|
|
Сүйінбай Аронұлы «Жақсы менен жаманның айырмасы»
Сынып |
6 «А» сынып |
|||||
Мерзімі |
09.10.2014 жыл |
|||||
Тақырыбы |
Сүйінбай Аронұлы «Жақсы менен жаманның айырмасы» |
|||||
Мақсаты |
С.Аронұлы өмірі жайлы мағлұмат бере отырып, өлең мазмұнының желісі бойынша адам бойындағы жақсы мен жаман қасиеттерін ажырата білуге, адамгершілік ізгі қасиеттерді жоғары тұтып бағалауға үйрету. |
|||||
Күтілетін нәтиже |
Ақынның өмірі туралы мағлұмат алады, өлең мазмұны бойынша адам бойындағы жақсы мен жаман қасиеттерін ажырата біледі, ізгі қасиеттерді өз бойларына біңіре біледі. |
|||||
Құрал-жабдықтар |
Интербелсенді тақта, постер, маркер. «Жақсы менен жаманның айырмасы» өлеңінің аудиожазбасы , слайд т.б. |
|||||
Әдіс – тәсілдер |
Топтау стратегиясы, постермен жұмыс, «Венн» диаграммасы, бес жолды өлең, «авторға хат», «Жүректен жүрекке» кері байланыс |
|||||
|
||||||
Деңгейі, мақсаты |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті
|
Нәтижесі |
Уақыты |
Бағалау |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушыларды күн, ай, жұлдыз бойынша бөлу. Олардың орны тек биікте болуын тілеймін. |
Топқа бөлінеді. |
Топпен жұмыс жасап үйренеді. |
2 мин |
Эмоциямен бағалау |
|
Мақсатты қою кезеңі «Болжау» стратегиясы |
Мына суретті көргенде ойларыңа не келеді? |
Ақ-қара түс, күн мен түн, жақсылық пен жамандық
|
Сыни ойлайды. Өз ойларын, пікірлерін еркін жеткізеді. |
2 мин |
Формативті бағалау |
|
Білу |
Миға шабуыл: Менің пірім — Сүйінбай, |
Мұқият тыңдайды. |
Жамбылдың Сүйінбайды пір тұтқанын түсінеді. |
2 мин |
Формативті бағалау |
|
Үй тапсырмасын тексеру |
-Үйге қандай тапсырма берілді? (тапсырманы сабақ барысында топтық жұмыс кезінде тексеремін) |
С.Аронұлы туралы мәліметтер жинақтап келу |
ақын өмірі жайлы өздеріне қажетті мәліметтерді жинақтайды. |
1мин |
Бағалау парақшалары таныстырылады. |
|
Түсіну
Сөзмаржан
Оқулықпен жұмыс |
- Өлеңнің аудиожазбасы тыңдалады. Әмме жұрт – барша, барлық, күллі
Өлеңді тізбектей оқу. |
Өлеңді тыңдайды.
Жаңа сөздермен танысады.
Өлеңді тізбектей оқиды. |
Мазмұнын түсінеді.
Сөздердің мағыналарын түсінеді.
Мәнерлеп оқуы дамиды. |
3 мин
2 мин
4 мин
|
Формативті бағалау |
|
Қолдану Топтық жұмыс
Талдау |
І топ – Ақынның өмірі туралы постермен жұмыс. ІІ топ – өлеңнің мазмұнындағы қасиеттерді «Венн»диаграммасымен салыстыру. ІІІ топ – өлеңнің алғашқы шумағын құрылысына Теңеу – ел - жұртының қамасындай, әмме жұрттың анасындай (ережесін айтқызу) |
1.постермен жұмыс орындайды. 2. қасиеттерді салыстырады. 3. талдау жасайды. |
Жан-жақты ойланып, ойы жүйеленеді.
|
6 мин
|
Өзге топтардың жұмыстарын бағалайды. Критериалды бағалау |
|
Сергіту сәті |
«Мен кіммін?» жаттығуы Мен мөлдір сумын, өйткені ... . Мен әдемі гүлмін, себебі ... . Мен балыққа ұқсаймын, өйткені ... . Мен қызықты кітаппын, себебі ... . Мен кейде мысыққа ұқсаймын, ... . Мен кейде өзімді құмырсқадай сезінемін, өйткені... Мен шамшырақпын, ... . Мен биік жартаспын, өйткені ... . |
Сөйлемдерді аяқтайды. |
Сыни ойланады. |
3 мин |
Формативті бағалау |
|
Жинақтау Өмірмен байланысы |
-Жақсы, жаман қасиеттер туралы ой толғаған тағы қандай ақынжарды білесіңдер? -Абайдың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін кім жатқа оқиды? -Абай қандай қасиеттерді жақсы немесе жаман деп бағалады? - Қазақ халқында адамгершілік асыл қасиеттерді уағыздап, халықтың маржан жырларын нақышына келтіріп айтып жүрген, аты аңыз бен жырға айналған тұлғалар көп. Солардың ішінде «он тоғызыншы ғасырдағы Жетісу ақындарының алтын діңгегі - Сүйінбай» болса, шәкірті - өлең сөздің дүлдүлі, жыр алыбы Жамбыл, оның шәкірті –ән мен жырдың кеніші атанған Кенен Әзірбаев, оның шәкірті –әйгілі композитор Алтынбек Қоразбаев, оның шәкірті Мейрамбек пен Тоқтарды білмейтін адам кемде-кем. |
А.Құнанбаев, ...
Оқушы жауап береді
5 асыл іс, 5 дұшпан |
Өз ойларын еркін жеткізеді.
|
6 мин |
Белсенді қатысып, өз ойларын айтып, дәлелдеп берген оқушыларға смайликтер беріледі |
|
Бағалау. Шығармашылық жұмыс |
І топ – өлең жазады. ІІ топ – авторға хат жазады. ІІІ топ – ой толғау жазады. |
Өлең бойынша оқушы пікірі тыңдалып, ойтүйіні талқыланады. |
Өлеңнің идеясын толық аша біледі. |
7 мин
|
Мадақтау, жылы сөздер айту |
|
Қорытынды |
Пікір алысу. 1.Сенің айналаңдағы үлкендердің, достарыңның бойында қандай қасиеттер саған ұнамды немесе ұнамсыз? 2.Қазақ елінің жақсы азаматы болу үшін адам бойында қандай қасиеттер болса деп ойлайсыңдар? |
Оқушы пікірі тыңдалады. |
Өз ойларын еркін жеткізеді.
|
2 мин |
Формативті бағалау |
|
Рефлексия |
«Жүректен жүрекке» Оқушылар сабақтан алған түйінді ойын, тілегін, ұсынысын жазады. |
Кері байланыс парағы іледі.
|
|
2 мин |
Формативті бағалау |
|
Суммативті бағалау. |
Бағалау парағы бойынша формативті және суммативті бағалайды. |
Бағалау парағы бойынша формативті және суммативті бағалаланады. |
Оқушылар әділ бағаланады. |
2 мин |
Жиынтық бағалау |
|
Үйге тапсырма: |
1)Өлеңнің ұнаған шумағын жаттау; 2)А.Құнанбайұлы туралы мәліметтер жинақтау. |
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады. |
Тапсырма алады. |
1 мин |
|
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |