|
|
Бір атаның балалары
Сабақтың мақсаты :
Білімділік – оқушыларды шығарма мазмұнымен таныстыра отырып білімдерін кеңейту , идеясын ашу , қазақ отбасындағы ер баланың орнын ұғындыру;
Дамытушылық – жазушының жанр шеберлігінде жеткен жетістіктерін таныту , ізденімпаздық қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік – ынтымақтастыққа , адамгершілікке , достыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : «Мәтін бөліктері» оқыта үйрету
Көрнекілігі :мәтін бөліктері жазылған парақшалар , түйінді сөздер , әңгіме кестесі ;
Сабақтың барысы.
Ұйымдастыру кезеңі . Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Жаңа сабақ . – Балалар , бүгінгі сабақта Мұхтар Мағауиннің « Бір атаның балалары » атты повесімен танысуды бастаймыз . Нақтылап айтсақ , алғашқы «Бастау» атты бөлімін «Мәтін бөліктері» оқыта үйрену арқылы білімдеріңді сынайтын сәт келді.Алдын ала сыныпты 4 топқа бөлдім.
Психологиялық дайындық :
Біз қандай республикада тұрамыз ?
Қазақ халқына тән қасиеттерді атаңдар.
Сұрақтарға жауап алынып болған соң, Мұхтар Мағауиннің өмірбаянымен таныстырамын . Содан кейін әр топқа өз тапсырмаларын таратып беремін.Оқып мазмұндауды тапсырамын.
І.«Мәтін бөліктері» оқытып үйрету.
І топқа - «Бастау» әңгімесінен «Кіріспе» бөлігі ( «Басеке , сөз өзіңіздікі» сөйлеміне дейін).
ІІ топқа - осы әңгімеден «Негізгі ой » бөлігі («- Сөз дейтін не сөз бар»сөйлемінен бастап «Апаң күтіп отыр.Жұрттың сөзін ұрғаның бар ма , жүр үйге» сөйлеміне дейін) .
ІІІ топқа - осы әңгімеден «Қорытынды»бөлігі (Жоғарыда көрсетілген сөйлемнен кейін басталып , «Сол сөзді медеу қып қалғаны да тарқасты»сөйлеміне дейін.)
ІV топқа мәтін түгел беріледі.
Әрбір топтан бір оқушыдан шығып , өздеріне берілген бөліктің мазмұнын айтып береді. Бұл «Толықтыру» тобындағылар әрбір топтан кейін сөз алады. Соңында тапсырманы нақты айтқан топ жеңіске жетеді.
ІІ. «Мені түсін» оқыта үйрету ойыны . Әрбір бөлім бойынша түйінді сөздерді жазады.Соңында өзім даярлаған түйінді сөздермен салыстырып жеңімпаз топты хабарлаймын.
Мысалы : І топ «Кіріспе» бөлігі бойынша : Басқарма , 54 бала , 6 бала , қалқабастар , Дәренбек , Нартай , Ертай , Рәшит , Яков , тегі жаман неміс.
ІІ топ «Негізгі ой» бөлігі бойынша : 43 азамат , Берден , Дәуренбек , Ахмет , Берден , етбауырымыз , үш ұя , Зигфрид Вольфганг Вагнер , Айналайын.
ІІІ топ «Қорытынды» бөлігібойынша : Ақ сұр шал , Тоқжан , жирен қасқа , қара шаңырақ , екеуі де сыйды , күнә , әйелдер , еркектер , басу айтты , бауы берік болсын.
ІV топ «Толықтыру» тобы бойынша : Үкімет , бәйбіше , шолақ қолының кеміс шынашағы, қыз бала мылқау , ләббай , ызбармен ,баламның , медеу қып , атын айт.
ІІІ. Тақтаға «Әңгіме кестесін» көрсетіп , жауап аламын.
Әңгіменің аты
Бір атаның балалары
Әңгіменің авторы
Мұхтар Мағауин.
Кейіпкерлері
Ахмет, Берден , Дәренбек , Берден , Дәренбек ,т.б
Қай кезеңде суреттейді ?
Соғыс кезеңіндегі ауыл тұрмысы , панасыз балаларды суреттейді.
Әңгіме немен аяқталды ?
Зигфридті Ахмет ақсақалдың өзіне бала етіп алуымен аяқталады.
Не үйретті?
Ер баланың қазақ отбасындағы ерекше орны , мейірімділікті , батылдықты , бауырмалдықты үйретті.
Сабақты қортындылаймын .Сабақты тест арқылы қорытындылау
Мұхтар Мағауин «Бір атаның балалары »
«Ал ағайын , тегіс жиналсаң сөзіме құлақ сал» кімнің сөзі ?
а/ есепші ә/ басқарма б/ Дәуренбек в/ Ахмет
Балаларды ауылға не үшін алып келеді ?
а/жұмыс күші үшін ә/соғыс болғандықтан
б/жетім қалғандықтан в/ баласы болмағандықтан
Ахмет қария қай баланы таңдады ?
а/Нартайды ә/Яковты б/Ертайды в/ Зигфридтті
Сол ауылдан соғысқа қанша адам қатысты ?
а/43 ә/39 б/52 в/ 28
Нартайды кім алады ?
а/бригадир Берден ә/орақшы Тілеубай б/Ахмет в/ Жақан молда
Кеште айтылған әндер ?
а/ Маңмаңгер ә/ Ақбосаға б/Жетіароал жерім-ай в/ Қоғалы – ай
Көкпар тартайық деген кім ?
а/ бригадир Берден ә/ орақшы Тілеубай
б/ Дәуренбек в/белгісіз біреу
Зигфридттің қасиеттері ?
а/кекшіл ә/қорқақ б/жайдары , пысық в/ бұзық
Зигфрид Вагнердің фамилиясы қалай өзгертілді ?
а /Ахметов ә/Бегімов б/ Тілеубаев в/ Берденов
Зигфрид қай дыбыстарды дұрыс айта алмады?
а/а , б, в ә/ғ , ұ , ә б/ т , д в/ р, ш
Зекен атқа мінуге үйренеді ме ?
а/иә ә/жоқ б/сәл ғана в/ мал қарайтынға жарайтындай
Зекен сиырларды егінге түсіріп жібергенде Ахметпен жанжалдасқан кім?
а/басқарма ә/бәйбішесі б/Дәуренбек в/ ауыл адамы
Аудандағы дөкейлердің бірі Ахметтің қай баласымен бірге оқыпты ?
а/Келімбет ә/Нарымбет б/Жолымбет в/ Дәулетбек.
Ахмет қай ауылға көшті ?
а/Қызыл ту ә/Балдырған б/Ауыл тұрмысы в/ Қайрат
Оқушыларды бағалаймын.
Үй тапсырмасы : кейіпкерлерге сипаттама беру.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |