Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Мен саған мына гүлді сыйлаймын, себебі сен


Мен саған мына гүлді сыйлаймын, себебі сен

Тақырыбы Мен саған мына гүлді сыйлаймын, себебі сен

 Топқа бөлу 
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Оспанхан Әубәкіров. 
"Ара  мен Шыбын"
 
"Сұрақтары бар қорап" әдісі:
1.Ара мен шыбын мысалын рөлге бөліп оқы.
2.Шыбын араға не деді?
3.Ара оған неге бірден келісе салмады?
Әр топтың жауабын тыңдағаннан кейін ортақ сұрақ қойылады.
1.Мысалда адамдардың қандай қылығы сыналады?
Жалқаулық,еріншектік жаман  қасиеттер
Мысалдағы ара сияқты еңбекқор,қонақжай, талапты,адал болу.
Формативті бағалау
Қол шапалақтау
ІІІ.Жаңа сабақ
Мағынаны тану. 
Слайд      
Экраннан   жануарлар  бейнесін  көрсету. Осы жануарлардың ішінен ең күштісін, ең әлсізін табу.
Сұраққа жауап алу:
Ең күштісі: Арыстан
Ең әлсізі: Тышқан
С.Торайғыров туралы мәлімет беру.  
Ол алты жастан ақын болды. Ол өз туған жерін Шыңғыстай ауылында мұғалім болады. Баянауыл көшелерінде оның есімі берілді. Онда ескерткіш, мұражайлары бар. Шыңғыстай мектебі С.Торайғыров атында.  
 
Мағынаны ашу
"Жанды фотосуреттер" әдісі
Рөлдік ойын
3 топқа бөліп беремін
 
1.Арыстан рөлінде
2.Тышқан  рөлінде
3.Автор 
Әр топтан  3 оқушыға сандар таратамын
Формативті бағалау
(Қол шапалақтау)
Сөздік жұмыс. 
 
Зиян – залал, зақым 
Азат – еркін, өз еркі өзінде, ерікті
 
Сергіту сәті
«Уақыт шеңбері»  әдісімен
Нақты сұрақ – дәл жауап:
1.Арыстан тышқанды не үшін өлтірмек болды?
2.Тышқан қалайша өлімнен құтылды?
3.Ол өзінің айтқан уәдесін қалай орындады? 
Ортақ сауал
 4.Осы мысалдағы кейіпкерлер арқылы ақын қандай адамдарды сипаттайды?
 
ІІІ. Ой толғаныс. 
1,2  топ ассоциация  құрады. Осы аңдарды   сипаттайды.
3-топ- венн диаграммасын құрайды
 
 
5жолды өлең
1.Не?                               
2.Қандай?                  
3.Не істеді?                     
4.Сөйлем.             
5.Синоним.                           
"Жақсылыққа жақсылық " дегенді қалай түсінесің?
 
Бағалау.
Кезбе тілші
 
 
Үйге тапсырма
 Бағалау
 Кері байланыс
 
Оқушылар бір- бірінің бойындағы жақсы қасиеттерін айтып, гүлді сыйлайды.
Оқушыларды суреттер бойынша топқа бөлу 
 
 
Қораптан сұрақтар суырып, әр топтан оқушылар келісіп жауап береді.
 Ортақ сауалға әркім өз ойларын айтады
 
Оқушылар ойланып, жауап береді
1 санын алған оқушы арыстан рөлінде, 2 санын алған оқушы тышқан рөлінде 3 санын алған оқушы автор  рөлінде
 
Оқушылар жаңа сөздерді дәптерлеріне жазып алады
 
Оқушылар айнала отырып, мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді,мәтінді талдайды
 
1,2 -топ арыстан мен тышқанды сипаттайды.  3-топ венн диаграммасын құрайд
 
Интертақтаға сұрақтарын жазып қоямын, оқушылар орындайды
 
Тілші оқушы алдымен өзі жауап беріп, басқа оқушылардан осы сұрақ төңірегінде интервью алады.
 
Топ басшыларының  бағалауы 

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Неліктен? Оспанхан Әубәкіров
Вирус және вирусқа қарсы құралдар.
С.Торайғыров «Арыстан мен Тышқан»
Әлеуметтік қатынастар
Әлеуметтік қатынастар
Информатика. Ақпарат. Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Көмектесе білейік
Қастек Баянбаев. "Араша"
Адырбек Сопыбеков . Сапар мен Парта
Заттың атын білдіретін сөздер. "Сауысқан мен көкек"
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 2491 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык