|
|
|
Қазақ тілі
|
Сыныбы:9 |
|
Сабақ тақырыбы: |
Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі |
||
Жалпы мақсат: |
Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі туралы түсінік бере отырып, қазақ тілінің мәртебесін аяққа баспай қашанда биік ұстауға үйрету;Оқушылардың бойына әдептілік,инабаттылық,қарапайымдылқ қасиеттерін қалыптастыру;АКТ-ны тиімді пайдалану |
||
Сілтеме: |
|
||
Оқу нәтижесі: |
Тілдің қоғамдағы мәнін білуі.АКТ пайдалана алуы |
||
Негізгі идеялар: |
Тілдің қоғамдағы рөлін ұғындыру |
||
Сабақта қолданылатын материалдар: |
интерактивті такта,флипчарт,оқулық, |
||
Оқыту әдістері: |
Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог. АКТ, СТО Бағалау |
Жеке, жұптық, топтық жұмыс
Түртіп алу,екі жақты күнделік, |
|
Дерек көздері: |
Тіл тақырыбына арналған материалдар: 1. Шешендік сөздер 2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет 3. Википедия ашық энциклопедиясы |
||
Тапсырмалар: |
сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау |
||
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
«Қара жорға » биін билету арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру |
Ортаға шығып «Қара жорға» биін билеу арқылы көңіл күйлерін көтеру |
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 5 мин ) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
BLUB TREE-ді қолдана отырып үй тапсырмасына дайындық дәрежесін білу |
Үй тапсырмасына дайындық дәрежесін қағаз бетіне түсіру және талдау |
|
ІІІ. Жаңа тақырып (10 мин) 8.38-8.48 |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру «Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі» |
Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау |
|
Қызығушылықты ояту(10 мин) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/ Тіл дегеніміз не? Тіл ұлттық келбет дегенді қалай түсінеміз? Тіл - қоғамдық құбылыс Тіл - қатынас құралы Тіл - тарихи құбылыс «Аң,үй хайуанаттары,құстар» деп жазылған парақшаларды таратып,топқа бөлу. «МЕН-ТІЛ-ҚОҒАМ» тақырыбында постер жасату Оқулықтағы жаттығуды дәптерге орындату |
Диалогқа түсіп,сұрақтарға жауап беру
Топқа бөліну
Постерлерін қорғау Оқулықтағы жаттығуды орындау |
|
IV.Қорытындылау (5 мин) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату |
Өзін-өзі критериалды бағалау |
|
V. Үйге тапсырма беру (2 мин) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
«Тілім,тірегім,соғып тұрған жүрегім!» тақырыбына шығарма жазып келу. |
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу |
|
VI. Бағалау (5 мин) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Формативті бағалау |
Өзін өзі бағалау |
|
VII. Рефлексия(3 м |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Екі жақты күнделік жүргізу |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік арқылы жеткізу |
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |