Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Ұлттық шешендік өнер


Ұлттық шешендік өнер

Сабақ тақырыбы: Ұлттық шешендік өнер

Жалпы мақсат: шешендік сөз туралы түсініктерін кеңейту.Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру;   ә) сөйлеу тілін,сөз мағынасын түсініп,шапшаң ой қорыта алуға,көркем ұқыпты жаза білуге дағдыландыру;                                                                                 б) тәрбиелік мәні бар мысалдар келтіре отырып, оқушыларды  елін,жерін,Отанын сүюге тәрбиелеу.АКТ-ны тиімді пайдалану 
Сілтеме: 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.
2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі  
3. 11-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы       бет
4. Портал материалдары
Оқу нәтижесі: Ұлттық шешендік өнердің тарихын білуі,сөз мәнеріне машықтануы.
АКТ пайдалана алуы 
Негізгі идеялар: Ұлттық шешендік өнерді насихатау,сөз әдебін қалыптастыру
Сабақта қолданылатын материалдар: интерактивті такта,флипчарт,оқулық,
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.
АКТ,
 СТО 
Бағалау Жеке, жұптық, топтық жұмыс
Түртіп алу,екі жақты күнделік,
Дерек көздері: Шешендік өнер тақырыбына арналған материалдар:
1. Шешендік сөздер 
2.        Қазақ тілінен  оқушы анықтамалығы 188 бет
3.         Википедия ашық энциклопедиясы
Тапсырмалар: сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Амандасу  » биін билету арқылы сыныпта психоло-гиялық ахуалды қалыптастыру Бір бірімен амандасу арқылы көңіл күйлерін көтеру
ІІ. ІО сыныпта өткенді қайталау   Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
BLUB TREE-ді қолдана отырып ІО сыныпта не үйренгендерін  білу қағаз бетіне түсіру және талдау
ІІІ. Жаңа тақырып  (10  мин)  8.38-8.48 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру
«Ұлттық шешендік өнер» Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
Қызығушылықты ояту(10  мин)   Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/дебат ұйымдастыру
Дәстүрлі шешендік өнер дегеніміз не?
Шығармашылық жұмыс: Мәтінді дауыс ырғағын құбылтып оқыңдар.Қалай оқығанда әсерлі болатынына назар аударыңдар.Мәтінді басшылыққа ала отырып,  өздерің шығармасын сүйіп оқитын қаламгер жөнінде ой-толғаныстарыңды жазыңдар. Диалогқа түсіп,сұрақтарға жауап беру
Мәтінді мәнерлеп оқып шығу
IV.Қорытындылау     (5 мин)   Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату
«Жүйелі сөз жүйесін табады, жүйесіз сөз иесін табады»
«Шешен сөз бастайды,көсем ел бастайды»  тақырыбында әңгіме құрату Өзін-өзі критериалды  бағалау
Шағын әңгіме құрайды.
V. Үйге тапсырма беру  (2 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
17 жаттығуды орындау
«Шешеннің сөзі –мерген, шебердің көзі-мерген» Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
VI. Бағалау   (5 мин)   Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Формативті  бағалау  Өзін өзі бағалау
VII. Рефлексия(3 м Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Екі жұлдыз,бір тілек» Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерге жазу

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Дауысты дыбыстардың жіктелуі
Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі
Шешендік өнер
Тіл мәдениеті
Шешендік сөздер өміршеңдігі
Саясат және билік
Зергерлік өнер
Төле бидің төрелігі. Халқыңа адал бол
Жыртық кітап жылады
Кестелер. Кестелерді құру
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 4145 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык