Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Мыс, мырыш, темір, хром және олардың қосылыстары. Қазақстандағы кен орындары


Мыс, мырыш, темір, хром және олардың қосылыстары. Қазақстандағы кен орындары

Мыс, мырыш, темір, хром және олардың қосылыстары. Қазақстандағы кен орындары

«Рыков атындағы орта мектебі» КММ

Аудандық семинарда өткізген сабақ жоспары.

Тақырыбы: Мыс, мырыш, темір, хром және олардың  Қазақстандағы кен орындары.

Пән мұғалімі: Бауржанова А.Ж.

10 сәуір, 2014 жыл.

Катонқарағай ауылы

Пәні: Химия.

Пән мұғалімі: І санатты химия пәнінің мұғалімі: Бауржанова А.Ж.

Сабақтың тақырыбыМыс, мырыш, темір, хром және олардың қосылыстары. Қазақстандағы кен орындары.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушылардың d- элементтер, мыс, мырыш, темір, хром және олардың қосылыстары жайлы алған білімдерін жинақтау, қорытындылау, бекіту.

Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, қорытындылау, жүйелеу қабілеттерін, зейінін, танымдық белсенділігін, өзіндік пікірін қалыптастыру, тұлғалық қасиеттерін, элементтер туралы білімдерін толықтырып, есте сақтау қабілетін, шығармашылық мүмкіндігін, интерактивті тақтамен жұмыс жасай білу білігін дамыту.

Тәрбиелік: Оқушылардың шығармашылық мүмкіндігін дамыту, қабілетін арттыру, қосымша материалдар арқылы эстетикалық тәрбие беру.

Оқушыларды сабақтың мазмұны бойынша алғырттыққа, өз бетінше жұмыс істеуге, ізденімпаздыққа және өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.

Экологиялық, экономикалық тәрбие беру.

Сабақтың түрі: Қорытындылау, бекіту сабағы.

Сабақтың әдіс-тәсілдері:Түсіндірме-көрнекілік, ауызша сұрақ-жауап,  кластер (сын тұрғысынан ойлау), әңгімелеу, венн диаграммасы, жазбаша есеп шығару, түсіндірмелі - эвристикалық, талдау, топтық, жұптық.

Сабақтың көрнекілігі: Тақырыптық слайд, интерактивті тақта, Қазақстан картасы, гүл, құмыра, оқулық.

Пәнаралық байланыс: биология, география, тарих, экология.

Ұйымдастыру  кезеңі. Сәлемдесу. Түгендеу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Шаттық шеңбері. Сабақтың мақсатымен таныстыру. Бағалау парағын тарату.

1,5/

Сәлемдеседі, шаттық шеңберінде бір-бірлеріне тілек тілейді.

Қызығушылығын  ояту. (ой-қозғау)

«Металдарсыз – адам

табиғатта ең аянышты өмір

сүрген болар еді»

 

1/

Металдардың адам өміріндегі маңызы туралы айтады.

 

Хаттың жауабын кім табады?

(конверттердегі сұрақтардың, жұмбақтардың жауаптарын табу керек.)

1/

Оқушылар сұрақтарды, жұмбақтарды оқып, жауаптарын табады. Элементтерді атайды.

 

Картамен жұмыс.

(Қазақстан картасына элементтердің шартты белгілерін жапсыру керек )

1,5/

Өздері анықтаған элементтердің қорлары Қазақстанның қай жерінде кездесетіндігін айтып, картадан көрсетіп, сол жерге шартты белгілерін жапсыру керек.

 

Ауызша талдау.

(Элементтердің қысқаша

сипаттамасын айту керек.) 

5/

Оқушылар элементтердің қысқаша сипаттамасын айтады. Периодтық жүйеден орнын көрсетеді, физ-қ, хим-қ қасиеттерін айтады.

Адам ағзасындағы маңызы.

(Элементтердің адам ағзасындағы

маңызын айту керек)

2/

Оқушылар элементтердің адам ағзасындағы маңызын айтады.

Венн диаграммасы.

«Темір мен хром; мыс пен мырыш» элементтерінің айырмашылықтары мен ұқсастығын жазу керек.

3/

«Темір мен хром; мыс пен мырыш» элементтерінің айырмашылықтары мен ұқсастығын жазады.

Аймақтық компонент

Слайд қорғау. (Титан-магний,  Қазақмыс)

15/

Оқушыларға бөлініп берілген тақырыптар бойынша слайд қорғайды.

Физминутка.

1,5/

Экранға қарап билейді.

Есеп шығару. «өз жауабыңды тап» (Есепті шығарады, жауаптарын қосады)

3/

Оқушылар есеп шығарады. Жауаптарын слайдтан белгілейді, жауаптарын қосады.

«2050» («2050» стратегиясы туралы айту.)

1,5/

Оқушылар тыңдайды.

«Болмасаң да ұқсап бақ»

(көздерін жұмып, елестету.)

30сек

Оқушылар музыканы тыңдай отырып, көз алдарына 2050 ауданымыздың жағдайын елестетеді.

Постер құру.

(Экологтар мен ғалым – зерттеушілер)

3/ қорғауға 2/

Оқушылар белгілі уақытта эколог немесе ғалым-зерттеуші ретінде ауданымыздың болашағына постер құрайды, қорғайды.

Үйге тапсырма:

  1. Міндетті тапсырма: §7.1-§7.2.оқу.
  2. Шығармашылық тапсырма: Логикалық есепті шешу;
  3. «Катонқарағай» сөзіне химиялық сөзжұмбақ құрастыру.  

1/

Оқушылар үй тапсырмасын тыңдап, жазып алады.

Рефлексия.

(Құмырадағы гүлге сабақ бойынша өз ойларын, пікірлерін жазып қалтыру керек.)

1/

Құмырадағы гүлге сабақ бойынша өз ойларын, пікірлерін жазып қалдырады.

Бағалау.

1/

 

Сәйкестендіру тесті. «Артық болмас білгенің»

(кәсіби мерекелерді анықтау)

2/

Сәйкестендіру тестін орындағанда кәсіби мерекенің аты мен мереке күнін сәйкестендіру керек.

 

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Металдар туралы түсінік
Металдар мен бейметалдардың табиғаттағы және тірі ағзалардағы маңызы.
Металдардың физикалық және химиялық қасиеттері
Металдардың адам өміріндегі маңызы.
Галогендер топшасына сипаттама
Металдар мен бейметалдардың табиғаттағы және тірі ағзалардағы маңызы
Натрий және калий
Кальций және оның қосылыстары
Менделеевтің периодтық заңының және химиялық элементтердің периодтық жүйесінің маңызы
Д. И. Менделеевтің периодтық заңының және химиялық элементтердің периодтық жүйесінің маңызы
Бөлім: Уроки / Химия | Көрсетілім: 13682 | Қосты: Бауржанова Ардак | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык