Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Сарыарқа



Сарыарқа

Сабақтың оқыту мақсаты: Оқушыларға Сарыарқа тауларының пайда болуы, өзгеруі, табиғатқа берер сұлулығы туралы әңгімелеу арқылы олардың танымдық қабілеттерін, ізденуі мен шығармашылығын, өздік жұмысын, картамен сандық көрсеткіштермен жұмыс істеуін, логикалық ойлауын, іскерлігімен іздемпаздығын, сөздік қорын дамытуға жағдай туғызу.

Міндеттері:- Оқушылардың  бірлесе оқу  машықтарын жетілдіру;            

 - мәтіндегі негізгі ойды анықтату  арқылы  танымдық  іс -  әрекетке тарту;

- Топтық  жұмыста   оқушы белсенділігін  жетілдіру.

Сабақтың оқу жабдығы: Атлас. Қазақстанның физикалық картасы, плакат, интерактивті тақта, электронды оқулық

Қолданылатын модулдер:Сын тұрғысынан ойлауға үйретуоқыту мен оқудаАКТ – ны пайдалану,  оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Сабақтың әдіс тәсілдері:  сұрақ –жауап, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу,талдау.

Стратегиялар:  «Топтастыру», «Еркін жауап стратегиясы», «Автор орындығы», «Венн диаграммасы» «Ментальды карта»,   «Рефлексия»

Бөлімдері

Эпизод

Мұғалімніңіс -әрекеті

Оқушыныңіс -әрекеті

Ресурстар

 

І кезең

«Көпір» тапсырмалары өткен тақырыптар бойыншажаңа сабақты меңгеру ге негіз болатын қайталау тапсырмалар

7

 

Амандасу

Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау

«Көпір»

Үй тапсырмасын пысықтау

 

1.Солтүстік Қазақ жазығы Қазақстанның қай бөлігінде орналасқан?

2. Жер бедерінің ерекшеліктері қандай?

3. Қандай пайдалы қазбалары бар? Олар қай жерде орналасқан?

4. Солтүстік Қазақстанның өзендері қай алаптарға жатады?

5. Қандай табиғат зоналары орналасқан?

 

Қазақстанның физикалық картасы

ІІ кезең (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқуш

ылардың өз беті-мен мең геруіне жағдай жасау

5

Теория бойынша « Білу»

(тақырып мазмұны бойынша Кім? Не? Қандай? Қалай? Нені? Қашан? Не істеді? сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек)

 

Бос тұрған жерге қажет сөз бен сөз тіркестерін жаз:

Сарыарқаның батыстан шығысқа дейін ұзындығы1200 км, ені шығыс бөлігінде 400 км, ені батыс бөлігінде 900 км. Қызыларай – Сарыарқаның ең биік тауы  Биік нүктесі Ақсораң – 1565м    Қарқаралы тауының биіктігі  1403м          Кенттің биіктігі  1460м  Шыңғыстаудың 1300м    Баянауылдың  биіктігі 950м.     Солтүстік беткейлерінде қарағайлы орман  өседі. Оңтүстік беткейлері жалаңаш, құзды   болып келеді.

Қолдан жасалған материал

Ватман

Атлас

10

Теория бойынша «Түсіну»

(Неге? Неліктен? Себебі? Не үшін? Сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарын тереңдету үшін қойылады)

«Автор орындығы» орнына барып, топ авторлары тақырыпты қорғайды.

Себебін анықтаңдар:

Баянауыл тобына: Неліктен  Сарыарқа пайдалы қазбаларға бай болып келеді?

Көкшетау тобына: Неліктен  Сарыарқада жауын – шашын әр түрлі түседі?

Қарқаралы  тобына:  Неліктен  Сарыарқа өзендерінің арналары жиі құрғайды?

Таратпа материал

5

 

Теория бойынша «Талдау»

  1. 1.      Салыстыр
  2. 2.      Айырмашылығы неде?
  3. 3.      Ұқсастығы неде?

Венн диаграммасы арқылы қамту

Сарыарқаның геологиялық құрылысы

 

Атлас

3

 

Сергіту сәті

 

Презентация көру

 

 

 

 

5

 

Теория бойынша «Жинақтау»

(Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кестені, тірек сызбаны құрастыру   тапсырмалары оқушының басты идеясына жазған жауабына қойылады)

 

 

Тақырыптың басты идеясын сызба түрінде беріп, толтыру. 

 

 

Кескін карта

Атлас

флипчарт

 

5

Практика бойынша: «Қолдану»

Электронды оқулықпен жұмыс

Электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындау

 

Электоронды оқулық

Қорытынды

5

Үйге тапсырма

 

Бағалау

 Рефлексия.    «Өз – өзіме хат»

 

Сарыарқа тақырыбын оқу, кескін картаға түсіру

 

Оқушылар өз – өздеріне хат жаза отырып, өз – өздерін  бағалайды

 

 

Бағалау парағы

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Сарыарқа
Ми бөліктері және үлкен ми сыңарлары қыртысының аймақтары: қимыл-қозғалыс, тері-бұлшық ет, көру, есту, иіс сезу.
Қазақстанның жазықтары
Еуразия материгінің климаты
Гидросфера және дүниежүзілік су ресурстары. Су айналымы
Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер
Сарыарқа
Сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы
Қосмекенділер түрінің сан алуандығы
Қосмекенділер түрінің сан алуандығы
Бөлім: Уроки / География | Көрсетілім: 2003 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык