|
|
Тұқымның органикалық және бейорганикалық заттары. Тұқымдардың өнуі, топыраққа сіңіру тереңдігі
6 сынып |
Күні: 8.10 |
Сабақ -11 |
Сабақтың атауы: |
Тұқымның органикалық және бейорганикалық заттары. Тұқымдардың өнуі, топыраққа сіңіру тереңдігі |
|
Сілтеме: |
Биология 6 сынып ресурстар презентация, плакаттар |
|
Жалпы мақсаты: |
Органикалық және бейорганикалық заттармен танысу. Оқушылардың сыни ойлауын дамыту |
|
Оқыту нәтижесі: |
Тұқымдардың өнуі, топыраққа сіңіру тереңдігін білу |
|
Негізгі идеялар: |
Тұқымның өнуін, өскіннің дамуын білу |
|
Дереккөздер: |
Оқулық,электронды оқулық, парақшалар,www.google.kz |
|
Тапсырмалар: |
«Миға шабуыл» «Жигсо» стратегиясы «Топтастыру» стратегиясы «Хаттар» стратегиясы «Ортадағы қаламсап» старатегиясы |
|
Кейінгі тапсырмалар: |
Жемістер мен тұқымдардың таралу жолдарының қорытынды кестесін толтыру |
|
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары: |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Топқа бөліу: стикер арқылы.Тренинг (сабақ басталарда оқушыларға психологиялық дайындық жасаймын) - Менің көңіл-күйім жақсы - Мен сабақты жылдам орындаймын - Мен сабақты жақсы оқимын - Менің тәртібім жақсы т.б.
v Үй тапсырмасын тексеру: «Кім жылдам» стратегияссы
«Мағынаны тану» бөлімі Жаңа сабақ Жаңа сабаққа барар жол: Тренинг
Тұқымның өнуі дегеніміз ұрықтан өскіннің дамуы. Ι топ Орагикалық заттар ΙΙ топ Бейорганикалық ІІІ топ Тұқымның өнуі Мұғалім сөзі «Артық болмас білгенің, көкірекке түйгенің» жасушалық құрылымдар туралы қосымша материалдарды интерактивті тақтадағы слайдтарды пайдалана отырып түсіндірем «Топтастыру» стратегиясы 1-топ
2-топ
3-топ Хаттар стартегиясы Су, жылу, ауа, өскін Бекіту: «Ортадағы қаламсап» стратегиясы: (Дарынды оқушыларды анықтау)
Қорытынды: (Топтастыру стратегиясы) Бағалау Кері байланыс: Рефлексия Бағалау критерийі «5» ұпай-барлық тапсырманы өте дұрыс әрі түсіндіруімен орындаса; «4» ұпай-тапсырманы дұрыс орындаған бірақ түсіндіруі жоқ; «3» ұпай-тапсырмалар жартылай орындалған «2» ұпай-тапсырманы өзі орындаған бірақ қатесі көп
Үйге тапсырма: Жемістер мен тұқымдардың таралу жолдарының қорытынды кестесін толтыру |
Оқушылар мұғаліммен амандасады, топқа бөлінеді Сабаққа психологиялық дайындық жасайды.
Үш топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды
Оқушылар әр топқа барып түсіндіреді.
Постер арқылы қорғайды
Мұғалім түсінігі
Дарынды оқушымен жұмыс
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |