстан мен Тышқан"
Әр топ берілген шумақтарды мәнерлеп оқиды, мақал- мәтел айтады
1 - топ – 1, 2 шумаққа;
2 - топ– 3, 4, 5 шумаққа;
3 - топ – 6, 7 шумаққа.
Өткен сабақты қорыту
Адамды түріне қарап емес, істеген ісіне қарап бағалау керек.
ІІІ. Жаңа сабақ
1. Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс.
Слайд арқылы Қастек Баянбаев туралы мәлімет беру.
2.Ой шақыру
Ротация әдісі бойынша «Араша» - деген сөздің мағынасын ашу.
3. Мағынаны ашу
Өлеңді рөлге бөліп оқу
4."Ойлан, Бірік, Бөліс " әдісі
- Өлең неліктен "Араша "деп аталады?
- Өлеңдегі кейіпкерлердің адамға қандай пайдасы бар?
-Егер саған жала жапса сен қандай сезімде болар едің? Сондай оқиға өз өміріңде кездесті ме? Мысал келтір
5."Құндылықтар спектрі"
1.Мәтіндегі әрбір кейіпкердің іс-әрекетіне қарап , оның қандай екенін анықтауға бола ма?
Сергіту сәті.
6.Тақырыптық түйінді сөздер
Оқушыны шатастыру үшін тақырыпқа қатысы бар сөздерді оған қатысы жоқ сөздермен араластырып орналастырамын
УІІІ Бағалау
"Стикерлермен диалог"
Бүгінгі өткен сабағымыз "Араша"мысалының маңыздылығы жөнінде өз ойларын қалдыруын
сұрау
Бағалау
Топ басшыларының бағалауы
ІХ Үйге тапсырма беру
Мәтінді сахналап келу
Оқушылар фигуралар арқылы топқа бөлінеді
Оқушылар берілген шумақты мәнерлеп оқып, мақал- мәтел айтады
1 плакат беріледі, 3 топ плакатты сағат тілі бойынша айналдырады
Өлеңді рөлге бөліп,дауыс ырғағына келтіріп оқиды
Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).
Оқушылар әр кейіпкердің жақсы-жаман жағын айтады
Оқушылар тақырыпқа қатысы бар сөздерді табады
Оқушылар өз ойларын жазып қалдырады
Топ басшылары бағалау парақшалары арқылы бағалайды
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |