|
|
Заттың қимылын білдіретін сөздер. Ұлыстың ұлы күнінде
күні |
7 .03.14 |
Ана тілі |
1- сынып |
|||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Заттың қимылын білдіретін сөздер .Ұлыстың ұлы күнінде |
|||||||||||||||
Сілтеме |
Ана тілі «Алматы» 2012 ж АКТ интерактивті тақта слайд сызбалар |
|||||||||||||||
Жалпы мақсаттары |
Заттың қимылын білдіретін сөздер туралы түсінік беру .Өлеңді мәнерлеп оқуға үйрету |
|||||||||||||||
Оқыту нәтижесі |
Өлеңнің негізі идеясын ұғынады. Заттың қимылын білдіретін сөздерді ажырата біледі. |
|||||||||||||||
Тапсырмалар |
1Ұйымдастыру 6 Венн диаграммасы 2 Миға шабуыл 7 Қорытынды бағалау 3 БҮҮ кестесі 8 Уақыт шеңбері 4 Адасқан сөздер 5 Ойлан,топтас,талқыла |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
3-мин
7 мин
5 мин
5 мин
10 мин
5мин
3мин
3мин
2 мин |
Мұғалімнің әрекеті: |
Оқушының әрекеті |
||||||||||||||
1. Ұйымдастыру Психологиялық дайындық Оқушыларды бір- біріне тілек айтып, сәттілік тілеу. Оқушыларды топқа бөлу ,бағалау критерийлерін ұсынып, бағалау шкаласы бар карточкалар тарату. I- Миға шабуыл Үй тапсырмасын тексеру -Наурыз мейрамы туралы не білесіңдер? -Өздерің наурызды қалай тойлап жүрсіңдер?
Формативті бағалау «Бағдаршам Жаңа сабақты меңгерту Ой қозғау IIтапсырма « БҮҮ кестесі» (Оқушылардың бастатқы білімдерін еске түсіру ) Не істеді? Не қылды Қайтті? сұрақтарына жауап беретін сөздердерге мысал келтір
3. Оқулықпен жұмыс « Адасқан сөздер» 111-жаттығуды орындау
Формативті бағалау «Бағдаршам»
-Наурыз мейрамы турал не білесің? Оқулықпен жұмыс «Ұлыстың ұлы күні» өлеңімен танысады1-топ Өлеңді оқу. 2-топ Өлеңнің мазмұнын айту.3-топ Сұрақтарқою 4-топ.Наурызда айтылатын бата тілектер айту 5 Заттың атын білдіретін сөздер заттың қимылын білдіретін сөздерді «Венн диаграммасы» әдісімен салыстырады
Фармативті бағалау «Смайликтер»арқылы
VII- тапсырмаҚорытынды бағалау Үйге тапсырма : Өлеңді жаттау 1-топ:Наурыз мейрамы туралы не білесің?әңгімелеу 2-топ:Бесік жыры өлеңін жатқа айту 3-топ:Наурыз көже туралы не білесің? Әңгәмелеу 4-топ: Қандай қазақтың салт дәстүрлерінбілесің?
“Даналық ағашы» Оқушылармен кері байланысқа шығу Бүгінгі сабақта не қиын болды? Не қызық болды? Сабақты қалай түсіндің? |
Қағаздың түстері бойынша төрт топқа бөлінеді
Өлеңді жатқа айтады Оқушылар оқыған бөліктерінен өз ойларын постерге жазып топтан бір оқушы шығып қорғайды.
Оқушылар постерге жазып топтан бір оқушы шығып қорғайды.
Кестенің білемін бөлігін толтырады 1.Әр сөйлемдегі сөздерді өз орындарына қойып,сөйлемдерді дұрыс құрастырып жазады.
Жұппен жұмыс Оқушылар мәнерлеп оқиды Оқушылар топтасып ойланады,салыстырады Топтан бір оқушы жауап береді. Постерге жазып 1 оқушы қорғайды
Оқушылар өз білетіндері стикерге жазып, үйрендім кестесіне апарып жапсырады.
Үйренгім келеді кестесімен жұмыс жасайды.
Оқушылар алған әсерлерінстикерге жазып іледі.. Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |