Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі |
Көрсетілім: 4173 |
|
|
|
Ұлттық шешендік өнер
Сабақ тақырыбы: Ұлттық шешендік өнер
Жалпы мақсат: шешендік сөз туралы түсініктерін кеңейту.Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру; ә) сөйлеу тілін,сөз мағынасын түсініп,шапшаң ой қорыта алуға,көркем ұқыпты жаза білуге дағдыландыру; б) тәрбиелік мәні бар мысалдар келтіре отырып, оқушыларды елін,жерін,Отанын сүюге тәрбиелеу.АКТ-ны тиімді пайдалану
Сілтеме: 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.
2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі
3. 11-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы бет
4. Портал материалдары
Оқу нәтижесі: Ұлттық шешендік өнердің тарихын білуі,сөз мәнеріне машықтануы.
АКТ пайдалана алуы
Негізгі идеялар: Ұлттық шешендік өнерді насихатау,сөз әдебін қалыптастыру
Сабақта қолданылатын материалдар: интерактивті такта,флипчарт,оқулық,
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.
АКТ,
СТО
Бағалау Жеке, жұптық, топтық жұмыс
Түртіп алу,екі жақты күнделік,
Дерек көздері: Шешендік өнер тақырыбына арналған материалдар:
1. Шешендік сөздер
2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет
3. Википедия ашық энциклопедиясы
Тапсырмалар: сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Амандасу » биін билету арқылы сыныпта психоло-гиялық ахуалды қалыптастыру Бір бірімен амандасу арқылы көңіл күйлерін көтеру
ІІ. ІО сыныпта өткенді қайталау Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
BLUB TREE-ді қолдана отырып ІО сыныпта не үйренгендерін білу қағаз бетіне түсіру және талдау
ІІІ. Жаңа тақырып (10 мин) 8.38-8.48 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру
«Ұлттық шешендік өнер» Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
Қызығушылықты ояту(10 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/дебат ұйымдастыру
Дәстүрлі шешендік өнер дегеніміз не?
Шығармашылық жұмыс: Мәтінді дауыс ырғағын құбылтып оқыңдар.Қалай оқығанда әсерлі болатынына назар аударыңдар.Мәтінді басшылыққа ала отырып, өздерің шығармасын сүйіп оқитын қаламгер жөнінде ой-толғаныстарыңды жазыңдар. Диалогқа түсіп,сұрақтарға жауап беру
Мәтінді мәнерлеп оқып шығу
IV.Қорытындылау (5 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату
«Жүйелі сөз жүйесін табады, жүйесіз сөз иесін табады»
«Шешен сөз бастайды,көсем ел бастайды» тақырыбында әңгіме құрату Өзін-өзі критериалды бағалау
Шағын әңгіме құрайды.
V. Үйге тапсырма беру (2 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
17 жаттығуды орындау
«Шешеннің сөзі –мерген, шебердің көзі-мерген» Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
VI. Бағалау (5 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Формативті бағалау Өзін өзі бағалау
VII. Рефлексия(3 м Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Екі жұлдыз,бір тілек» Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерге жазу
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |