|
|
Тақырыбы |
«Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту құралдары »
|
мақсаты |
Прaктикaлық тaпcырмaлaр бeру aрқылы cыни тұрғыдaн oйлaу дaғдыcын қaлыптacтыру, caбaқтa тиiмдi пaйдaлaнуынa ықпaл жacaу |
міндеттері |
*тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, ойларын жүйелі, ашық айтуға үйрету; *топтық жұмыс арқылы талдау, жинақтау, салыстыру процестерін меңгерту; * рефлексия жасай алу; |
күтілетін нәтиже |
Қaтыcушылaрдың cыни тұрғыдaн oйлaу дaғдыcы қaлыптacaды, caбaқтa тиiмдi пaйдaлaнуды үйрeнeдi |
түйінді идея |
Мұғалімдерге сын тұрғысынан ойлау стратегияларын үйрету. Мәселелерді шешу кезінде өзінің тәжірибесін қалыптастырады, ойлау үдерісін жүзеге асырады. |
сабақта қолданылатын материалдар: |
Компьютер, проектор, экран, маркерлер, постер, стикер, нұсқаулық 41-44 бет |
жаттығулар |
|
кезеңдері |
уақыты |
коучтің іс-әрекеті |
тыңдаушылардың іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||
ұйымдастыру |
2 мин. |
Ойлаудың 6 қалпағының түсі бойынша топқа бөлу І топ-ақ,ІІ топ-қызыл,ІІІ топ-сары, ІY-топ-қара,Yтоп-жасыл, YІ топ-көк топтарға бөлу.
|
Топтарға бөлінеді. Өз тобын тауып, жайғасады.
|
||||||||||||||||||||
Білу
|
7 мин |
«Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз не?» осы сұрақты талқылай отырып кластер құрастыру.
|
Ойларын ортаға салып,білгендерін кластерлер құрап, қорғайды |
||||||||||||||||||||
түсіну |
8 мин |
«Сын тұрғысынан ойлау» дегеніміз не?слайд арқылы қорытындылаймын |
Слайд көреді, керекті жерлерін түртіп алады. |
||||||||||||||||||||
қолдану және талдау |
1+5 мин |
1.«Менің атым қожа» видеодан үзінді көрсету.Көрген видеоларын блум таксономиясына салып қорғайды Постер жасауға тапсырма беру. 1-топ: «Менің атым қожа»фильмі туралы не біледі соны постерге салады 2-топ: Фильм желісінен не түсінді соны айтып кетеді 3-топ: Актерлік шеберліктерін көрсетіп сахналайды 4-топ: Көрген фильмдерін өмірмен сыныптағы оқушыларымен салыстыра отырып талдайды 5-топ: Барлық топтың айтқандарынан ой қорытып жинақтайды 6-топ:5 топтың жұмысын критерий бойынша бағалайды
|
Видео көру.
Постер жасап, қорғайды, бағалайды. |
||||||||||||||||||||
жинақтау |
4+5 мин |
«Бес жолды өлең» 1-топ: стратегия 2-топ: қызығушылық 3-топ: оқу 4-топ: ой |
Бес жолды өлең жазып оқиды, бағалайды. |
||||||||||||||||||||
|
1мин |
Бағалау парағы бойынша қорытынды нәтиже
|
Бағалау парағы бойынша қорытынды нәтижені айту.
|
||||||||||||||||||||
қорытынды-лау |
3 мин |
Кері байланыс «Ойлаудың 6 қалпағы» Қалпақтарды пайдалану ережелері 1. Ойлау қалпағын киіп, біз сол қалпақ білдіретін рөлді иеленеміз.
|
Коучинг-сессиядан алған әсерін қалпақты кию арқылы образға кіріп айтады.
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |