|
|
Квадрат теңсіздікті шешу
Блум таксономиясы бойынша құрыдған сабақ жоспары.
САБАҚ ЖОСПАРЫ ТИТУЛ БЕТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ ТАҚЫРЫП:
1 Базалық құзыреттілік: Квадрат теңсіздікті шешу
Оқуға үйрету
Пән: 1.1 Құрамды құзыреттілік: Алгебра Ақпараттық сызба/бейне түрінде көрсету.
Сынып: 8 1.1.1 Әдіс, амал, операция, құрал/цикл
Оқытушы: «Жад» картасы, Мақсұт Нұрсара Мұқатайқызы Дидактикалық дәреже/категория: Жоғары Мақсатты әлеуметтендіру
Оқу орны: ДБМ «Дарын» мектеп-интернаты
Базалық оқулық: «Табиғат» Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра» Алматы «Атамұра» 2012 Тұрақты дамуды қамтамасыз ету.
Сабақтың мазмұны:
2 «Қоғам» Квадрат теңсіздікті шешу:графиктік тәсілмен және аралықтар тәсілімен Қоршаған ортада, әр салада пәннің маңызды екенін көрсету.
3 «Мен» Квадрат теңсіздікті шешу алгоритмін меңгеру.
КЛАССИФИКАТОР ҰЙЫМДАСТЫРУ
№ Оқу тапсырмасы БЛУМ бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы (деңгей) Уақыт (минутпен)
Ұйымдастыру түрі/ бағалау түрі
Сабақтың жалпы уақыты: 45
1 Квадрат теңсіздікті шешу барысында анықтама, ереже, формулаларды, түрлендірулерді еске түсіру. Білім 4мин Топпен жұмыс / бірін-бірі бағалау .
2 «Жад»картасын қолданып, теңсіздіктің қасиеттерін басшылыққа ала отырып, квадрат теңсіздікті шешу алгоритмін жасау. Түсіну 6 мин Өздік жұмыс / бірін-бірі бағалау.
3 «Жад» картасын жетекшілікке ала отырып, квадрат теңсіздікті шешу Қолдану 5 мин Топпен жұмыс / өзін-өзі бағалау+ мұғалімнің бағасы
4 Функцияның анықталу облысын табу Талдау 6 мин Өздік жұмыс / бірін-бірі бағалау
5 Берілген тапсырмаларды орындау барысында өз шешімін жасау және ұсыну жинақтау 9 мин Топпен жұмыс / өзін-өзі бағалау + мұғалімнің бағасы 6 Квадрат теңсіздіктің өмірде қолданысын пайымдай отырып, есепті шығару.
Бағалау 10 мин
Жеке жұмыс / өзін-өзі бағалау + мұғалімнің бағасы Морфологиялық білім картасы Оқулықта берілген сабаққа мазмұндалған ақпарат
1 Сабақтың тақырыбы 1.1 Өмірде қажетті ақпарат
1.2 Басқа пәндерде кездесетін ақпарат
Берілген пәнді әрі қарай оқу үшін қажетті ақпарат
1.4 Жалпы ой-өріс үшін қажетті ақпарат
Ескерту 2 квадрат теңсіздікті шешу 1.1 Құрылыста, табиғатта, медицинада, архитектурада қолданылуы физика, геометрия, сызу,биология Оқулық, анықтамалық ақпараттар, сызбалар Квадрат теңсіздікті өмірде қолданылуының кездесуі Тапсырмалар: 1 Б. ( Білім ) Квадрат теңсіздік,ереже, формулаларды есіңе түсір және оларды анықта. Квадрат теңсіздікті шешу кестесіндегі көп нүктенің орнына қажетті формулаларды , шешімдерін жаз.
Бір - біріңді бағала. квадрат теңсіздікті шешу a +bx+c >0 (a +bx+c <0) D= D>0 D=0 D<0 .......................... x= .......................... ............................. у = a +bx+cфункциясының графигін схема түрінде салу. a>0 a<0 a>0 a<0 a>0 a<0 ......................................... ............................. .......................... ......................... ........................... ............................. a +bx+c >0 (a +bx+c <0) D= D>0 D=0 D<0 x= Шешімі жоқ у = a +bx+cфункциясының графигін схема түрінде салу. a>0 a<0 a>0 a<0 a>0 a<0 x
Шешімі жоқ (- Шешімі жоқ 2 Б. «Жад» сызбасын қолданып, a +bx+c >0 (a +bx+c <0) а≠0 квадрат теңсіздікті графиктік тәсілмен шешу алгортмін жаса. Бір-біріңді бағала. №1 3 Б. «Жад» сызбасын жетекшілікке ала отырып, квадрат теңсіздіктерді шеш. Өзіңді бағала. 1-нұсқа 1)(5х-2)(х-3)(х+3) < 0 x2 - 4x + 3 ≥ 0 №2 3 Б. «Жад» сызбасын жетекшілікке ала отырып, квадрат теңсіздіктерді шеш.
Өзіңді бағала. 2-нұсқа 1)( х+6)(х+2)(3х-1)>0 x2 + 4x - 5 <0 4 Б Функцияның анықталу облысын тап. Квадрат теңсіздікті шеш.Қатені тап.Дұрыс жауабыңды дөңгелекте және өз көзқарасыңмен талда.Б ір-біріңді бағала. № функция Квадрат теңсіздік(аналитикалық мағынасы) Геометриялық мағынасы Шешімі 1 , А(-5,4) В С (-5, 2 А(-) В С - 3 А (- 0) В(0, 7 ) С (0,7) 5 Б Квадрат теңсіздікті шешу барысында, өз шешіміңді ұсын. Өзіңді бағала 1. х4 – 34х2 + 225 < 0. Тест 1- нұсқа 1. Сурете функциясының графигі кескінделген.Графикті пайдаланып . теңсіздікті шеш: . 2. Әр теңсіздіктің шешімдерін көрсет: 1. А. Б. С. 1) шешімі жоқ 2) 3) (-4;4) А Б В 3.Суретте . функциясының графигі кескінделген.Графикті пайдаланып , теңсіздікті шеш: .
Жауабы:______________________ 4.Теңсіздікті шеш: Жауабы:________________
5. Теңсіздікті шеш: Жауабы:______________________
6. Қай суретте теңсіздігінің шешімдер жиыны кескінделген? Тест 2- нұсқа 1. Суретте функциясының графигі кескінделген.Графикті пайдаланып , теңсіздікті шеш: 2.Әр теңсіздіктің шешімдерін көрсет: А. Б. С. 1) (- ;-2) 2) 3) (-2;2) А Б В 3.Суретте . функциясының графигі кескінделген.Графикті пайдаланып , теңсіздікті шеш: Жауабы:______________________
4. Теңсіздікті шеш: Жауабы:______________________
5.Теңсіздікті шеш Жауабы:______________________ 6. Қай суретте теңсіздігінің шешімдер жиыны кескінделген? Пәні: алгебра Сынып: 8 . Оқушының аты-жөні: Бағалау түрі : 1 2 3 4 5 6 1 Өзін-өзі бағалау 2 Бірін-бірі бағалау 3 Мұғалімнің бағасы 4 Топтың өзін- өзі бағалауы:
Пәні: алгебра
Сынып: 8 . Оқушының аты-жөні: Бағалау түрі : 1 2 3 4 5 6 1 Өзін-өзі бағалау 2 Бірін-бірі бағалау 3 Мұғалімнің бағасы 4 Топтың өзін- өзі бағалауы: Топтың өзін- өзі бағалауы: Блум бойынша сабақтың тапсырмалар матрицасы
ПӘН: алгебра
Мамандық: Математик Оқытушы: Мақсұт Нұрсара Мұқатайқызы Бірінші деңгей- БІЛІМДЕР Оқу тапсырмаларының таксономиясы – бірінші деңгей Етістік Немен әрекеттеседі 1.00 Білім 1.10 Нақты мәліметтерді білу 1.11 квадраттық функция, оның түрлері, түрлендірулер Анықтау, меңгеру, айыра алу, еске түсіру, танып білу Сөздік түсініктер, терминология, мән, анықтамалар, байланыстар, элементтер ах2+bх+с түрінде берілген теңсіздік______________________________деп аталады. Мысалдар: 1) 1.20 1.21 Практикалық білімдер Еске түсіру, идентификациялау, түстеу, іздеп табу Форма, шарттар, пайдалану, ереже, құралдар, символдар, ұғымдар, стильдер, форматтар Квадрат теңсідікті шешу тәсілдері Квадрат теңдеуді шешу Жағдайларды қарастыру Кестемен жұмыс Екінші деңгей – ТҮСІНУ Оқу тапсырмаларының таксономиясы – екінші деңгей Етістік Немен әрекеттеседі 2.00 Түсіну 2.10 Сөйлем Айналдыру,өз сөзімен білдіру,дайындау, оқу, ұсыну, өзгерту, басқа түрде жазу, қайта құру, иллюстрациялау Маңыздылық, үлгі, анықтамалар, абстракциялау, ұсыну, сөздер, фразалар «Жад» сызбасын қолданып, a +bx+c >0 (a +bx+c <0) а≠0 квадрат теңсіздікті графиктік және интервалдар тәсілімен шешу алгортмін жасау. Бір-біріңді бағала
. Үшінші деңгей – ҚОЛДАНУ
Оқу тапсырмаларының таксономиясы – үшінші деңгей Етістік Немен әрекеттеседі 3. Қолдану қолдану, жалпылау, байланыс орнату, таңдау, дамыту, ұйымдастыру, пайдалану, жетекшілікке алу , қайта өзгерту, топтастыру Қағидалар, заңдар, қорытындылар, эффекттер, әдістер, теориялар, абстракциялар, жағдайлар, жалпылау, үрдістер, феномендер, тәсілдер 3 Б. «Жад» сызбасын жетекшілікке ала отырып, квадрат теңсіздіктерді шеш. Өзіңді бағала. 1-нұсқа 1)(5х-2)(х-3)(х+3) < 0 x2 - 4x + 3 ≥ 0 №2 3 Б. «Жад» сызбасын жетекшілікке ала отырып, квадрат теңсіздіктерді шеш.
Өзіңді бағала. 1-нұсқа 1)( х+6)(х+2)(3х-1)>0 x2 + 4x - 5 <0 Төртінші деңгей - ТАЛДАУ Оқу тапсырмаларының таксономиясы – төртінші деңгей Етістік Немен әрекеттеседі Талдау
4.20 Байланыстарды орнату Талдау , белгілеу, салыстыру, шығару Қатынастар, қателер, дәлелдер, себептер, эффект, бөліктер, дұрыс емес болжамдар 3.Б Функцияның анықталу облысын тап. Квадрат теңсіздікті шеш.Қатені тап.Дұрыс жауабыңды дөңгелекте және өз көзқарасыңмен талда.Б ір-біріңді бағала. № функция Квадрат теңсіздік (аналитикалық мағынасы)
Геометриялық мағынасы
Шешімі 1 А(-5,4) В С (-5, 2 А(-) В С - 3 А (- 0) В(0, 7 ) С (0,7) Бесінші деңгей – жинақтау
Оқу тапсырмаларының таксономиясы – бесінші деңгей Етістік Немен әрекеттеседі 5.20 Әрекеттер жоспарын әзірлеу Ұсыну, жоспарлау, жасау, жобалау, модификациялау Жоспар, міндеттер, спецификация, сызбалық фактілер, операциялар, тәсілдер, шешімдер, құралдар 5 Б Квадрат теңсіздікті шешу барысында, өз шешіміңді ұсын. Өзіңді бағала 1. х4 – 34х2 + 225 < 0. 2. .
Алтыншы деңгей – БАҒАЛАУ
Оқу тапсырмаларының таксономиясы – алтыншы деңгей Етістік Немен әрекеттеседі Бағалау 6.20 Ішкі сынау Пайымдау, дәлелдеу, шоғырландыру, салыстыру, стандарттау, бағалау Мақсат, құралдар, тиімділік, экономика, пайдалылық, альтернатива, әрекеттер жоспары,
СТАНДАРТТАР, ТЕОРИЯЛАР, ЖАЛПЫЛАУЛАР Тест Ж: (-5; -3) U(3; 5). Ж: . квадрат теңсіздікті шешу a +bx+c >0 (a +bx+c <0) D= D>0 D=0 D<0 x= Шешімі жоқ у = a +bx+cфункциясының графигін схема түрінде салу. a>0 a<0 a>0 a<0 a>0 a<0 x Шешімі жоқ (- Шешімі жоқ
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |