|
|
Тақырыбы |
Қадыр Мырза Әли «Ана» өлеңі |
||||
Мақсаты |
Білу: Ана өлеңінің мазмұнын білу. Түсіну: Ананың, әйел азаматшалардың қазіргі қоғамдағы рөлі туралы түсіну. |
||||
Күтілетін нәтиже |
Өлең мазмұны толық түсініп айта алады. Ана мен Отанды қатар қойып, ана ұғымының кең ауқымды екенін ұғынады. Әйел азаматшалардың қоғамдағы рөлі туралы өзіндік пікір қалыптасады. |
||||
Ойлау құралдары |
моноблок, графопроэктор, постер, маркер. Ана бейнесі, ана туралы түсірілген клип |
||||
Қажетті әдіс – тәсілдер |
Абай мен анасы Ұлжан арасындағы диалог рөлдік ойындар, «Жүректен жүрекке» ана туралы жылы лебіздер, тілектер Топтау стратегиясы, түртіп алу стратегиясы, бес жолды өлең, РАФТ стратегиясы, эссе жазу |
||||
Деңгейі, мақсаты |
Сұрақтар мен тапсырамалар(түрткі) |
Талап |
Оқушының іс-әрекеті (нәтиже) |
Уақыты |
Бағалау |
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушыларды гүлдер бойынша бөлу. «Жауқазын, раушан, қызғалдақ» |
Топпен жұмыс жасай білу. |
Топпен жұмыс жасапүйренеді. |
1 мин |
|
Білім Өлеңнің тақырыбын аша отырып, оқушының қызығушылығын ояту |
Миға шабуыл:жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушылардың теориялық білімін тексереді:
|
шығармашылығы туралы оқулықтан тыс материалдар жинақтау.
байланысты өз пікірі |
Оқушылар «Түртіп алу» стратегиясы бойынша ақын өмірі жайлы өздеріне таныс емес мәліметтерді жазып алады. Өз ойларын, пікірлерін еркін жеткізеді. |
5 мин |
Смайликтер беру арқылы бағаланады. |
Түсіну Өлеңдегі ана бейнесіне мән беріп, құрылымын түсіну |
«Қызығушылықты ояту»
келеді?
бойындағы қасиеттерді сипаттап айтыңдар. |
жақты талдап білу
жандар туралы ойларын білу.
|
Оқушылар топтарда оқиды, талқылайды. Ана бойындағы қасиеттерді топтастырып, сызба түрінде көрсетеді. |
4 мин |
Өз жұмыстарын және өзге топтардың жұмыстарын бағалайды. Формативті бағалау |
Қолдану Шығармашылық жұмыс |
«Бес жолды өлең» Топтастырудағы аналарын сипаттаған сөздері бойынша өлең құрастыр. Ана туралы рөлдік ойындар |
туралы өлең құрастырады.
туралы рөлдік ойындар көрсетеді. |
1. Әр оқушы өз анасына арнап өлең жолдары жазады. 2. Әр топ ана туралы рөлдік ойындар көрсетеді. |
10 мин
|
Өзге топтардың жұмыстарын бағалайды. Критериалды бағалау |
Талдау Ана есімін салыстыра талдау |
Танымал тұлғалардың әжелері мен аналарының бейнесін салыстыру. - Ана есімі неліктен «Отан - Ана», «Жер- Ана» терминдерімен қоса айтыладыдеп ойлайсыңдар? |
1. Ана мен әже бейнесін Венн диаграммасы бойынша салыстыру. 2. «Ана» терминін әр қырынан ашып талдау жүргізу. |
1. Танымал тұлғалардың анасы мен әжесінің бейнелерін салыстырады. 2. «Ана» терминін әр қырынан ашып көрсетеді. |
6 мин |
Өзара бағалау |
Жинақтау Өмірмен байланысы |
Өзіндік жұмыс РАФТ құрастыру Рөл – оқушы Аудитория – депутат Формасы – ұсыныс хат Тақырып – Аялайық ананы |
Ананың қазіргі қоғамдағы рөлін анықтау. |
Топтық жұмыс Ананың қазіргі қоғамдағы рөлінің қандай екенін ашып жеткізе білу. |
6 мин |
Белсенді қатысып, өз ойларын айтып, дәлелдеп берген оқушыларға смайликтер беріледі |
Бағалау Өлеңдегі негізгі ойды түйіндеу. |
«Тілек ағашы» Оқушылар өз аналарына арнаған тілектерін «Тілек ағашына» апарып ілу. |
Өлеңнің түйінді ойын анықтау.
|
Өлеңнің идеясын толық аша білу. |
10 мин |
Формативті бағалау |
Үйге тапсырма |
«Ана – барлық көркемдіктің үлгісі» эссе жазу |
Тақырып мазмұнына сай эссе жазу |
Ана тақырыбында кең көлемді эссе жазады. |
1 мин |
|
Бағалау |
Кері байланыс парағы ілінеді |
|
Кері байланыс парағын іледі |
2 мин |
Смайлик санына қарай топты бағалау. Сабаққа қатысушыларды мадақтау. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |