|
|
Глобус
Сабақ мақсаты: Оқушыларға глобус, географиялық координаталар, географиялық ендік, географиялық бойлық глобустан қашықтықты есептеу туралы мағлұмат беру.
Сабақ міндеті:
1.Білімдік: Оқушыларға глобус, географиялық координаталар, географиялық ендік, географиялық бойлық глобустан қашықтықты есептеу туралы мағлұмат беру.
2.Тәрбиелік: Оқушыларды Отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сақтауға үйрету. Өзендердің суын қорғауға, сақтауға өз үлестерін қосуға дағдылау, бағыттау.
3.Дамытушылық: Балалардың өзіндік ойлана білуіне, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыруға, өздерінше іздене білулеріне, т.б. үйрету.
Сабақ түрі: аралас
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, картамен жұмыс, кітаппен жұмыс, жеке жұмыс, карточкамен жұмыс;
Құрал-жабдықтар: ҚР физ картасы, ҚР әкімшілік картасы, ДЖ физикалық картасы, мектеп атласы, кескін карта, карточкалар;
Кездесетін терминдер:
Барысы: : І. Ұйымдастырушылық кезең
1.Сәлемдесу
2.Балаларды түгендеу.
3.Балалардың назарын сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын қайталау.
1.Сұрақтар мен тапсырмалар:
- Жер бетін планға түсіру үшін қандай дайындық жұмыстары жүргізіледі?
- Планшет қалай бағдарланады?
- Жер бетін планға қандай әдістермен түсіруге болады?
- Айнала нысаналау әдісімен мектеп алаңының планын жасаңдар.
- Көлденең сызықтар әдісін пайдаланып, жолдың немесе өзен білігінің планын жасаңдар.
- Топсеруен кезінде айналып әдісімен барған жерлеріңнің планын жасаңдар.
- Азимут деген не?
- Көкжиектің негізгі бағыттарын ата.
- Көкжиектің аралық бағыттарын ата.
- Масштаб дегеніміз не?
- Масштабтың қандай түрлері бар?
- Картадан ара қашықтықты қалай табамыз?
- План деген не?
- Шартты белгілерді атап шық.
- Жергілікті жердің қарапайым планын түсіру түрлерін, әдістерін атап шық.
ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
- Оқулықтағы 24- 25-26-27-28 - суреттер бойынша талдау жасау.
ІІІ. Бекіту.
1.Сұрақтар мен тапсырмалар:
- Неліктен глобус Жердің нақты үлгісі деп аталады?
- Географиялық ендік деген не?
- Географиялық бойлық деген не?
- Глобустан әрі ендік, әрі бойлық деп аталатын нүктені анықтаңдар.
- Глобустан Алматының ендігі мен бойлығын анықтаңдар.
- Өздерің тұрған елді мекеннің полюс пен экватордан градус және км есебімен алынған қашықтығын анықтаңдар.
2.Үлестірме қағаздарымен жұмыс:
1-тапсырма. 6-сынып.
1)масштаб арқылы ; 2) градус арқылы.
А)СММ Б)Тынық |
2-тапсырма. 6-сынып.
а)масштаб арқылы ; ә) градус арқылы.
А)Үнді В)Атлант |
3-тапсырма. 6-сынып.
2 есептеу тәсілі арқылы: 1)масштаб арқылы ; 2) градус арқылы.
А) Токио В) Париж |
4-тапсырма. 6-сынып.
есептеу тәсілі арқылы: 1)масштаб арқылы ; 2) градус арқылы.
А) Лондон В) Вашингтон |
5-тапсырма. 6-сынып.
1)масштаб арқылы ; 2) градус арқылы.
А) Бішкек В) Дели |
Қазақстан қалаларының географиялық координатасын табыңдар:
|
2-нұсқа
|
3-нұсқа
|
- Жұмыс дәптерлерімен жұмыс:
- А.А. Лобжанидзе., Г.М. Түсіпбекова., «Жер ғаламшары, 6-сынып жұмыс дәптері» бойынша жұмыс жасау – Жер бетін бейнелеу және оларды пайдалану,
Тестілерді шешейік, 6 - 7 - беттер
- Гордеева С.А., Өздігінен, жеке жұмысқа арналған тапсырмалары бар жұмыс дәптермен жұмыс: 7-тақырып. Жергілікті жердің қарапайым планын түсіру. 11- бет.
ІҮ. Қорытындылау. Рефлексия. «Жылдам сұрақ-жылдам жауап»
- Глобус деген не?
- Экватор деген не?
- Бастапқы меридиан деген не?
- Географиялық координата деген не?
- Географиялық бойлық және ендік деген не? Олар қалай бөлінеді?
- Глобустан қалай ара қашықтықты өлшейміз?
Ү. Бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма: § 10. Жергілікті жердің қарапайым планын түсіру. (оқу, мазмұндау, конспектілеу)
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |