Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Логикалық есептер


Логикалық есептер

Логикалық есептер

*Екі адам шахматты 2 сағат ойнады. Бірадамнешесағатойнайды?
*Қосатжегілген арба 40 шақырымжүрді. Біратнешешақырымжүрді?
*4 жұмыртқа 4 минут піссе, біржұмыртқанеше минут піседі?
*2 кг мақтаауырма, 2кг темірауырма?
*Алмұрталмаданауыр, алалмашабдалыданауыр. Қайсысыауыралмұрт па әлдешабдалыма?
*Бір айда 5 жексенбі бола ма?
*Үшатжегілген арба 30 км жүрді. Біраттыңжылдамдығықандай?
*Алдында 1, артында 2, алдында 2, біреуіекеуініңарасындажәнеүшеуібірқатардақазұшыпкеледі. Барлығынешеқаз?
*Сиыр 4 аяғыментұрса 200 кг, 2 аяғыментұрсанеше кг болады?
*Ұзындығы 10 метр жіптіәрбөлігі 2 метр болу үшіннешеретқию керек7
*Үшқызбірсыныптаоқиды. Айгүл, Гүлназ, Айнаш. АйгүлГүлназданүлкен, ГүлназАйнаштанүлкен. Кімсондаүлкені?
*Түйеқұс 2 аяғыментұрса 1 пұттартса, 1 аяғыментұрсанешепұттартады?
*Бақытжанның 4 ұлы, олардыңәрқайсысыныңтуғанқарындасы бар. Бақытжанныңнешебаласы бар?
*Сағаттүнгі 10-да жауынжауыптұрса, 24 сағаттанкейінкүнніңжарқыраптұруымүмкінбе?
*Дорбадағы 10 асықты 10 бала алды. Сонда дорбада 1 асыққалды. Олқалай?
*Марат кешкісағат 10-да ұйқығажатты. Олсағаттыңқоңырауынтаңғы 9-ға қойды. Олнешесағатұйықтады?
*Сенбіденкейін 2 күнненкейінқайкүнкеледі?
*Немереатасынан: "Жасыңнешеде? "депсұрады. Атасыегерөзімніңқазіргіжасымныңжартысындайуақытжәнетағыбіржылөмірсүрсем, ондамаған 100 жасболареді. Атасыныңжасынешеде?
*Үштауықүшкүндеүшжұмыртқасалады. 12 тауық 12 күндеқаншажұмыртқасалады?
*Дүйсенбіденкейін 3 күнненкейінқайкүнкеледі?
*Баспалдақ 15 басқыштантұрады. Баспалдақтыңортасындатұруүшіннешіншібасқышты басу керек?
 
Карточкалық есептер:
 1.Бұтақта 10 торғай отыр еді. 6торғай ұшып кетті. Нешеуіқалды?
2. Асанда 9 теңгеболды. Ол 1 теңгетауыпалды. Нешетеңгеболды??
3. Сыныпта 9 ер бала, ал қыздардың 4 - еуі кем.Қыздарнешеу?
4. Үстелде 6 кітапжәнеоданекеуіартықдәптержатыр. Дәптернешеу?
5. Арай 5 бағаалды. Оның 4 - еуібестікбағасы. Неше 4 - тікбағаалды?
6. Анар математика сабағында 1 бестік, әдебиеттен 2 бестік, музыкадан 1 бестікбағасыналды. Барлығынешебағаалды?
7. Дилназда 3 марка, Асанда 7 марка. ДилназдаАсанғақарағанданеше марка кем?
 
Карточка №3.
1. Айдар 8 марка сатыпалды. 4 маркасынжоғалтты. Қаншасықалды?
2. Анар 6 бестікбағасыналды. Сосынтағы 3 бестікбағасыналды. Барлығынешебаға?
3. Құмырада 3 раушангүл, ал қоңыраугүдің 2 - уіартық. Қоңыраугүлнешеу?
4. Өзенге 8 үйреккеледі, ал қаздың 2 - уі кем.Қазнешеу?
5. Пакетте 7 мәмпәси бар. Оныңбіреуі ирис, қалғаны шоколад. Неше шоколад бар?
6. Арғын мен Диаста 9 мұзкәмпит бар. Арғын 4 - еуінжеді, Диас та соншажеді. Қаншақалды?
7. Айданада 3 шоколад пен 1 мұзкәмпит бар. Шоколадтыңмұзкәмпиткеқарағанданешеуіартық
Карточка №2.
1. 8 тоқашболды. 2 - уіжелінді. Қаншақалды?
2. Үстелде 5 алмұрт пен 3 апельсин. Барлығықанша?
3. Тимурда 6 кітап бар, ал Алинада 2 кітапартық. Алинаданешекітап бар?
4. Біз 3 газет жаздырттық, алжурналдың 2 - і кем. Журнал нешеу?
5. Құмырада 10 гүл. Оның 3 - уібәйшешек, ал қалғаныраушан. Раушаннешеу?
6. Құмырада 3 гүл бар еді, тағы 4 гүлсалды, ал 2 гүлдіалды. Қаншақалды?
7. Құмырада 5 раушангүлжәне 4 бәйшешек. Раушангүлдіңбәйшешеккеқарағанданешеуіартық?
 
Карточка №4.
1. 10балапан болды. 3 балапанқашыпкетті. Нешебалапанқалды?
2. Шыңғыста 7 теңге, Батырханда 3 теңге. Барлығықанша?
3. Айсұлуда 5 кәмпит, алАрнұрда 1 кәмпит кем. Арнұрданешекәмпит?
4. Пакетте 5 алмұрт бар, ал сөмкеде 3 алмұртартық. Сөмкеденешеу?
5. Аулада 5 мысықжүр.. Оныңбіреуіқара, қалғанысұр. Сұрмысыққанша?
6. 7 мысықболды. 2 мысықкетті, ал 3 мысықкелді. Нешемысықболды?
7. Аулада 7 мысық пен 3 күшік бар. Қайсысыкөпжәнеқаншағакөп?
 
Карточка №5.
1. 7 кесеболды. 2 – уісынды. Нешеуіқалды?
2. Бұтада 4 қарғажәнесоншаторғайотыр. Барлығықанша?
3. Дианна 7 жаста, ал Алдиародан 1 жаскіші. Алдиярнешежаста?
4. Дүкенде 8 үтіксатылды, ал шамның 2 - уікөпсатылды. Нешешамсатылды?
5. Саябақта 7 ағашөсіптұр. Оның 3 - уіқайың. Қаншаеменағашы?
6. Саябақта4ағаш бар еді.. Алдымен 2 қайыңотырғызды, кейінтағысоншаотырғызды. Қаншаағашболды?
7. Саябақта 6 қайың мен 2 терекөсіптұр. Теректіңқайыңғақарағанданешеуі кем?
 
Карточка №6.
1. Сабинада 7 қалам бар еді.. Олдосына 3 - уінсыйлады. Қаншақалды?
2. Бұтада 7 құсотыр. Тағы 3 құсұшыпкелді. Нешеқұсболды?
3. Біріншісөреде 2 кітап, ал екіншісөреде 5 кітапартықтұр. Екіншісөреденешекітап бар?
4. Дарина 5 жаста, ал МадинаДаринадан 2 жаскіші. Мадинанешежаста?
5. Сыныпта 10 бала. Оның 6 - уы ер бала.Қыз бала нешеу?
6. Сыныпта 10 бала. 3 бала шығыпкетті, 2 бала кірді. Неше бала болды?
7. Сыныпта 9 ер бала мен 10 қыз бала.Қыздардың ер балаларғақарағанданешеуіартық?
 
Карточка №7.
1. Пальтода 6 түймеболды. Үштүймеүзіліпқалды. Нешетүймеқалды?
2. Айдос 4 алма мен3 алмұртжеді. Барлығынешежемісжеді?
3. Сәуле 3 - қабаттатұрады, ал Марат 1 қабатжоғарытұрады.. Марат нешіншіқабаттатұрады.?
4. Көлде 10 шортанбалықжәнеодан 2 - уі кем жайынбалықжүр. Жайынбалықнешеу?
5. Ануарда 10 теңгеболды. Дәптералғаннанкейін 5 теңгесіқалды. Дәптернешетеңгетұрады?
6. Айсанада 10 теңгеболды. 4 теңгегедәптержәне 5 теңгегеқаламсатыпалды. Нешетеңгесіқалды?
7. Жанарда 5 теңге, Анарда 9 теңге. Кімніңақшасыкөпжәнеқаншағакөп?
 
Карточка №8.
1. Кеседе 8 өрік бар. Айдос 2 өріктіжеді. Қаншақалды?
2. Бақшада 6 раушангүл мен 3 түймедағыөсіптұр. Барлығынешегүлөсіптұр?
3. Сыныпта 5 шкаф, ал одан 2 - уікемтерезе бар. Сыныптанешетерезе бар?
4. Үстіңгісөреде 4 кітап, ал астыңғысөреде 3 кітапартық. Астыңғысөреденешекітап?
5. Қорадабірнешекүрекболды. 3 күректіалғанда 5 күрекқалды. Қораданешекүрекболыпеді?
6. Данашта 2 қарындашболды. ТолқынДанашқа 2 қарындашберді, Айгүл 3 қарындашберді. Данаштанешеқарындашболды?
7. Құмырада 10 қызғалдақ пен 5 сарғалдақ бар. Қайгүлкөпжәнеқаншағакөп?
Математикаданлогикалықесептердішешужолдары
Қазіргі кезде ғылым мен техниканың даму деңгейі әрбір адамға сапалы және терең білімнің, іскерліктің болуын қамтиды.
Оқушының белсенді шығармашылықпен жұмыс істеуін және кеңінен ойлауға қабілетті болуын талап етеді. Сондықтан да мектептегі оқу процесінің негізгі мақсаты арнайы педогогикалық әдістермен мақсатты және жүйелі түрде оқушылардың интеллектік, шығармашылық ойлауын дамыту, ғылыми көзқарасы мен белсенділігін қалыптастыру. Әр адамның бойындағы туғаннан пайда болған интуициясын әрі қарай дамытуға ықпал ету, оқушының табиғи қасиеттерін, математикалық білімін тереңдету үшін оқытуды жоспарлы түрде ұйымдастыру, өз бетінше білім алу дағдыларының дамуына негізін салу болып табылады.
Математиканы оқыту арқылы мәселені талдай білуге, нақтылауға, ұғымдарды анықтауға, ой қорытулар жасауға, дәлелдеуге тағы басқа іс жүзінде қадам сайын логикалық білім беріледі.
Математиканың өмірмен байланысы анық. Миды жаттықтыру үшін адамға математиканы үйрену, есеп шығару, математиканың бүкіл заңдарын басқа ғылымдарды оқығанда пайдаланады. Біздің өміріміздегенің бәрі бір – бірімен өзара байланысты. Тіршілік құбылыстарын бір – бірінен бөліп зерттеуге болмайды.
Математиканың басқа ғылымдармен байланысын анықтайық. Оның химиямен, физикамен, биологиямен, информатикамен тығыз байланыстылығына дау жоқ. Ал тарихпен ше? Тарих толығымен даталардан және оған сәйкес оқиғалардан тұрады. Оларды есте сақтау үшін ойлау қабілеті немесе оқиғалардың логикалық тізбегін қадағалай білу қажет.Географиямен байланысына келсек, қалалардың ара қашықтығын анықтағанда масштаб, қолда бар карталар есепке алынады, қарапайым математикалық есептеулер арқылы қажетті деректерді алуға болады.Әдебиетпен байланысы: көз алдымыздағы логикалық ойлау қабілеті жақсы дамыған адамды келтіреді. Егер ол шығарманың авторын аса жақсы білмесе де, оның туған, өлген жылын білу арқылы сол уақыт арасында болған оқиғалармен логикалық түрде ұштастыра алады.Мұндай логикалық ойлауды логикалық және математикалық есептердің көмегімен жүргізу керек. Логика дегеніміз – спортшыға да, бишіге де, жазушыға да керек. Өз атыңды сезіміңді логикалық тұрғыда жеткізе білу де үлкен өнер.Ой – әрекетті дамыту үшін оқу материалдарына теориялық талдау жасауға, өз бетінше қорытындыға келу айрықша мән беріледі. Өз бетімен, кітаппен жұмыс жасау оқу материалдарының қандай түрлерін есте сақтау керектігін білуге, өз бетінше білімді тәжірибеде пайдалану дағдысын арттыруға мүмкіндік береді.Математика пәні ең бірінші оқушылардың қызығушылығын туғызуды талап етеді. Осы мақсатпен әр тақырыпты бастамас бұрын оқушының қызығушылығы мен белсенділігін арттыру мақсатында немесе сабақ ортасында, соңында шығармашылық есеп ретінде логикалық есептер, не болмаса тапсырмалар беріледі.Математика сабағында оқушының қызығушылығын тудыру үшін логикалық есептерді шығару шығармашылық есеп түрінде бастауыш сыныптан бастап беріледі.Математиканың сан алуан сырын сандар әлемінің қызық құбылысын, осылай өрнектеген сабақ, не сабақтан тыс жұмыс қызықты әрі ұтымды болады. Логикалық тапсырмалар қарапайымнан басталып, біртіндеп қиындап оқушылардың танымдық қызметін белсендіруге назар аударады. Сабақта алған білім дағдысы ойлау барысында қолдану мүмкіндігі оқушының зор ынтасын тудырады, білгенін тереңдетіп, жаңа іс – қимылға жетелейді. Белсенді емес оқушылар жолдастарынан кейін қалмау үшін алға ұмтылады.Логикалық есептер бастауыш сыныптан бастап, шығармашылық жұмыс ретінде, әр тақырыпта немесе келесі тақырыпқа дайындық ретінде беріледі. Сөзімнің соңында логикалық есептерді шығаруда шығармашылық жұмыс істеу әрбір оқушыға тиімді дер едім. Ең бастысы шығармашылықпен жұмыс істеген адамның өзіне және өз ісіне деген сенімі, жауапкершілігі артады, іскерлік дағдысы қалыптастырады.
Қорытынды
Математиканы оқып – үйрену есеп шығаруды үйрену үшін ғана емес, кез – келген проблеманы шеше білу, өз қабілетіңізді жетілдіре алу үшін қажет.Сондықтан, «Мен ақша санаймын, өз кірісім мен шығысымды есептей білемін, одан өзге математиканың маған қажеті шамалы» деуге болмайды. Егер олай десеңіз, адам өмірінің мәнін түсінбегеніңізді көрсетесіз, өмір деп отырғаныңыз шын мағынасында өмір емес, жай ғана тіршілік болады. Біз тек сол үшін жаратылмағанбыз, бізге ақыл – сана сол үшін берілмеген. Біз өз өмірімізді мағыналы қылып, барлық жетістіктерге жету үшін табиғатты бүкіл білімді пайдалана білуіміз керек.
Міне, соның ішінде адамды тез ойлай білуге, аңғарымпаздыққа, ой ұшқырлығына жетелейтін логикалық есептердің орны ерекше дер едім.

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
география пәнінен есептер шығарудың жолдары
«Математика сабағында PISA тапсырмаларын орындау»
Разрядтан аттап жазбаша көбейту, бөлу.
Логикалық есептерді шығару және қолдану жолдары
Бастауыш сынып оқушыларын өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру арқылы математика пәніне бейімдеу
Математикалық логика негіздері
Қызықты математика
Математика сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Математика сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Қысқаша көбейту формулалары
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 4476 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык