|
|
Тақырыбы: «Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар тақырыптарына есептер шығару»
Жарыс сабақ, қорытындылау сабақ лрактикалық білім-білік меңгеру деңгейлерің анықтау, дағды қалыптастыру.
Карточкалар, киіз үйдің макеті, қосымша суреттер.
Мақсаты:
1. Білімдік міндеті: прогрессияның қасиеттерін пайдалана отырып есептер шығару.
2. Тәрбиелік міндеті: Оқушылардың белсенділігін арттыру, өзара жолдастық көмек, «Қыз қуу», «Киіз үй» ойынын пайдаланып, ұлт өнеріне, ұлттық дәстүрге саналы көзқарас өз халқының салт-дәстүрін құрметтеуге сыйлауға үйрету.
Барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі: а/ класс оқушыларын топқа бөліп отырғызу.
2. Барысы: /5мин/
I-бөлім: Консультация бөлімі.
Тақтадағы сұрақтарға әр топтың мүшелері дайындалады, рольдік ойын ретіеде кім қандай карточка суыруына байланысты жауап береді (делегат, барлығын таңдау).
II-бөлім: Киіз үйдің макетін құра отырып, есептер шығару.
Бұл бөлімде топтарға мынадай тапсырмалар беріледі.
Киіз үйдің түндігін ашу керек, ішіне кіру үшін мұндағы тапсырма:
Түндікте 60 саны жазулы тұр. Сендер арифметикалық прогрессия ойластырыңыздар, сондай алғашқы үш мүшесінің қосындысы 60-қа тең болатындай /маған түндікті ашу үшін 5 пр-я керек/.
39 46 35 35 30 Барыс
20 20 20 20 20 2030
1—6 15 5 10 Ит
V-бөлім: 1/Ер төстік
Ерназардың 9 ұлы болыпты.Тоғыз ұлына бір үйдің тоғыз қызын әперіпті.Әр келінінен 9 немере. Әр немереден 9 шөбере, әр шөбереден 9 немере көріпті.Ерназардың тұқымы қанша тізбек?
2 /Тақтада 20 сан жазулы тұр: 1; 4; 7; 10, 13; 16; 19; 22; 25; 28; 51; 34; 37; 40; 43, 46; 49, 52, 55; 58.
Оқушылар, тізбектің мүшелерін айтады, Мыс: 4 мүшесі неге тең?
3/ 5-ке бөлінетіндерден басқа,1 ден 50 ге дейінгі барлық натурал сандар жазылған:
1) Арифметикалық прогрессия құрайтын 5-н тап
7,17;27;37;47.
2) Арифметикалық прогрессия құрайтын 10-н тап
1, 6, 11, 16, 21, 26, 31, 36, 41, 46.
Бағалау: Бүгінгі сабаққа қатысқан оқушыларды бағалау.
Жалпы ұпайларын санайды.
Ең көп ұпай жинаған топ жеңіске жетеді.
Үйге тапсырма: №72, №73, №74.
Әр топтан қайсылары бұрын жауабын тапты, солар шыгып, үйдің ағаштарын тұрғызады.
Енді жабуларын жабу ушін әр топқа тапсырма беріледі.
1. Арифметиалық прогрессияға
2. Геометриялық прогрессияға киіз үйдің құрдық, топқа рахмет айта отырып, сабағымызды жалғастырамыз
Көтерді әже баласын
Деді: «Сәнім, көркім!»
Киіп алды баласы
Әжесінің бөркін.
Әкесі-кереге, баласы-уық, бөрік-шаңырақ.
III-бөлім: Өздеріңізді белгілі мереке, тойларда /наурыз т.б./ сол тойларда әр түрлі ұлттық ойындар ойналады. Мінекей, біздерде мерекеге жиналып отырғандықтан, прогрессия тарауы бойынша қаншалықты білетіндіктеріңді, білім сынасуға шақырамыз.
Қәне, «Қыз қуу » сайысын тамашалайық.
Ортаға өзінің жігерімен бір қыз бен жігітті шақырамыз:
Сайыс басталады:
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |