Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Есептеу техникасының даму тарихы. Электронды –есептеуіш машиналардың кезеңдері.


Есептеу техникасының даму тарихы. Электронды –есептеуіш машиналардың кезеңдері.

Есептеу  техникасының даму тарихы. Электронды –есептеуіш машиналардың кезеңдері.

Жамбыл облысы, Талас ауданы, Қаратау қаласы,Д.А.Қонаев атындағы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Кульжанова Салтанат Сейтхановна

Күні:06.10.2014ж

6 сынып

ТАҚЫРЫП

Есептеу  техникасының даму тарихы. Электронды –есептеуіш машиналардың кезеңдері.

МАҚСАТЫ

Есептеуіш  техникасының даму тарихымен оның құрылуының негізгі  принциптерімен танысу, ЭЕМ-нің қоғам өміріндегі  рөлін түсіну;

Өз ойын ашық,  еркін айтуға, АКТ қолдану арқылы ақпаратты таңдай білуге үйрету,

ойлау қабілетін дамыту;              

ынтымақтастыққа,  тиянақтылыққа, пікір алмасуға, жұптық жұмысқа баулу, өзін –өзі бағалауға  үйрету.

 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

Есептеуіш  техникасының даму тарихымен оның құрылуының негізгі  принциптерімен танысады, ЭЕМ-нің қоғам өміріндегі  рөлін түсінеді;

өз ойын ашық, еркін айтуды,  АКТ қолдану арқылы ақпаратты таңдай біледі;

өзін-өзі бағалай алады;

белсенді шығармашылықты ойлауға  дағдыландырады.

 

КЕЗЕҢДЕРІ

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ

БАҒАЛАУ

РЕСУРСТАР

Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Оқушылармен амандасады.

«Ағаш» топқа бөліну әдісі арқылы топқа бөлу.

«Менің мінезім» психологиялық тренинг өткізеді. Өздерінің шанар мінезін жазады.

 

 Оқушыларды 4 адамнан тұратын  4 топқа бөледі.

Мұғаліммен амандасады.

Топқа бөлінеді. Орындарына отырады. Стикерге өздерінің нашар мінездері туралы жазады. Мұғалім жинап алады.

 

Ағаш суреті

 

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

Жұптық жұмыс: Тест жұмысы.

«Визуальды  айғақтар» әдісі.

Есептеу құрылғыларына ассоциация  жасауды ұсынады

 

Жұп болып бір-бірін тексереді.

Алдымен әр оқушы өзі дәптерге жазады,  сонан соң топта талқылап  топтың  ассоциацасын  жасайды.

5 алған оқушыларға смайликтер беру.

 

 

 

 

 

Есептеу құрылғыла

рының суреттері

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

(3минут)

(12 минут)

Джигсо әдісі. 1,2,3,4-ке  санау арқылы    1 – лер бөлек, 2,3,4  өз алдына «жұмыс» тобын құрайды.

 

Әр топқа  тақырыптарды  оқуды тапсырады, сұрақтар береді.

Әрбір  оқушы  тақырыпты жақсы меңгеруі қажет, өйткені ол  сол бөлікті «жанұя»   топ оқушыларына  түсіндіруі тиіс.

 

 

 

 

 

Оқушыларға жаттығу жасату.

 

 

Не?Қайда?Қашан?

Тапсырма береді,  кестедегі тапсырманы әр оқушы  жеке  орындайды.

Не?

Қайда? Кім?

Қашан?

 

Франция, Блез, Паскаль  

 

Арифмометр

 

 

 

 

 

«Сен маған, мен саған» әдісі

1- топ«Алғашқы  есептеуіш құрылғылар мен машиналар» тақырыбы

 1.  Ең ерте заманғы  есептеу құралын атаңыз.

2.  «Есепшотты» басқа елдерде қалай атаған?

3. Қай жылдары қандай есептеуіш құрылғылар пайда болды, ол құрылғыларды кімдер ойлап тапты?

 

2-топ  Электронды -есептеуіш машиналар;

  1. Бірінші ЭЕМ   қай жылы, кім ойлап тапты? Оны қалай атады?

2. 1949 ж.  қандай машина құрастырылды?

3. Бұрынғы Кеңестер Одағында бірінші ЭЕМ  қай жылдары, кімнің басшылығымен жасалды?

 

3- топ. « ЭЕМ –нің даму  буындары»

1. ЭЕМ нің  буындарын атаңдар.  Олардың бір –бірінен  айырмашылығы неде?

2. Қазіргі дербес компьютерлер  қай буынға жатады?

3. Алғашқы болып программа жазған кім?

 

4 топ.Барлық оқушыларға  сұрақтар береді?

1. Бірінші ЭЕМ  қалай аталған?  Ол қай жылы жасалды?

2. Бұрынғы Кеңестер Одағында  бірінші ЭЕМ қай жылдары жасалды?  Оны кім жасады?

3. Компьютердің атасы деп кімді атаған?

Әр топ берілген тапсырмаларды оқиды,  сұрақтарға жауаптар жазады.

Жауаптарын  топта талқылап,  бірін –бірі толықтырады

Жанұяға қайта оралып 

өздерінің үйреніп келген тақырыптарын түсіндіреді.

 Бір –бірінің сұрақтарына жауап береді.

 

 

1642 жылы француз  математигі  Блез  Паскаль  он тоғыз  жасында  механикалық  есептеу машинасын құрастырды.

1944 ж.  Говард Айкен  Марк -1 автоматты  есептеуіш машинасын құрастырды.

 

 

Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 шапалақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұптық бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап берген оқушылар смайликтер алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЭЕМ –дың, авторларының суреттері.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

Ой толғаныс

 (10 минут)

«Сәйкестендіру» ойыны

Кері байланыс.

Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?

Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдың.

«Сәйкестендіру» ойыны арқылы бір –бірлеріне тақырыптар бойынша сұрақтарды сәйкестендіреді.

Парақшаларды толтырады.

Жинаған смайликтер арқылы өзін –өзі бағалау.

смайликтер

Үй тапсырмасы

Есептеуіш  техникасының  даму тарихы туралы қосымша мәлімет жинап әкелу.

6 cыныпқа арналған

Тест  жұмысы

1. Информатика – бұл … ғылым

  1. техникалықтасымалдаушығаақпараттардыорналастырутуралы;
  2. мәліметтердісақтаужәнеберілгендердісұрыптаутуралы;
  3. *ЭВМ көмегіменақпараттардыжинақтау, өңдеу , сақтаужәне беру, оныңқасиеттері, берілутәсілдерітуралы;
  4. оқупроцесіндекомпьютердіпайдаланутуралы.

2. Компьютердің жұмыс жасауы үшін кіретін  қажетті құрылғылар:

  1. принтер, жүйелі блок, пернетақта;
  2. жүйелі блок, дискінің қозғағышы, тышқан;
  3. *жүйелі блок, монитор, пернетақта;
  4. процессор, тышқан, монитор

3.Компьютердіөшіргенде барлық ақпарат өшіріледі ...

  1. иілгіш дискіде;
  2. СD-ROM дискінде;
  3. қатқыл дискіде;
  4. *жедел жадта.
  5. Адам мен компьютер арасындағы қарым-қатынас тәсілі —
  6. драйвер;
  7. компьютер;
  8. *интерфейс;
  9. Контроллер

 5. ОЖ деген не:

  1. ДК нақты түйінділердінің жиыны;
  2. Жаңа бағдарламаларды құрастыруға мүмкіндік беретін бағдарламалар кешені;
  3. *ДК жұмысын басқаратын бағдарламалар жүйесі;
  4. Вирустардан құтылуға мүмкіндік беретін бағдарлама.

 

НЕ?

ҚАЙДА?

ҚАШАН?

1

Қол саусақтары, тастар, белгілеулер, түйіншектер

Барлық жерде

Көне заманда

2

Абак

Ежелгі Қытай немесе ежелгі Египетте

2000-5000 жыл бұрын

3

Паскаль машинасы

Франция

Блез Паскаль

1642ж.

4

Арифмометр

Германия

Лейбниц

1694ж.

5

Логарифмдік сызғыш

Англия

Робертсон

1761ж.

6

Аналитикалық машина

Англия

Чарльз Бэббидж

1833ж.

7

Бэббидждің машинасына арналған алғашқы бағдарлама

Англия

Ада Лавлейс

1846ж.

8

Есепші-перфорациялық машина

Герман Холлерит

Америка

19 ғасырдың аяғы

9

«Марк-1» электр-механикалық санауыш машинасы

Америка

Говард Айкен

1944ж.

10

ENIAC

АҚШ

Моучли, Эккерт

1946ж.

11

EDSAC – Нейманның архитектурасымен жасалған ЭЕМ

АҚШ

1949ж.

12

МЭСМ

ССРО

1947-1948жж.

13

БЭСМ

С.А.Лебедев

ССРО

1952-1953жж.

14

М-220, БЭСМ-3, БЭСМ-4, Урал-11, Урал-14, Урал-16, Минск-22, Минск-32

ССРО

60-ж.

 

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Компьютердің қосымша құрылғылары
Компьютер.
Есептеу техникасының даму тарихы.
Есептеуіш техникасының даму тарихы
Білім баспалдағы
ЕТ-ның даму тарихы. ЭЕМ-нің қоғам өміріндегі рөлі
Есептеуіш техникасының даму тарихы
Компьютер және оның негізгі құрылғылары
Есептеу техникасының даму тарихы. Компьютердің буындары.
Есептеу техникасының даму тарихы. Компьютердің буыны.
Бөлім: Уроки / Информатика | Көрсетілім: 9610 | Қосты: Кульжанова Салтанат Сейтхановна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык