|
|
Италия Экономикалық – географиялық жағдайы Табиғат жағдайлары мен ресурстары Халқы Шаруашылығы
Сыртқы байланыстары. (2 сағ)
Сабақ мақсаты: Италия, Экономикалық – географиялық жағдайы, Табиғат жағдайлары мен ресурстары, Халқы, шаруашылығы, сыртқы байланыстары туралы толық мағлұмат беру.
Сабақ міндеті:
1.Білімдік: Италия, Экономикалық – географиялық жағдайы, Табиғат жағдайлары мен ресурстары, Халқы, шаруашылығы, сыртқы байланыстары туралы толық мағлұмат беру.
2.Тәрбиелік: Оқушыларды Отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сақтауға үйрету.
3.Дамытушылық: Балалардың өзіндік ойлана білуіне, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыруға, өздерінше іздене білулеріне, т.б. үйрету.
Сабақ түрі: аралас
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, картамен жұмыс, кітаппен жұмыс, жеке жұмыс
Құрал-жабдықтар: ҚР физ картасы, ҚР әкімшілік картасы, ДЖ физикалық картасы, мектеп атласы, кескін карта,
Барысы: : І. Ұйымдастырушылық кезең
1.Сәлемдесу
2.Балаларды түгендеу.
3.Балалардың назарын сабаққа аудару
ІІ. Өткен сабақты шолу
Сұрақтар мен тапсырмалар:
- Ұлыбританияның табиғат жағдайларының басты белгілерін атаңдар.
- 2-суретті және оқулық мәтінін пайдаланып, Ұлыбритания халқының орналасу ерекшеліктерін анықтап, оның себептерін түсіндіріңдер.
- Ұлыбритания халқының урбандалу дәрежесіне, үлкен қала агломерацияларының пайда болуына не әсер етті?
- Қосымша мәліметтерді пайдалана отырып, Ұлыбритания қалалары туралы хабарлама дайындаңдар.
- Ұлыбритания қандай экономикалық даму кезеңдерінен өткендігін естеріңе түсіріңдер.
- Ұлыбритания экономикасының дәстүрлі және жаңа салаларының дамуына қандай факторлар әсер етеді?
- Қазақстанда қандай британдық компаниялар мен қоғамдық ұйымдар жұмыс істейді? Францияның шаруашылық дамуына қандай факторлар әсер етеді?
- Франция мен Ұлыбританияның өнеркәсіп құрылымында қандай айырмашылықтар бар? Олардың себебін түсіндіріңдер.
- Франция ауыл шаруашылығының қарқынды дамуына не себепші болды?
- Қазақстан мен Франция қарым-қатынастарын қандай бағытта дамытуға болады деп ойлайсыңдар? Жауаптарыңды нақтылаңдар.
- Оқулық мәтіні мен карталарды, анықтамалық кестелерді пайдаланып, Францияның шаруашылық құрылымын Ұлыбританиямен және Германиямен салыстырыңдар.
1-кесте. Екі мемлекеттің ЭГЖ салыстыру.
|
Сұрақтары |
Франция |
Ұлыбритания |
|
Ауданы |
|
|
|
Көрші мемлекеттер |
|
|
|
Халқы |
|
|
|
Табиғат ресурстарына бай ма? Қандай түріне бай? |
|
|
|
Экономикалық даму деңгейі қандай? |
|
|
|
Қандай ұйымдарға мүше? |
|
|
|
ЖІІ мөлшері қанша? |
|
|
|
Жан басына шаққанда қанша? |
|
|
|
Қандай шаруашылық түрі өте жоғары дамыған? |
|
|
|
Ғылымды көп қажет ететін дамыған шаруашылық салалары |
|
|
|
Әлемге әйгілі .... бар? |
|
|
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Жерінің ауданы – 301,3 мың шаршы км.
Халқы- 58 млн адам.
Астанасы – Рим .
Мемлекеттік құрылымы-парламенттік республика.
Мемлекеттік басшысы - президент.
Үкімет басшысы- премьер-министр.
Заң шығарушы органы- парламент.
Мемлекеттік тілі- итальян тілі.
Ақша бірлігі – еуро.
ІҮ. Бекіту.
4.1.Пікірталас бұрышы. Тарих пәнінен алған және қосымша басқа да ақпарат көздерінен алған білімдеріңді пайдалана отырып, Италия мемлекетінің негізгі қалыптасу кезеңдерін атаңдар.
4.2.Сұрақтар мен тапсырмалар:
§10- бойынша кесте толтыру. 1-кесте. (Оқулықты және атлас-картаны пайдалана отырып, кестені өз бетімен толтыру )
|
Сұрақтар |
Жауаптар |
|
Елдің толық аты |
|
|
Астанасы |
|
|
Әкімшілік-территориялық бөлінісі |
|
|
Жер бедері қандай |
|
|
Ең биік нүктесі |
|
|
Климаты |
|
|
Өзендері мен көлдері |
|
|
Табиғат байлықтары |
|
|
Халық саны |
|
|
Урбандалу дәрежесі |
|
|
Ірі қалалары |
|
§11- бойынша кесте толтыру. 2-кесте.
|
Шаруашылық түрі |
Өнім өндіретін орталық, кәсіпорын - фирма, компаниялар |
Шығаратын өнім түрі |
|
Электр энергетикасы:
|
|
|
|
Металлургия:
|
|
|
|
Мұнай өнеркәсібі |
|
|
|
Машина жасау:
|
|
|
|
Ауыл шаруашылығы:
-Мал шаруашылығы -Өсімдік шаруашылығы |
|
|
3-кесте. Отын-энергетикалық кешен.
ЭС |
орналасқан жері |
үлесі, маңызы |
ЖЭС |
|
|
АЭС |
|
|
СЭС |
|
|
4-кесте. Металлургия кешені.
Металлургия |
шикізат қайдан келеді? |
орналасқан жері |
маңызы |
Қара |
|
|
|
Түсті |
|
|
|
5-кесте.
6-кесте. Машина жасау кешені.
Машина жасау түрлері |
өндіретін фирма, компания |
қайда орналасқан? |
үлесі, маңызы |
автомобиль |
|
|
|
кеме |
|
|
|
|
өндіретін кәсіпорындар |
ерекшеліктері |
Химия өнеркәсібі |
|
|
тоқыма өнеркәсібі |
|
|
тамақ өнеркәсібі |
|
|
4.3. Италияның картасын кескін картаға түсіру:
- Италияның шекарасы
- Шектесетін мемлекеттері
- Астанасы мен ірі қалалары
- Әкімшілік бөліктері мен олардың орталықтары
- Жер бедері мен пайдалы қазбалары
4.4. Италия экономикалық картасын кескін картаға түсіру.
Ү. Қорытындылау. «Жедел сұрақ- жедел жауап»
- Италия аумағының табиғат жағдайлары мен ресурстарына шаруашылық тұрғыдан баға беріңдер. Жауаптарыңды нақты мысалдармен толықтырыңдар.
- Италия жеріне қандай табиғат зоналары тән? Олардың басты ерекшеліктері қандай?
- Италия. халқының қоныстану сипатын анықтаңдар. Басты қала агломерацияларын табыңдар.
ҮІ. Бағалау
ҮІІ.Үйге тапсырма: §10-11. Италия. Экономикалық – географиялық жағдайы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы. Шаруашылығы.
Сыртқы байланыстары. (2 сағ)
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |