Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі |
Көрсетілім: 3993 |
|
|
|
Шешендік өнер
Сабақ тақырыбы: Шешендік өнер
Жалпы мақсат: Шешендік сөз туралы түсінік бере отырып ,сабаққа деген қызығушылығын арттыру,негізгі мәселелерге көңіл бөлуге үйрету;
ә) Сауаттылыққа баулу,алған білімі негізінде шығармашылық қабілетін дамыт
б) Оқушылардың бойына әдептілік,инабаттылық,адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру.
АКТ-ны тиімді пайдалану
Сілтеме: 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.
2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі
3. 11-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы бет
4. Портал материалдары
Оқу нәтижесі: Шешендік өнердің қыр сырын білуі,сөз мәдениетін ұғына білуі,
АКТ пайдалана алуы
Негізгі идеялар: Шешендік өнерге баулу
Сабақта қолданылатын материалдар: интерактивті такта,флипчарт,оқулық,
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.
АКТ,
СТО
Бағалау Жеке, жұптық, топтық жұмыс
Түртіп алу,екі жақты күнделік,
Дерек көздері: Шешендік өнер тақырыбына арналған материалдар:
1. Шешендік сөздер
2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет
3. Википедия ашық энциклопедиясы
Тапсырмалар: сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Қара жорға » биін билету арқылы сыныпта психоло-гиялық ахуалды қалыптастыру Ортаға шығып «Қара жорға» биін билеу арқылы көңіл күйлерін көтеру
ІІ. ІО сыныпта өткенді қайталау Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
BLUB TREE-ді қолдана отырып ІО сыныпта не үйренгендерін білу қағаз бетіне түсіру және талдау
ІІІ. Жаңа тақырып (10 мин) 8.38-8.48 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру
«Сөз мәдениеті және шешендік өнер» Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
Қызығушылықты ояту(10 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/
Шешендік өнер дегеніміз не?
Сөз мәдениеті дегенді қалай түсінеміз?
Монолог,диалог,полилог деген ұғымдарды даралап көрсету.
Оқулықтағы 2 жаттығуды дәптерге орындату
«Шешеннің сөзі - шамшырақ» атты ойтолғау жаздыру Диалогқа түсіп,сұрақтарға жауап беру
Оқулықтағы жаттығуды орындау
Ойтолғау жазу
IV.Қорытындылау (5 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату Өзін-өзі критериалды бағалау
V. Үйге тапсырма беру (2 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Шешен тіл шешер сан істі» тақырыбына шығарма жазып келу. Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
VI. Бағалау (5 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Формативті бағалау Өзін өзі бағалау
VII. Рефлексия(3 м Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Екі жақты күнделік жүргізу Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік арқылы жеткізу
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |