|
|
Заттың қимылын білдіретін сөздер. Наурыз көже
күні |
10.03.14 |
Ана тілі |
1в сынып |
||
Сабақтың тақырыбы |
Заттың қимылын білдіретін сөздер. Наурыз көже |
||||
Сілтеме |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ-ны пайдалану, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуды басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай оқыту және оқу. |
||||
Жалпы мақсаттары |
Оқушыларға наурыз мейрамының ерекшелігі туралы мағлұмат бере отырып, наурыз көженің маңызын түсіндіру. Наурыз көженің жасалу жолын үйрету. Оқушыларға заттың қимылын білдіретін сөздер туралы түсіндіру,сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, топпен жұмыс жасай білу дағдыларын қалыптастыру. |
||||
Міндеттері |
|
||||
Оқыту нәтижесі |
. Өлеңді мәнерлеп оқиды, идеясын түсінеді; |
||||
Тапсырмалар |
1.Ұйымдастыру 6. Сұрақты тап 2. Авторлық отырғыш 7 .Өзіңізді тексеріңіз: 3 .Ой қозғау 8 . Ойын. «Ақ серек, көк серек» 4 Көрейікте,білейік 9.Рефлексия : «Бағдаршам» |
||||
Сабақ барысы: |
|||||
Уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|||
3 - мин
7 - мин.
3 -мин,
|
I Ұйымдастыру Психологиялық дайындық Оқушылар бір- бірімен көрісу рәсімін жасайды,тілек айтып, сәттілік тілейді. Оқушыларды санамақ арқылы топқа бөлу.Топ басшыларына бағалау парағын беру. Сабақ барысы: Ой қозғау - Мәтінде қандай тағам түрі айтылған? |
. Оқушылар бір- бірімен көрісу рәсімін жасайды,тілек айтып, сәттілік тілейді.4 топқа отырады Оқушылардың әрекеті:мәнерлеп оқиды
Сұрақтарға жауап беруге тырысады. Өз ойларын айтады |
|||
2 -мин
5- мин..
2- мин
5-мин
2 мин
2- мин
2-мин
2-мин |
- Өздерінің наурыз тойын тамашалап көрдіңдер ме? - Ендеше балалар, біз бүгін осы Наурыз көже деген мәтінмен танысамыз.
Оқулықпен жұмыс Өлеңді оқып танысу.топтық жұмыс 1-топ.Өлеңді мәнерлеп оқу 2-топ.Өлеңнің мазмұнын айту 3-топ.Өлеңге сұрақтар қою 4-топ.Өлеңнің мазмұнына сызба сызу Сөздік жұмысы (тақтадан көрсету) Сергіту сәті.музыка әуенімен қимылдар жасау
Өзіңізді тексеріңіз: Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?
Формативті бағалау «Білгіш қарға» Оқулықтағы жаттығумен жұмыс 113-жаттығу Сөйлемдерді көшірп жазыңдар
Сұрақты тап… Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған. Қандай сұрақтар қойылды?
Жинақтау
Сәйкестендіру әдісі -Көктем ................ұшып келді. Күн ....................келді Құстар............жылынды Наурыз көже.........ойнады Балалар ...........пісірді
Қорытындылау .Ойын. «Ақ серек, көк серек» д)Заттың қимылын білдіретін сөздерге қандай сұрақтар қойылады?
VII- тапсырмаҚорытынды бағалау Үйге тапсырма : Өлеңді жаттау 1-топ:Наурыз мейрамы туралы не білесің?әңгімелеу 2-топ:Бесік жыры өлеңін жатқа айту 3-топ:Наурыз көже туралы не білесің? Әңгімелеу 4-топ: Қандай қазақтың салт дәстүрлерін білесің?
Рефлексия : «Бағдаршам» |
Тақырыпты керекті сөздер арқылы айтады- оқушылар дәптерге күннің жадын, тақырыпты жазады.
Оқиды мазмұнын айтады Оқушылар оқыған бөліктерінен өз ойларын постерге жазып топтан бір оқушы шығып қорғайды. Наурыз көже Оқушылар музыка әуенімен қимылдар жасайды.
Оқушылар шартты белгімен танысып сұрақтарға жауап береді
Оқушылар жұптасып ойланады,талқылайды. жазады Топтан бір оқушы жауап береді.
Кестенің бөлігін толтырады.
Оқушылар тез жауап беруге тырысады
Оқушылар өздері жазған ұпайларын санайды, қорытындылайды. Оқушылар күнделіктеріне жазады.
Оқушылар осы тақырып бойынша өз ой қорытындыларын жазады |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |